Hlavní designérka TR: U odchází k Demiurge
Jméno Harley Baldwin White-Wiedow vám asi moc neřekne. Ovšem právě tato herní vývojářka byla kreativním mozkem při vývoji posledního dílu série Tomb Raider s podtitulem Underworld. Ve studiu Crystal Dynamics pracovala přes čtyři roky, ale zřejmě dospěla k názoru, že je třeba jít dál. A dál znamená do nezávislého studia Demiurge, kde má pracovat jakožto hlavní vývojářka na doposud neoznámeném projektu. Přitom bude jakousi kreativní ředitelkou studia, která bude určovat jeho další vývoj. White-Wiedowová pracovala v minulosti u LucasArts po dlouhých sedm let, během nichž se podílela na hrách z prostředí Star Wars i Indiany Jonese. Studio Demiurge má oproti tomu relativně krátkou historii. Bylo založeno v roce 2002 v Cambridge ve státě Massachusetts a je dobře známo pro výpomoc ostatním studiím při vývoji. Spolupracovalo například na PC verzi Mass Effectu nebo Brothers in Arms: Double Time pro Wii. Navíc letos v říjnu oznámilo, že se stalo oficiálním developerem her pro iPhone. "Jsme hrozně rádi, že můžeme Harley přivítat do naší rodiny," prohlásil Albert Reed, ředitel studia. "Máme nyní výborné postavení v ukotvování naší pozice na trhu s Harley v čele našeho kreativního týmu."