Zpět na článek

Diskuze: Herní násilí z nás dělá blbce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Enormeon
Enormeon
Level 1 Level 1
6. 9. 2013 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s tebou Mitsurugi, ten kdo rozeznává realitu od té virtuální ví, že se nemá nic přehánět(natož někomu ublížit). Ti co to nemají v hlavě srovnané, jsou násilní od mala a nemusejí hrát ani hry. Je to jen výmluva medií hlavně tv N..A jak z nás udělat násilné, bezduché tupce. Viz.http://www.youtube.com/watch?v=bvBLMNiCQc0

DenyLove7
DenyLove7
Level 1 Level 1
5. 9. 2013 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky nad tím už delší dobu přemýšlím, a je to jedna z věcí , která mě odrazuje od hraní. Možná nám to násilí ve filmech a hrách servirujou proto , abychom si na něho zvykli, a akceptovali jako normální věc, i to nesmyslné válčení ve světe.

Pavel.G
Pavel.G
Level 1 Level 1
12. 6. 2013 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bela: to video je pravdivé pěkně to tam bylo řečeno

Pokud to má člověk v hlavě v pořádku, nemůže ho žádná hra, film ani hudba nikam nasměrovat.

Pokud je někdo dement od přírody, může to násilná hra jedině odstartovat tak, jako by to odstartoval třeba násilný film nebo drogy.s tim souhlas

Jandy
Jandy
Level 1 Level 1
7. 6. 2013 01:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to jsem asi pořádná minorita, když poslední dobou nejvíc hraju Tribez (stavění vesnice) na tabletu a na počítači se nejvíc bavím u her typu Settlers nebo plošinovek s nápadem jako např. Thomas was alone z balíčku her Humble Bundle.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článok je logickým nezmyslom. Autor paušalizuje závery na celý herný priemysel a pritom sa zaoberá len príkladmi akčných hier. Nejak som nepochopil to násilie napr. v žánri tanečných a logických hier.
Výnimočnosť oproti iným druhom kultúry je taktiež nezmyselná (film a hra Votrelec). A tvrdenie, že hry majú vplyv na ľudské ego a robia z ľudí blbcov je ničím nepodložený nezmysel.

majky8
majky8
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cos: Chtěl jsem tím říct, že dokud to vydělává peníze, nikdy to nikdo nezmění. S článkem souhlasím, ale ty firmy nepropagují násilí proto, že nic jiného neumí, ale že to prostě táhne...

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@660514 (seznam.cz): To je určitě pravda, tenhle názor taky razíme, ale článek je tentokrát o trochu něčem jiném :)

18MrHanz
18MrHanz
Level 1 Level 1
8. 6. 2013 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve hrách se v násilí vyžívam, resp. je to sranda a o to hlavně de ne? Článek je zajímavej, ale říkat že God of War je násilnej mi přijde kapku mimo, když celá tato herní série je právě o nesmyslech jako utrhnutá hlava.

lukasmachan@seznam.cz
lukasmachan@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hry nás opravdu hodně ovlivňují aniž by jsme si to uvědomili. Zlaté online hry!

http://www.gam3s.cz/index.php?a=play&id=299&cont=1

Cos
Cos
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bela: To si asi četl úplně jiný článek než pod který si vložil komentář. Třeba věta z článku: "Považte, že osmdesát procent trailerů na představené hry obsahovalo nějakou porci násilí, mnohdy až ostentativně zveličovaného." A věta zaobírání se jen příklady ačkníh her. Nejak jsem nepochopil násilí v tanečních a bla bla bla... je věta, kterou si jdu v kontextu věcí zasadit do výběrů hlodů z diskuzních for.
A jak koukám na komentáře níže, tak článek opravdu není o tom jak je násilí ve hrách zlé atd. Ale, jak jsou díky násilí v trailerech brány hry veřejností. A propo trailer na Dead Space 1 kde vývojáři oslavují kopání do zmutovaných dětí jako super prvek opravdu považuji za hranicí jakéhokoliv vkusu. http://www.youtube.com/watch?v=jtLdyTtECpY#t=5m32s

mikefiser
mikefiser
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Téma velmi zajímavé. Já, ajkožto hráč beru hry trochu jinak- Borderlands nehraji kvůli rozprsklým mozkům na zdi, ale kvůli nekonvenčnímu humoru a možné kooperace s kamarády, Call of Duty hraji spíš jako airsoft než jako hlavomrdačku. Žádnou hru nemůže tahat čistě násilí, vždy musí mít nějaký podtext a účel. Většina hráčů nehraje hry proto, aby viděli ostatní rozstřílené na cucky, spíš kvůli adrenalinu, který tyto aktivity( které by nemohli v realném životě provést) poskytují.

majky8
majky8
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mě napadá otázka, proč nás to teda pořád baví?

DenyLove7
DenyLove7
Level 1 Level 1
6. 9. 2013 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mitsurugi : To Ti řekl kdo? Trošku dětinský argument :). Pro někoho je násilí normalní i v reálu. Je naivni si myslet, že to co hraje v TV nebo je ve hrách, nemá vliv na člověka, tím spíše na děti. Vyspělost společnosti se pozná podle toho, jakou má zábavu, no naše ji má ve vraždění...a to ve hrách i v reálu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2013 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@denylove7: Ve filmech a hrách to totiž je normální věc, v reálu je to něco jiného.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chris-SVK: To je preto, že ľudské nešťastie je stále najžiadanejší sortiment v každej oblasti spoločenského života. Pozri si správy, filmy ... Hry samozrejme nie sú výnimkou.
A s Breivikom si vedľa, ten hral predovšetkým WoW-ko. A že sa pokúsil po porade s právnikom zvaliť vinu na niečo iné, je jeho vec. Hra nie je príčinou násilia, môže byť akurát jeho spúšťačom ako čokoľvek iné. Toto zaiste poznáš : http://www.videacesky.cz/navody-dokumenty-pokusy/skolni-masakry-a-nasili-ve-hrach

Cos
Cos
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek. Taky mi přijde, že vyzdvihování násilí ve hrách je trochu moc.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
6. 9. 2013 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@denylove7: No tak ten pro koho je násilí normální v reálu, není úplně v pořádku. :) Vliv na děti je vážné téma, ale proto taky existují věkové ratingy (jejich nedodržování prodejci a rodiči je už jiná věc, tam je to třeba zlepšit). Hry hraju od mala, rád koukám na akční filmy (mimo jiné), ale myslím, že v reálu bych nedokázal zabít ani králíka, natož člověka :D Když je člověk mentálně v pořádku tak s ním virtuální násilí nic neudělá. Ale tahle debata tu probíhala už několikrát, vždycky se opakují stejné argumenty.

Kromě násilí ve hrách, má naše společnost zábavu i v hudbě, umění, nenásilných filmech, sportu, obchodu atd. Toho násilí zas tolik není (natož vraždění).

Bela
Bela
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cos: Citácie potvrdzujúce moje závery o paušalizovaní by boli pridlhé. Za všetky použijem to najjednoduchšie - nadpis. Ja som na rozdiel od Teba čítal článok a nie "výběr hlodů z diskuzních for".
Chris : Článok hovorí o hrách a hernom priemysle en bloc. "herní průmysl si může budovat image i na něčem jiném než na samoúčelné agresivitě."
Len tak na margo, myslím si, že herný priemysel je širší pojem ako vývoj hier.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poptávka po násilí a tím pádem přizpůsobení trhu je spíše následkem než příčinou. Každý člověk má nějakou míru přirozené agrese a tu si potřebuje vybít, a jelikož mu to západní společnost neumožňuje v běžném životě, tak to vytváří poptávku po filmech, hrách i jiných druzích zábavy. Je to podobné jako s celibátem. Pokud vytvoříte nejmenovanou instituci a v ní lidem zakážete něco, co by ve volné přírodě dělali přirozeně je nevyhnutelné, že bude docházet k výkyvům a čím striktnější budou pravidla, tím větší budou náhodné výkyvy.

Cos
Cos
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majky8: Myslím, že na tebe platí to samé, co napsal Star_rader. Tentokrát je článek o něčem jiném, než o tom, proč nás baví hry. Násilné nebo nenásilné.

660514@seznam.cz
660514@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to má člověk v hlavě v pořádku, nemůže ho žádná hra, film ani hudba nikam nasměrovat.

Pokud je někdo dement od přírody, může to násilná hra jedině odstartovat tak, jako by to odstartoval třeba násilný film nebo drogy.

Reklama
Reklama