Herní Mad Max zatím v nedohlednu
Australský režisér George Miller, kterému vděčíme za sérii Šíleného Maxe, odhalil, že herní adaptace, nad kterou pracuje s režisérem God of War II Cory Barlogem, je vzdálená přibližně dva roky. V rozhovoru pro MTV řekl: „Ještě mám v zásobě pár let. Jsme v brzkém stádiu vývoje hry. Opravdu dobrá hra potřebuje alespoň dva roky.“ Miller se také svěřil, že byl překvapen růstem her jakožto příběhových děl.
„Hry byly kdysi jen chudými příbuznými filmů, když došlo na vyprávění příběhu, teď se to ale mění. Hry vám dovolují být spíše vypravěčem, který sám rozhoduje o rozvinutí příběhu,“ řekl George. Ohledně příběhu ve hře byl Miller lehce vyhýbavý. „Je to hybridní hra, jsem velice zaujatý jak složkou hratelnosti, tak emocionálním působením hry samotné. Jsem zvědavý, jak moc se zapletete s postavami v příběhu.“
Miller také pracuje na animovaném filmu Mad Max, který má vyjít paralelně se hrou. Prozatím žádné informace o vývojářském studiu ani platformách, na které se hra dostane. Více informací již brzy.