Zpět na článek

Diskuze: Homosexuálové nemají zakázáno hrát

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
16. 4. 2010 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty:
To je početí. Od početí se pak plod vyvíjí až do chvíle kdy se člověk narodí. S čím se pak narodí (to znamená, tak jak se vyvinul plod, na který můžou působit během vývinu v děloze různé věci) to je vrozené.
Co je dáno už s početím, jakože je to výhradně dáno genetickým fondem rodičů, to je dědičné.

Anti-Mage
Anti-Mage
Level 1 Level 1
15. 4. 2010 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@silverback: Ano, pochopitelně máš pravdu :) Jen se to slovo tady předtím moc objevovalo, tak jsem ho automaticky napsal :) Ale dík za upřesnění ;)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty:
Ty geny se moc od narození nemění, takže copak jsi mi to chtěl povědět? :)

@silverback:
Princess Maker 2 hra se dá hrát a dohrát bez jediného souboje
Planescape: Torment sice obsahuje souboje a nejde projít bez nějakých nutných soubojů, ale těch soubojů je úplné minimum, zkušenosti z nich jsou téměř žádné, protože zkušenosti má hráč za postup příběhem a řešení úkolů a objevování skrytých možností, ke kterým hráčova postava musí mít určitý hodnotu vlastností
a hlavně na konci se dá hlavní "padouch" přemoct i úplně nenásilným způsobem

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Ano nemluvilo(stebou), přiznávám. Ty se pořád snažíš naluvit že homosexualita je vrozená. NENÍ, je to zapříčiněno právě tou mutací genu (ten který obsahuje sexuální orientaci), který je obsažen ve šroubovici DNA. Je to jednuduché pochopit. Nic složitého.

Být tebou bych si zjistil co znamená slovo Synonymum.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dungeonmaster:
To já nevím kterou konkrétní menzu má namysli. :)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty:

Dítě se může narodit například s nějakou vrozenou vadou bez toho, že by ji kterýkoli z rodičů měl, takže dokaž že máš Menzu a já ti budu věřit, jinak nepřesvědčíš ani mrtvého.
Navíc já se stravuju úplně v jiných podnicích než je menza :)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty:
Ne :) proto je mezi těmi dvěma slovy rozdíl.

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Ale vše co máš vrozeno je zděděno z DNA obou rodičů.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty:
Vrozená ne dědičná.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
10. 4. 2010 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka: ano 4% ale v objemu 6.5 miliardy. Málokterá hra má 6.5 miliardy NPC :)

Jen chci říct, že aplikovat JAKÉKOLI pravidlo z reálného světa na počítačovou hru je špatně. Souhlasím s tím, že homosexualita může být ve hrách, pokud se tam opravdu hodí. To jste řekla výborně, žádné umělé protlačování.

Lady Stardust: -až se posuneš od knih nadepsaných Warcraft k něčemu co už je trošku dál, tak se možná vzpamatuješ, protože souboj není tahoun ani fantasy ani scifi

tohle je hodně zvláštní prohlášení. Proč někoho odsuzujete naprosto nepochopitelně, aniž by jste ho znala? Co měl tenhle výkřik znamenat? jak můžete vědět, co tenhle člověk čte??? 4% jsou těch co si to přiznají??? A tahle věta jako má zase znamenat co? Od začátku diskuze tady hájíte, že sexualita je vrozená a nedá se nijak ovlivnit vnějšími podmínkami a najednou přiznáváte že to tak úplně není? Nechápu. (očekávám nějakou další duchaplnou urážku na téma "když to nechápeš tak asi čteš jenom Warcraft") :D

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
1. 4. 2010 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BluD: S tím se moc často nesetkávám. (Holky mají smířlivější postoje ke gayům) Zato na armádu slashařek, co se v gay románcích vyžívají, už jsem narazil.

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
1. 4. 2010 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To že jsem na holky jsem věděl ve svých pěti letech . Prostě byly jiné zajímavé a ...to slovo pro poznávání už tehdy bylo "vzrušující" . Každý se rodí s různými predispozicemi .
Sexuální orientace je pevně dána a vývojem lze dospět jen k určité míře tolerance (i 100%) bisexuality .Nikdy se nesetkáte s člověkem co by zažil dvě 100% protikladná období .To vnější vlivy nás nutí postupem času přijmout odmítavý postoj k čemukoliv jinému /cizímu a sexualita přece je to co se musí skrývat . Neříkali vám to tak vaši i škola ?
Neuvědomujete si , že většino vašeho chování řídí fakt , že je to přeci společensky nepřijatelné ?

Člověk je zvíře - svůj život bez ovlivnění pravidly by řídil jen prospěchářsky ,požitkářsky a s nulovou mírou tolerance .

dungeonmaster
dungeonmaster
Level 1 Level 1
1. 4. 2010 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@silverback: Tady se musím Lady Stardust zastat. Přesun k jinému tématu byla čistě má vina.

Dále opravdu pochybuji, že je sexuální orientace ovlinitelná prostředím. Sice nečerpám z žádných zdrojů, ale když se nad tím jen zamyslím, tak kde se brala homosexuální orientace v době, kdy žádná Zkrocená hora ani gay porno nebyly? Lidé byly vychováváni v čistě křesťanském duchu, který je silně proti homosexualitě, ta na víc byla v té době naprosté tabu, takže si nedokážu představit, jak by se dítě (adolescent) dostal k vlivům, které by z něj vytvořili homosexuála.

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
1. 4. 2010 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak dobře někteří si to žádají! Bůh řekl milujte se, a množte se. O žádné buzíkovi nepadlo ani pímenko(platí i pro lesby), kdyby příroda chtěla aby dva lidé stejného pohlaví provozovali lásku(sex) nadělila by nám každému jak ženské tak mužské pohlavní orgány. Kolík patří jenom do té správné díry a né do hnoje.

Tento výrok znamená že nejsem homofóbní ale že jsem netoleratní k homosexuální menšině.

dungeonmaster
dungeonmaster
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Bílé vrány. A na rovinu Planescape mě nikdy nechyt, ne tak jako Baldur nebo třeba Wizzardry 8, i když se k němu pravidelně vracím, a ano příběh je tam skutečně úžasný. Co se týče Pricess makeru, tak ten jsem nehrál. Tuším, že je jen na konzole, ne?

Forkys
Forkys
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Souhlasim, až na to první. Volba neni výmluva. A vnucování čehokoliv je špatné. Ať už nucení do sexuality nebo třeba víry, pokavaď nepočítáš nucení do kosení virtuálních postav.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimochodem celé tohle vaše tažení za "hry čistější" je trošku podivné, když Temple of elemental evil je hra, která prakticky nemá ani dabing, obsahuje kvanta většinou nezáživného textu a je především pro ty co si libujou v extra tuhých soubojích, na Falloutu je explicitní jedině mluva a násilí (a to ještě jen do určité míry), na Fable není explicitní ani to násilí, ale vy tu děláte jak kdyby snad ty hry obsahovaly videoklipy s klučičím pornem :)

A to je taky zajímavá věc, že to hlavní na co nadáváte a co by mělo jít z videoher pryč je mužská homosexualita, ale dost vizuálně sugestivní lesbi show v mass effectu je nejspíš vpořádku vzhledem k tomu, že se o tomhle nikdo nezmínil :)

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Vůbec nerozumím co tu chcete říct. Fetyš je součástí sexuality. Nevím co řešíte nebo co touto poznámkou chcete říct. Fetyš je vedle sexuální orientace další součást lidské sexuality, stejně jako orientace se může v průběhu života měnit.

@ARDJQ: Přečetl sis všechny mé příspěvky? - já tady byl asi jediný, kdo uznal, že můj názor nemusí být pravdivý, protože ani jeden názor, který tu padl tady nikdo z nás vědecky neověřoval. Takže nevím proč tohle píšeš zrovna mě.

@YouAreEmpty: sohlas

@BluD: pro někoho slovíčkaření, pro mě klíčová věc. Protože inklinace, jak tu někdo již psal, může být v celé sexualitě vnějšími vlivi značně potlačená. A ano, může se stát, že si muž po 20 letech manželství uvědomí, že je homosexuál. Inklinaca vás tedy již při narození nedeterminuje k homosexuálnímu způsobu života. Pouze zvyšuje pravděpdoobnost, že se takto vaše sexualita bude vyvíjet.

@kywi: no tak vidíte, že si rozumíme :) - s tím Bravem to bylo trefné.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@silverback:

Krátce ju? :-)
Co se týče této problematiky, tak je na ní několik názorů.
Prezentuj všechny názory a ne pouze jeden .-)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 04:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silverback: Sis vybral jen co se ti hodilo. Všem ostatní doporučuju přečíst si to celé. http://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita

ahed
ahed
Level 1 Level 1
30. 3. 2010 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já k tomu napíšu asi jen to, že mi to připomíná, kdysi nějaký dotaz do jednoho nedělního pořadu, který se vysílá dodnes kolem oběda, jen již několikrát změnil svůj název. Ten dotaz zněl, proč se na neveřejnoprávní televizi vysílá tak málo filmůl s gay tematikou a odpověď byla taková, že neveřejnoprávní televize je zaměřena na široké masy a že přece jen počítá s tím, že ta masa je heterosexuální. V případě her to bude to samé, každý distributor a prodejce a vývojář směřuje hry k masám, tj. k co největšímu výdělku, proto asi tak málo vážně míněných rolí nebo herních postav, které zastupují jinak sexuálně orientovanou menšinu. Přestože jsem gaymer, tak musím souhlasit s názorem, že je vždycky dobré nechat hráče vybrat a nic mu nenutit. To bychom také mohli zabřednout do debaty o tom, proč jsou homosexuálně orientované postavy ve hrách převážně zesměšňovány stejně jako v povětšině filmů. Jeden pohled, jeden názor, jedno zobrazení, a tak pořád dokola.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
30. 3. 2010 06:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh. Chápající gaye a tolerantní homofoby, kteří mají k tomuto tématu nejvíc keců, by měli mazat, banovat, zakázat. :D
A teď vážně. V rpg by měla být homosexuální tématika samozřejmost a v ostatních hrách dle uvážení tvůrce. Rozhodně se tomu ale nemusí křečovitě vyhýbat.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
29. 3. 2010 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: vpohodě :) díky za uznání

@Heron: souhlasím s tebou - zejména v RPG by tahle možnost být měla - znamenalo by to samozřejmě mnohem víc programování :), ale to je právě o tom, že hráči tyhle své názory moc často nezveřejňují, takže vývojáři zatím nemají moc velký důvod brát v úvahu všechny možné sexuální orientace. Ale lepší se to - viz BioWare.

@EnderJR: Dobře řečeno. Ono jde totiž také přesně o to co říkáš - tedy o vliv na hráče. A jelikož jsou hráči často ještě děti nebo dospívající, nebude chtít žádný rodič aby hra jakkoli ovlivňovala jeho sexuální orientaci a je to logické. Ve Fable jsi mohl být gay? Ale zase - souhlas naprosto, nejlepší je, když si hráč může sám vybrat.

@Paramedic: Jde o stereotyp - Tingle se podle všeho i teple choval. Alespoň z pohledu heterosexuála, který vyrůstá ve společnosti filmů, kde jsou gayové znázorňováni jako zženštilé děti. To je problém celé civilizace, stereotipizace. Například že všichni maskéři jsou teplí. :) A souvisí to i s oblékáním. Omezení lidé si myslí, že gay je nějaké zvláštní stvoření, které se obléká do růžové nebo křiklavě zelené, roztomile žvatlá a šišlá a dělá legrační pohyby.

To je vlastně také docela dobrý postřeh. Jestli yb hry mohli něco zlomit, tak je to tenhle zkreslený pohled na homosexuály. No, ale hlavně je to na lidech.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
28. 3. 2010 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Heron: tak snad na to nemusis byt gay, staci abys byl baba a musel hrat za chlapa a v ramci hry mel za povinnost oblbovat/zneuzivat kocky ... viz treba conan, kde baby v podstate jen polonahy odpoutaval od stromu, nebo kratos, kterej... no, vsak vis :D

dungeonmaster
dungeonmaster
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty: Je li to v genech, pak je to vrozené!! Právě si přiznal, že si se mýlil.

Reklama
Reklama