Zpět na článek

Diskuze: Homefront: The Revolution

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: S tím se dá souhlasit. Já osobně bych číselná hodnocení zrušil úplně, stejnak jsou bez textu k ničemu a když už člověk musí číst text recenze, tak to číslo vlastně ani nepotřebuje :D

@Gabriel: Tady je třeba definovat pojem "správné číslo". Správné číslo tady znamená "hodnocení, které souhlasí s názorem Gabriela". Jelikož většinou s názorem Gabriela souhlasí akorát Gabriel, tak není divu, že jsou na MC "správná čísla" jen málokdy :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 5. 2016 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Silesian má pravdu. Chápu co se snažíš říct, že střed stupnice by měl označovat hru, která má stejně špatného jako dobrého (a s tím souhlasím), ale to nemusí být nutně průměr. Průměr závisí na kontextu, např. pokud bude 75% her mít víc dobrého, tak 5/10 je podprůměr.

ninjagaiden@seznam.cz
ninjagaiden@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 5. 2016 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jbecko: Tak za prvé proti recenzentovi nic nemám ba naopak jeho recenze jsou na rozdíl od jiných dobře napsané,ale prostě a jednoduše s touto nemohu souhlasit skoro ve všem.Asi to bude tím že jsem hru hrál,což většina zde ne.Za druhé mi vadí lidi kteří si takovou recenzi přečtou a hned a aniž by hru hráli okamžitě jí zatratí.Kolik dobrých her takhle zapadlo a nezasloužili si to.Jinak se omlouvám všem kterých se dotkli mé připomínky.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
25. 5. 2016 05:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Tentokrát s tebou souhlasím. Hry pod 70% na Metacrtic obvykle za moc nestojí. Mezi 70 a 80% to taky nebývá žádná pecka, ale pokud je člověk fanda, může se dobře bavit.

@UnreAll: Porovnávat hodnocení na MC s hodnocením zde je nesmysl. Tady se kluci snaží využít celou stupnici (což je podle mého správné). Na MC se málokterá blbost dostane pod 50%, takže 50% nemůže být průměr, pokud do toho nezapočítáváš hromadu malých nedodělaných indie hříček.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ninjagaiden: Asi nechápeš celkově pojem recenze.A řekni mi,že si hra zaslouží víc,než je 2/5....

jbecko@seznam.cz
jbecko@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ninjagaiden: Tvl je to recenze ...ty by jsi si recenzi asi predstavoval tak ,ze by se napsalo tomu komu se hra libi tomu ji doporucuju a tomu komu se hra nelibi,tomu ji nedoporucuju :Dcoz je naprostej nesmyl....to ze se hra recenzentovi nelibi a tobe jo to je proste tak jako u vsech her a u vseho proste .Kecas tady o nakejch ovcich ale na stare porekadlo sto lidi sto chuti jsi nejspis zapomnel..Ale recenzenti jsou uz zvykli ,ze se nikomu nezavdeci to proste v tomhle nejde ...

ninjagaiden@seznam.cz
ninjagaiden@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: @Mitsurugi: Jistě máš pravdu,proto se budeme držet toho že hru nikomu nedoporučíme.HAWK

ninjagaiden@seznam.cz
ninjagaiden@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Pokud by byla objektivní ano,ale chápu není to Call of střelnice no :)

Micuda98
Micuda98
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je těch zaslíbených 5/5?

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ninjagaiden: Ne. Naopak. Je to naprosto v pořádku v rámci útvaru zvaného recenze.

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si to myslel že to dostane hrozné hodnocení.Jsem zvědav kdo si koupí Goliah Edici :D

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ninjagaiden: A to pořekadlo o vsích a psech znáš?

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
23. 5. 2016 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak za tuhle recenzi pan Kim asi vymění post šéfredaktora... :) Nebo půjde Pavel za Jardou do uranových dolů...

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mi už jen ta základní premisa hry přijde odpuzující.

Kalper
Kalper
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vtipně pojatá recenze, bavil jsem se u ní. Musím ale říct, že první Homefront jsem si hodně užil a tomuhle pokračování dám, navzdory závěrům této recenze, taky šanci.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: :D

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Ahoj, které hry hraješ? Myslím mimo Souls ;)

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 05:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Možná se u dvojky přidali nováčci do série,když viděli,že je to zjednodušeno a líbilo se jim to víc než jednička.

martas
martas
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Nic tak ohyzdného by například z Národního Podniku Zbrojovka ve Strakonicích vyjít nemohlo"
- vyděl poslední pušku bren a její krabicový formát (mně příjde výzbroj uvěřitelná jen 3 v některých případech naprosto rozdílné zbraně v jedné jsou trochu zvláštní, kombinace pistole a SMG nebo útočná puška M4 a lehký kulomet či úprava pušky M14 na odstřelovací 12,7 je OK ale kuše předělaná na plamenomet či z útočné pušky raketomet jeee).
"Politická neangažovanost je naprosto skandální" - jestli jsem dobře pochopil nastíněný příběh a lore světa v kterém se hra odehrává tak KLDR je vlastně ovládaná Kapitalistou a hlavně už to není lidová arma ale spíš Apex unit a nevím jestli autor vyděl provoz ve velkých kapitalistických fabrikách ale tam je to jako koukat na mravence Tondu od fandy nepoznáš.

A k tomu s čím to srovnat:
Battle Field 4 - Kampaň, jaká?
Crysis 3 - Kampaň, lineární běh po rádoby otevřené trase ale jinak jam orientační běh na atletickém stadionu. + je úžasná grafika, ale kvůli tomu hry nehraji.
Call of Duty ? - Cože, vždyť kampaně tam skončily v 2MW a dál to připomíná poslední filmy Segala (ani on se na ně nevydrží dívat).
Far Cry 4 - Kopírovaný záporák z předešlého dílu a dva odbojáři upjatý konzervativec a kapitalistka a obě linie téměř bez rozdílu na výsledku.
Fall Out 4 - příběh ve všech frakcích ubohý a plochý jak tác pod parním válcem
a postavy v ději: "jo ty jsi náš spasitel ale povedeme tě pěkně za ručičku" a samotné frakce jsou ubohé tak, že "nejlepší" část je Sim Out 4 a GunMaker kit. A to po tak slibném FO: NV které bylo opravdu RPG.
Deus EX HR - románové RPG ""lineární"" (cestou hrdiny né rozhovory- které na výsledek nemají vliv) FPS které se povedlo za mne 9/10
MGS 5 - jo super zpracování otevřeného světa, UI, tematu žoldácké armady, boje za vlastní cíle, manageringu základny a craftingu 8/10 příběh jsem nechápal do všech detailů a dost často mne ani nezajímal protože to je první MGS který mne zaujal a hrál jsem ho.

takže pro ne HFR - 3/5 nebo 6/10 (možná 7/10 a uvidíme co udělají 3 DLC) lepší průměr a ne nezajímavá hra.
a možná nejsem ten nejlepší pro kritiku této hry, protože jsem koupil v před prodeji ale muším říct po 100x to samé CoD, BTF a FC jsem spokojený a vím že to není vrchol hitparády, ale srovnávat to do průměru her jako Deus ex, MGS 5, Zaklínač 3 a DOOM (i když je to tupá rubačka, ale plní účel a záměr.) je vážně nefér.

PS: rád bych vyděl možnost kouknout na portfolio autora recenze v jeho Hrej profilu kde bude napsáno pár her které rád hraje, styly her které má v oblibě (RPG, FPS...) a pár nejlepších hodnoceních v recenzích, které psal i s názvem hry, abych si jako hráč mohl zjistit jestli mám podobný názor nebo se jeho hodnocením nemůžu řídit protože jsme naprosto jiní ve vkusu.
DĚKUJI Jestli mou připomínku nějak zpracuje server Hrej.cz, pokud NE tak nevadí chápu že asi máte moc práce a nezlobím se.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

UnreAll: těm co neví co kolegovi vadi doporučuji mrknout sem http://www.hrej.cz/recenze/homefront-the-revolution-5424/ docela pěkně to tu vysvětluje.

Ninjagaiden: pokud ste něco z recenze nepochopil, klidně se zeptejte. jen nás tu pár co zvládají pochopit delší text a radi vam Pavlovi jinotaje vysvětlíme. Pochopte prosim, že se vam neposmivam. Problémy s chápáním psaneho textu ma dnes velká část světové populace. Neni ostuda neco nevědět nebo neumět, ostuda je nezeptat se

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jenže teď si představ to zmatení většiny čtenářů. Vždyť by najednou nevěděli, jestli je recenze objektivní nebo ne ;)

Jarcze
Jarcze
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 04:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hra je asi opravdu hnus, protože jinde jsou hodnocení podobný a od hráčů ještě horší.

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Na The Last Guardian jsem zvědav :)

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Na Metacritic jsou stovky haterů,trollů a pablbů,a proto je dost hloupé,čerpat právě z MetaCritic.Ale i tak,67% je pořád přijatelné,když je to pěkná jednohubka,tak mi těch 67% nevadí.Asi nejsem jako ty,hraju i hry,co nejsou na 9/10. :)

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ninjagaiden: Ne, člověk jménem Pavel Makal tu hru nedoporučil.

Reklama
Reklama