Zpět na článek

Diskuze: Herní (r)evoluce: akcelerátor UI a 65nm Athlon 64

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
22. 9. 2006 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je to jak na marsu :-D

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
19. 9. 2006 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K ty karte na umelou inteligenci - podle me je to nesmysl. Umela inteligence je snad jedina oblast, ktera se neda poradne akcelerovat, neopakuje se tam zadna cinnost. Jedine snad ten pathfinding, ten sice zere dost vykonu, ale vzdycky se to da udelat nejak, aby to zas tolik vykonu nesebralo. Treba pocitat cestu jednou za par sekund, ne kazdej snimek, pro jenom nektery jednotky atd. Tady neni problem vykonu procesoru, ale prevazne neschopnosti programatoru. Nehlede na to, ze zbytek umely inteligence se v podstate neda vyresit nejak specializovanym cipem, kazdej si totiz voli trochu jinej postup...

ales.bartos.fu
ales.bartos.fu
Level 1 Level 1
19. 9. 2006 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- No ale právě když vyvineš speciální chip, dáváš tím do rukou vývojářů i speciální SDK, pomocí kterého si můžou programovat AI rutiny přesně podle jejich představ a nezávisle na tom, jak tyto rutiny naprogramují je potom ten speciální kus hardwaru zaakceleruje :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
19. 9. 2006 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ales.bartos.fu Takhle jednoduchy to zase neni. Aby ta karta mohla neco akcelerovat, tak musi byt na neco specializovana. To znamena, ze vsechny ty postupy by uz v sobe musela mit zadratovany. Hlavni procesor dokaze spocitat vsechno, ale plati za to nizsim vykonem. Kdyz chces treba vykreslit jeden polygon, musis provest serii vypoctu, ktera je ale pokazdy STEJNA, takze jde do grafickyho procesoru zadratovat specialni superrychlou rutinu, ktera to udela najednou. Umelou inteligenci takhle zobecnit nejde, takze ani akcelerovat. Krome standartnich veci jako je pathfinding samozrejme.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Ano, rika se tomi instrukcni sady a nevidim jediny duvod proc by nemohly existovat instrukcni sady i pro UI, je to tak stejne mozne jako u cpu pri vykreslovani pixelu a neni to tak jednoduche jakoze reknes ze pro pathfinding by to slo ale pro ostatni veci tykajici se UI uz ne, nechapu z ceho tak usuzujes

Fatallty
Fatallty
Level 1 Level 1
24. 9. 2006 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no,ten akcelerator UI se mi teda moc nezda ale ty nov Athlony 64 sou good

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
19. 9. 2006 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neni UI user interface? ja myslel ze umela inteligence se oznacuje AI (artificial inteligence) nebo ne?

Lord_Zed
Lord_Zed
Level 1 Level 1
19. 9. 2006 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Achich ouvej... Karta na fyziku, akcelerátor umělé inteligence... jak jsem si před časem dělal srandu na fórech Levelu, za chvíli tady možná budeme mít speciální karty na dynamický stíny (možná že i na soft shadows v jedné kartě!), práci se shadery, možná něco na HDR, a podobně... a zpátky k sálovým počítačům :-)

Oh my God, snad budou tyhle obludnosti jen slepou vývojovou větví i na vzdory marketingu a hypování...

Reklama
Reklama