Zpět na článek

Diskuze: GTA V: Produkt dnešní doby

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petakajzar: Na tom, že je GTA V opravdu lehká hra, se neshodneme. Já ji nehrál a nějakou dobu hrát nebudu (min. než výjde PC verze, pokud ta bude na mém kompu vůbec hratelná). Mohu soudit jen podle starších dílů (III, SA), které bych ohodnotil tak na dnešní obtížnostní průměr (ony se dneska běžně dají v klidu dohrát i AAA RPG, aniž by vás třeba byť jen jednou zabili).

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
24. 9. 2013 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: OBtížnost Nightmare bych taky nenazval střední obtížností. Mluvíme o základním defaultním nastavení, ne o zvyšování obtížnosti v dalších gameplayích.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
24. 9. 2013 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petakajzar: Ono zase záleží na tom způsobu těžkosti. Dark Souls v podstatě vzato není těžká svou hratelností, ale systémem ukládání. Kdyby tam byl normální quicksave, tak o ní nikdo nemluví jako o těžké hře. Takže je těžká kvůli technickým aspektům, nikoliv kvůli hratelnostním aspektům (které jsou víceméně na střední obtížnost).

Jsou ale hry, které jsou ale opravdu těžké i když mají quicksave a podobné vychytávky. Ale to se zase liší hráč od hráče.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

zdeeneek
zdeeneek
Level 1 Level 1
21. 9. 2013 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S varovanim c.2 musim nesouhlasit - naopak mi prijde, ze diky novymu jizdnimu modelu se da jezdit rychleji nez v gta4, s rucni brzdou se daji efektne projizdet zatacky smykem. Ac je novy jizdni model tercem kritiky, prijde mi o dost zabavnejsi nez v gta4. Nastesti neni tak arkadovy jako treba v Saint Row serii - tam se mi jizdni model nelibi.

boby6677
boby6677
Level 1 Level 1
21. 9. 2013 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší GTA,to je fakt. Ale,Zdenek to napsal tak jak to je,žádnej hate tam není.souhlas...

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock: I z mého pohledu je to nejlepší GTA a článek není napsaný tak, aby si nad nim hateři honili bůhvíco... Vypíchnul jsem jen věci, které by u jiných her neprošly bez povšimnutí jen tak.

MrPierc
MrPierc
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji Zdeňku Princovi za pohled z druhé strany, protože ten na českém internetu chyběl. Sledoval jsem všechny 3 gameplaye a stále jsem nechápal, co je na tom tak skvělého. Každý to na herních webech jen chválil, mazlil a leštil a o nedostatcích se téměř vůbec nemluvilo. Buď byli recenzenti tak zaslepení hysterií kolem hry a nebo to byli fanoušci na život a na smrt. Mě to nepřijde jako nejlepší hra za posledních 10 let (a pokud ano, tak je to smutné a je vidět, jak jsou hry průměrné). Přiznám se, že jsem to ještě nehrál, ale z gameplayů je vidět, že to je jen menší evoluce od GTA4, ale graficky je to bída, fyzikálně také. Čekal jsem dospělejší vzhled a styl postav a přitom vypadají tak nějak dětinsky alá Sims. Přesto se těším až si to někdy budu moci zahrát. Zábavné to určitě bude, ale jak dlouho...Doufám, že multiplayer nebude jen o kooperaci, ale uvolní se hráčům nástroje, aby mohli tvořit módy a zakládat MP servery, jako to bývalo u GTA:San Andreas. Jen se bojím, že už nikdy nebudou pro MP servery, kde bude 600 lidí jako v SA-MP.

PredsFanCZ
PredsFanCZ
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsme přišel na to, co mi na te hře vadí. Nesmí se při hraní přemýšlet.
Když člověk nepřemýšlí nad tím, jak je možné, že když po vykradení banky a úniku před zraky armády nákladním vlakem, můžu někde v klidu vystoupit a užívat si lup, tak si hru užije o mnoho více. Ale já s tím mám docela problém.

PredsFanCZ
PredsFanCZ
Level 1 Level 1
24. 9. 2013 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kortexo (seznam.cz): Těžká hra? Naopak tohle je primitivní hra aby zabavila masu hráčů. Zkus třeba dark souls, pokud chceš hrát něco těžkého.

Arha
Arha
Level 1 Level 1
21. 9. 2013 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

carcharoth.v: Vidíš, a já se bavil dvojnásobně víc u SR4 než u GTA :-)

DiNardo
DiNardo
Level 1 Level 1
21. 9. 2013 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Engine je sice pár let stary, ale aby někdo tvrdil že je to horší jak SR4 ?

Ovladatelnost a model poškození jsou lepší jak v GTA 4, tam to bylo zase přehnané. A SR4 mělo vůbec nějaký jízdní model :D? bych řekl že se tam spíš běhalo než jezdilo...

3 hrdinové jsou super

A ty činnosti proč by ne? Golf si rád zahraju aj tennis, samo že vás to nebude bavit 24/7 proto jsou na vedlejší koleji ty aktivity... GTA bylo o kravení zbytek jsem bral jen jako třešničku k tomu všemu :)

na PC to bude vyladěnější, od doby portu GTA4 se poučili a Engine vyladili Viz MP3, takže tvrdit že to bude shit port jako GTA4 je kravina, když vezmete že GTA4 bylo první na novém enginu, takže mouchy neměli vychytané ...

A víc se mi graficky líbí GTA 5 než Crysis 3

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim kromě jedné věci a to je grafika. Opravdu bych zatím nehodnotil grafiku GTA, protože na těch starejch konzolích to prostě je mizerný. Na hodnocení grafiky bych počkal na next-gen nebo PC, ale jinak jako jo, hra určitě není dokonalá

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuju, že někdo konečně zvýraznil teda Crap jízdní model. Člověk by si to fakt rád zahrál. Ale zkuste si zahrát aspoň chvíli stařičkou Mafii 1!!! A něbudete schopný v GTA V ani zatáčet jak je to přecitlivělí.
Nechápu, jak je na to nemohl žádný tester upozornit a ne jim jen lít do prdele (fuj).

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petakajzar: Promiň, ale tvoje "konstruktivní výtky" jsou typu "koupil jsem si Diablo III a teď mu vytýkám, že to není Dark Souls".

BTW, nemáš nějakého příbuzného jménem Richard, cca 26 let?

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petakajzar: Si příště kup radší sudoku...

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kortexo (seznam.cz): Jazykové znalosti jsou taky schopnost hráče.

Kortexo@seznam.cz
Kortexo@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napsal jsem zde že GTA5 je těžká hra?
Bez dobré znalosti jazyka není možné GTA5 dohrát!Narážím například na misi Getaway vehicle, která bez pomoci z internetu nejde splnit a pokuď jí hráč nesplní, nemůže ve hře pokračovat!Běžně se stává že obsah misí se řeší v rozhovorech a i v klíčovích situacích se hráči postup říká zkrz telefon, neobjevuje se žádné ovládání!V GTA4 bez znalosti jazyka nikdy neexistoval ani náznak nepochopení obsahu v misích!Demon souls a Dark souls jsem dohrál bez problému a rozhodně je nepovažuji za nejtěžší hry na světě!
Nejtěžší na hraní obecně je právě jazyková bariéra, všechno ostatní je na schopnostech hráče?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Na střední obtížnosti určitě (až na vyjímky). Ale od toho existuje volba obtížnosti, problém je, když hra nemá volbu a je moc lehká nebo když volbu má, ale je lehká i na nejvyšší obtížnost (zdravím Saint's Row 4).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
21. 9. 2013 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DiNardo: Proč srovnáváš SR4 a GTA 5? Jedno je open world hra na superhrdinu, která se nebere vážně a druhé je open world gangsterka, která se bere vážně.

Wes_P
Wes_P
Level 1 Level 1
21. 9. 2013 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage:
Nic složitého. Co člověk, to názor.
A pokud se chci vyblejt, tak se to dá udělat na každou hru. Desítka - nedesítka.

MC99
MC99
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oceňuji odvahu autora článku , který se jako jeden z mála nebál napsat o GTA5 nikoli oslavné nekritické bláboly , ale i negativa . Je to dobrá hra , bezpochyby , ale největší hra všech dob za 10/10 ? No way ... Don't believe the hype !

tripledoublecz@gmail.com
tripledoublecz@gmail.com
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tou grafikou nesouhlasím. Na PS3 to vypadá výborně. Kritika rozlišení 720p je tak trochu nemístná když bereme v potaz, že většina her na tomto rozlišení jede. FPS mě vyhovuje, sice to není žádnej zázrak, ale po několika kritikách před tím než jsem hru spustil jsem čekal, že to bude daleko horší. Byla by to dokonalá hra nebýt toho divného chování aut. Taky me vyložině s*re že autem přelomíte každý sloup, ale některé malinké sloupky které drží třeba přístřešek před hotelem ne a pokazí vám to tak třeba celý závod.

ronaldus7
ronaldus7
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jedné straně je ta desítka ospraveditelná, na straně druhé jsou snad všechny recenze GTA V spíše chvalozpěvy, než opravdové recenze. Zdeněk ukázal, že umí zachovat chladnou hlavu a co nejvyšší objektivitu :)

mikerc
mikerc
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Auta zustavaj v garazi kterou si koupite. A zustanou tam vzdycky. Miznou jen z garaze u domu.

Arha
Arha
Level 1 Level 1
20. 9. 2013 06:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MaxLaMage: GTA V recenzoval Jarda, toto je pohled Zdeňka, který mi přijde mnohem lépe napsaný :-)

Reklama
Reklama