halo-nebude-vychazet-kazdy-rok
Novinka Halo nebude vycházet každý rok

Halo nebude vycházet každý rok

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

Reklama

Hned dvojí oznámení týkající se značky Halo, které proběhlo na letošní E3, možná leccos naznačuje. Phil Spencer z Microsoft Game Studios nicméně vyvrátil obě teorie o trendech, kterými se jeho firma vydává. V rozhovoru pro serveru IGN jednoznačně řekl, že MS nechce mít z Halo každoroční titul typu Call of Duty, jakkoli tomu jeho strategie v posledních letech napovídala. Nevycházela sice plnohodnotná pokračování, ale od roku 2007 a Halo 3 jsme tu měli postupně ODST v roce 2008, Halo:Wars v roce 2009 a loni to bylo Halo: Reach. Přestože Reach byl posledním příspěvkem do velké sci-fi ságy od jejích tvůrců, společnosti Bungie, roční rytmus vydávání Halo her zůstane přinejmenším do příštího roku zachován: letos se hráči Halo dočkají Anniversary Edition – remaku prvního dílu z roku 2001, na kterém pracují Saber Interactive, a příští rok to bude očekávaný čtvrtý díl; Halo 4 vyvíjí 343 Industries. „Lidé by se neměli na Anniversary Edition dívat jako na regulérní díl,“ brání se Spencer a popírá, že by v Microsoftu zavedli nově pravidlo „co rok, to Halo.“

Logicky se nabízí ještě jedna otázka. Znamená oznámení Halo: Combat Evolved Anniversary Edition, že se Microsoft pustí systematicky do předělávání svých klasik z původního Xboxu? Spencer nepopírá, že se uvažuje také o předělání Halo 2 do moderní audiovizuální podoby, na druhou stranu ale znovu říká: „Nemáme žádný remasters program, bylo by sice fajn vidět moderní verzi některých her z Xboxu, ale soustředíme se hlavně na vytváření nových titulů.“ Jak číst toto Spencerovo prohlášení, není úplně jasné – možná bude záležet na úspěchu výroční edice Halo 1, zda se MS pustí do předělávek s větší vervou a nasazením.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama