Zpět na článek

Diskuze: GTA není na PC. Špatná zpráva?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

sudik0@email.cz
sudik0@email.cz
Level 1 Level 1
27. 8. 2008 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavní postava, východoevropan Niko Bellic přijíždí za svým bratrancem Romanem do Liberty City. Vidí před sebou "americký sen", Roman mu totiž píše dopisy typu "mám několik sportovních aut" a Niko se rozhodne odcestovat a hledat nový domov. Skutečnost je ale jiná, Roman lhal a topí se v dluzích. Navíc je zapleten s mafií a jeho jediná obživa je taxislužba v Brokeru, chudinské čtvrti.

Niko ale nepřijel jen za novým domovem a novou příležitostí k životu, ale také utíká před svou vlastní minulostí v jeho domovině. Druhý trailer také napověděl, že Niko zoufale někoho hledá. Koho hledá a před čím utekl ale nikdo neví - Rockstar nám možná naservíruje rozsáhlý příběh a Nikovu minulost nebudeme nejspíš znát předem, ale budeme se jí pomalu dozvídat.

Příběh sice nenavazuje na žádnou z událostí z GTA III ani z Liberty CIty Stories, ale Rockstar nevyloučil, že se tu některé už známé postavy objeví. Druhý trailer nám naznačil přítomnost gangu Diablos a to tím, že na jedné zdi je nakreslen jejich vůdce El Burro. Příběh by se ale každopádně měl točit okolo úplně jiných věcí a prý nepůjde o to, stát se nejvýše postaveným gangsterem v Liberty CIty, ale o to přežít.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
27. 8. 2008 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sudik0@email.cz ????????????????????????????????!~~~~!!!! Co to jako ma bejt?? :-D? Vtip?

gygant
gygant
Level 0 Level 0
27. 8. 2008 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HellRider29 Taky na to čučím :-) Co na to říct?

-VooSTooK-
-VooSTooK-
Level 1 Level 1
27. 8. 2008 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant taky koukam jak vul
:D

Winley_
Winley_
Level 1 Level 1
27. 8. 2008 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sudik0@email.cz Jak jinak reagovat nez...WHAT HELL IS THIS???

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
12. 7. 2009 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kež by PC verze nikdy nevznikla,napáchala tolik zloby,smutku a utrpení....

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
12. 7. 2009 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel Tak tak, kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat...

A teď vážně, to je fór, že jo?

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
12. 7. 2009 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hlavacek85@seznam.cz no tak vlastně ani ne :) GTA na PC je zmetek, kvůli GTA jsem si předtim koupil xbox,na xboxu jsem dohrál GTA a konzolový hraní se mi docela zalíbilo,ale xbox už mi neměl co nabídnout,tak jsem ho dal na aukro(koupil za 4 tisíce a prodal za 4 a půl :D)...maximálně tak Forza,ale tu pokoří Gran Turismo 4...

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
12. 7. 2009 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel nevim,jestli si připadáš vtipnej,nebo si myslíš,že ti závidim,ale prosím,žumpo,nereaguj na moje příspěvky,zbytečně děláš ve všem zmatek a tvůj styl psaní je hned nad úrovní Radima.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 7. 2009 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel Ti radšej nekomentuj styl môjho pisania pretože si sa pekne vyfarbil v PC vs konzola len čo je pravda dosť ubohé. Maj sa: :D

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
12. 7. 2009 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel budu ho komentovat : píšeš jako prase
protože si nenechám velet od takovýho paka,jako jsi ty.

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
12. 7. 2009 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel mimochodem,je vidět,že na PC vychází her jak nasráno,když paříš takhle starou hru :) tak si to užij :)

RichardZven
RichardZven
Level 1 Level 1
15. 5. 2008 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

treba v tom jak potom vipadaj ty hry.... treba

teclado
teclado
Level 1 Level 1
17. 5. 2008 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RichardZven představa že každej měsíc budu kupovat hru o 600,- dráž je děsivá.

RichardZven
RichardZven
Level 1 Level 1
17. 5. 2008 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado jo to je jediny co me na x360 sere !!

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Zase dostaneš pohodlí a jistotu že ti to pojede bez nejmenších problémů I bugovost a padavost konzolvých her je taky oproti PC směšná - tak mi to asipoň připadá. Třeba Oblivion na PC mi padnul aspoń čtyřikrát do dne. Po odladění podle netových návodů jednou nebo dvakrát. Na konzoli zatím ani jednou. K otmu větší nabídka a případně možnost hrát mnohem dřív.
Jde pak jen o to jestli se člověku chce za ten konfort připlatit. Jeslit koupí něco co jede na nepaá o 600kč dráž. Nebo půl roku či rok počká, koupí za polovic, co pár hodin to třeba spadne nebo kvůli Wokná vytuhne a ještě se to sem tam seká protože vyšli několik novejch grafáren...

Těch dobrých her (boužel) nevychází tolik aby se to výrazně prodražilo. lidi to řeší jako by co týden kupovali hru. Což moc dobře nejde. Dobrá vyjde (bez ohledu na platformu) s velký štěstím jednou do měsíce. (pokud člověk není závislej a nepotřebuje pařit každej brak jen aby hrál)

Ale podle mě je nejlepší to dělat na střídačku. Protože vždyckdy člověku nabídne nejvíc platforma kteoru nemá a kde ho tím pádem čekají i tituly které prošvihl. Takže když mám PC a už nestíhá hry, tak koupit Xbox360 a hrát to co je tam. Za dva tři roky přikoupit za pár šupů PS3 a dorhá všechno co mě za ty roky minulo. No a potom zase po čase se vrátit a koupit silnější PC a být nadšen jak na něj za těch tolik let vyšla kupa her který teď můžu hrát.
Finančně to nevyjde o nic dráž než pravidelný upgrade PC (prostě míto dvou grafáren koupím dvě konzole) a člověk má mnohem větší nabídku her.

charles333@seznam.cz
charles333@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro me PC bylo, je a vzdy bude stroj na kterym si opravdu zaparim....mam i Ps2 ale na tom hraju jen s brachou nejaky hry pro multak(tekken, VF, Burn out dominator)....ale tim to konci.....vzhledem k tomu ze sem byl odkojenej na klavesici a mysi je pro me konzolovy ovladac "strasny" a pro strilecky nepouzitelny,...pro GTA taky... Proste ja si bez klavesice a mysi nikdy poradne strilecku nezahraju a nevychutnam.....jo a s tim vylepsovanim...nevim jak to vseci delate....ja si pred 4 roky koupil nadupanej kompl...az do nedavna me na nem jeli vsechny hry(i "drivejsi novinky" typu BF2) temer na plny detaily.....nedavo sem si trosku vytunil svuj komp....2GB ram....512/256 grafiky a 3.6 procesor(kvuli starsim hram 1 jadro) a ted mi jede vse o5 na plne detaily.....Crysis pohodove...a pocitam ze dalsich X let ty hry pojedou.....ono i na stredni detaily se daji veci pozdeji hrat.....proste konzole pro zabavu-da se vzit ke kamosum na oslavu,...na dovolenou kde je TV atd....nic vic nic min....PC 4ever!!!!

risix
risix
Level 1 Level 1
14. 5. 2008 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A čem je tedy lepší, fakt mě nic nenapadá...........

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
9. 5. 2008 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co mě třeba na konzolích mrzí... žádná čeština ve hrách... holt jsem zmlsanej z PC :)

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
14. 5. 2008 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Widl_CZ jj, a zadny mody, zadne uzivatelske rozsirovani hry apod.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
17. 5. 2008 02:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Screamer Mám za to že pár her na Xbox je v češtině.

Rocker93
Rocker93
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Jj, a na PS2 pár i s dabingem.

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado njn, ale srovnej to se sortimentem na PC... tam když čeština není, tak se dodělá. Viz teď třeba NWN2... na kterou už se těším hezky v mateřským jazyku. RPG bez češtiny je pro mě polovičním zážitkem než s titulema, holt mám za sebou jen rok kurzu angličtiny :) A v poslední době cokoli co stojí za zahrání je už v češtině... pro mě parádní věc... už se třepu na Mass Efect :D

niemand
niemand
Level 1 Level 1
9. 5. 2008 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mg, dyť GTA IV bylo pro XBOX na netu už tejden předtim, než bylo jeho oficiální vydání a pak že pirátství na konzole neni tak velký.

RichardZven
RichardZven
Level 1 Level 1
14. 5. 2008 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si teda myslim ze xbox 360 elite je na tom lip nez ps3 jak v cem...

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mrzuté že

RichardZven
RichardZven
Level 1 Level 1
13. 5. 2008 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim jak vy , ale ja na PC uz se**..... kdys si musim kazdej rok kupovat nejaky new veci do compu abych rozjel nejaky novy nadupany hry, jako je treba CRYSIS bo Colin Dirt apod. tak si myslim ze se to za ty prachy nevyplati... Stejne zase za rok za dva udelaji na PC nejakej trhak, ale budeto to zase natolik narocny ze bych musel dokoupit novou grafiku a nwm co este.... a za ty prachy co za novi PC dam, tak si muzu koupit XBOX 360 ELITE a k tomu nekolik her, kterej mi vydrzi vodost dyl.. a porad mi to mozna vijde levnejc nez celey novy PC.... fakt nwm jak vy.... ale ja du do XBOX 360 ELITE.... :) ;)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 5. 2008 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RichardZven Jj. Xbox360 rulez! Stejně je nesmysl se omezovat jen na jednu platformu.

morder12
morder12
Level 1 Level 1
14. 5. 2008 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RichardZven Na tvem miste kdyz uz konzole tak PS3,ceka ji tet dost exkluzivnich vybornych titulu ,G.turismo,Metal Gear S. ,Killzone2 ,nezapomen na blu-ray mechaniku ! (filmy atd.).Ponevac vecinou co vyjde na Xbox
je pak i na PC (a to ty mas) sice treba pozdeji ale vyjde a kolikrat i vlepsim
kabate(napr. Gears of war).

RichardZven
RichardZven
Level 1 Level 1
15. 5. 2008 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morder12 Nevadi ani jednu z tehle her bych nechtel....

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
7. 5. 2008 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

the chaos: uhadl... tyhle veci nehraji:)

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vidite, pode mnou komentar vychvalujici pc az nekam, a vy si toho nevazite. A kdy pochopopite ze konzole ( vidite zamnerne sem rekl konzole, ne jen PS3) , sou multimedialni stroj, da se k ni pripojit vsechno.Jinak jestli vas tesi MMORPG typu WOW, kde pulku monitoru zabira tabulky a grafu typu target to target to target .... a ste stastny ze jinak nepouzitelny knofliky zaplnite skilama ktery pouzijete jednou za den. Ja vym ze je to off topic ale nevim proc se tolik povysujete....
PS : pohodlny???......olol

Adieu
Adieu
Level 1 Level 1
10. 5. 2008 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, text jsem přestal číst tam, kde jeho autor ukazuje neznalost slova "anarchie". :-) Sláva hloupým článkům o počítačových hrách, hurá!

TVRDAK
TVRDAK
Level 1 Level 1
9. 5. 2008 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale PC mrtve neni. Stale jsem nezahledl poradnou strategii nna pc. Nebo nejake klasicke RPG.

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
14. 5. 2008 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TVRDAK na PC nebo konzoli? na konzole asi nikdy takovy hry nebudou, to by museli zmenit nebo pridat ovladac, na Wii by to teoreticky mohli zkusit..

ravek@centrum.cz
ravek@centrum.cz
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mě je jedno na jaké platformě hraju, mám i pc i ps2 i psp .... zatím o rušení pc rozhodně neuvažuju, protože na něm mám vše co chci hrát. O jeho zrušení budu uvažovat ve chvíli, kdy na konzoli bude první kvalitní mmorpg hra - jako teď bude Age of Conan. Zatím je saldo her které mám rád na PC daleko širší než na jakékoli konzoli, takže bezpředmětné - 14 simulátorů auta zatím mít nemusím :-)) ....

ramielldeann@azet.sk
ramielldeann@azet.sk
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj zatim co se konzolari spokojene hraji gta4 tak pcckari maji jednou velkou vyhodu... muzou sedet pohodlne v kresle, mit nohy vyvaleny na stolku a popijat kafe / nejlepe odporoucim s vyhledem na kamose co se treba bavi u xboxu360 :P - moc hezky clanek asi som tomu moc nepochopil ale rozhodne se kralovsky zasmal XD

spoock
spoock
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ramielldeann@azet.sk no alespoň mě GTA4 dohnalo k zoufalému činu - hraní GTA SA na PC :P

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak souboj PC vs. Konzole je uz dlouho trvajici a jeste nejakou dobu trvat bude.. ale pc ma minimalne jednu ohromnou vyhodu: svoji PS3 (nebo xbox..) a plazmu sotva popadnete do batohu a budete si parit o anglictine, nebo ve vlaku,.. ja se svym kompem ale klidne jo :)

ChrisHansen
ChrisHansen
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Bohužel, asi tě zklamu, ale většina lidí má obrovský PC, klávesnici, monitor, repráky a myš který s sebou jen těžko potáhnou do školy nebo do vlaku aby si tam mohli zahrát ;)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChrisHansen Skoro každej Pcčkář vlatní jak stolního kompa tak notebook.
Nevidim v tom problem a b´vyjde to levněji.
Dneska koupiš stolní stroj za pár korun a hry stojej přibližně o 600,- míň jak na kozole.
Takže když dám do pc 20 000 a pak hry po 1000,- nebo ve slevě po 500,- tak je to lepší než konzole za 12000,- a pak hry za 1600,-

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChrisHansen na to muzu rict jedine: jejich minus... :)

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Já teda svůj počítač jen tak nepopadnu.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Tak si kup notebook.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Ten mám.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath svym spusobem jo, ale od toho sou tu handheldy

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos jo.. ale tam uz je proste spousta nevyhod oproti normalni konzoli/pocitaci. Mensi displej, mensi vykon, omezeny moznosti ovladani a pripojeni nejakyho prislusenstvi... ja popadnu svuj komp, a podle chuti si bud pustim film, It crowd (:) :)), nebo neco zahraju....

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath jo ale já si v práci na PSP puštim třeba 4 řadu Ztracených a nebo jiný filmy hry si taky pařim občas si nasadim sluchátka a poslouchám music... no notebooku by si šéfová asi všimla:D

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath blazne

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
7. 5. 2008 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podepsal bych se taktez pod clanek a pridal bych jen, ze tento trend bude mit za nasledek, ze vyvojari grafickych karet a jinych hardwarovych zazraku zpomaly vyvoj a nebude nutno si kupovat grafickou kartu za 2000 korun kazde dva roky, ale postaci jednou za 5 let. Kdo kupuje karty casteji a drazi je neuveritelnej bohac a magor k tomu.

Orin
Orin
Level 1 Level 1
9. 5. 2008 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty No já mám kartu co rok tak novou, ale ze bych byl magor nebo bohac? Mám možnost je měnit tak je měním. Souhlasím s tím, že vývojáři by se měli zaměřit především na obsah a nevymejšlet neustále nový a zbytečný efekty pro grafický úchyláky. Nebudou nuceni tlačit na výrobce, aby udělal dx50d,ps6.0 :). Ustálení PC HW do delších cyklů by pomohlo všem lidem, ale né výrobcům HW.

Viktor.Sorma
Viktor.Sorma
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak, ale tobě třeba počítač nebo notebook nepřijde pohodlný ? S notebookem si pěkně ležíš v posteli a hraješ nějakou zábavnou hru nebo serfuješ po internetu. JAsně ž je počítač pohodlný, dyť na počítači můžeš hrát s tolika kamarádami single player hry (které nabízí možnost více hráčů) kolik jen máš přípojek. Také si s kamarádami můžeš propojit počítače a zase pěkně hrát, donést si k tomu jídlo pití (to můžeš i ke konzoli), ale zase záleží na typu člověka, třeba když leřím u konzole, tak mě za chvíli bolí záda, když u ní klečím bolí mě naho, nevím asi se zkusím postavit na hlavu a bude to dobré... ;-)

PS: Promiňte, že jsem udělal nový ,,strom komentů,, ale když jsem fa reagovat nemohl jsem to vložit římoi na stránku. Ještě jednou se omlouvám.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Viktor.Sorma hele tady se neomlouva, tim tady nikoho neoslovis :D

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Viktor.Sorma lol to bych mohl rict o pc asi tu mame stret zajmu :)

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemate furt vsechno stahovat mrdky.

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Zase bych nehazel vsechny PCckare do jednoho pytle ;-)

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech mas pravdu najdou se i poctivci ale podle me tak 95 procent sosa

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Ja bych to mozna nevidel az tak tragicky, ale urcite to bude nad 60%.

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja myslim ze Steam od Valve je budoucnost Pc gamingu, protoze tak bude postupne mizet piratstvi protoze ochrana steamu bude nepremozitelna :)

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC je mnohem lepší než konzole, jenže bohužel jsou náklady na něj nesrovnatelně vyšší. Pokud má člověk dost peněz, je PC na hry jasná volba, jenže konzole je už prostě potřeba (GTA, MGS, SW:FU, Burnout a možná i nějaké další hry).

spoock
spoock
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- nesouhlasím, konzole maj ve hrách které na nich hraješ nastrkáno totlik poplatků, že tě to nakonec vyjde obdobně jako hraní na PC
konzole mají jedinou výhodu, hry jsou jim šité na míru (skoro)
neumí určovat směr nových grafických vychytávek ve hrách, tady jsou patrné výhody PC jako takového, kde stačí zasunout novou lepší/modrnější grafikcou kartu a frčíte dál s lepší grafikou, kde na konzolích se to musí různě osekávat apod.
konzole mají problémy někdy s framerate a těžko to nějak můžete odstranit dokoupení HW, tady opět vítězí PC, kde když je nějaký problém stačí dokoupit to či ono a frčíte dál, navíc mi z PC trčí tolik kabeláže na všechno možné, že konzole těžko srovnat s PC, které je tak všestrané

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock To by mě zajímalo, jestli za poplatky u her zaplatíš 50 tisíc ročně...

spoock
spoock
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- nemusíš kupovat nabušené PC za 50tis, klidně za čtvrtinu + patřičné upgrady s dobou

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Proč 50 tisíc???

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- To už je podle mě dost subjektivní. O tom se nedá polemizovat...

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock hry se daji normalne dovazet ze zahranici za stejnou cenu jako tady na pc..cili..kolem tisicovky...nekdy i levneji..i u nas se daji sehnat v shopech novinky za 1300 a podobne...navic spousta lildi hraje stylem koupim dohraji bazar..a tak si muzes treba tyden ci dva po vydani hry ji koupit z druhe ruky..za velmi priznivou cenu..treba 800..a podobne....to ze jrc prodava hry za dva litry neznamena ze je tam musis kupovat...co se tyce cen her je to skoro srovnatelny...

jegros
jegros
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina totez muzes ale udelat s pc hrou a koupit ji treba za 500

Insane
Insane
Level 1 Level 1
9. 5. 2008 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli ještě jedna podobná pecka nevyjde na PC, přecházím na xbox 360.

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
14. 5. 2008 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Insane proc xBox? dyt uz je to starej srot, to uz radsi PS3 nebo si pockej na novej xBox, skoro bych se vsadil, ze nejdele za rok, vyjde novej

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 5. 2008 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Insane Nepřecházej, stačí si rozšířit hračkářství. Já bych bez svého milovaného pc umřel.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
9. 5. 2008 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to tu nekdo porad mele? PC neni mrtve, a dokud budou vychazet treba jen porty konzolovych hitovek (co se na vydavatele zlobit, v konzolich se toci vic penez), zadne rychlokvasky, tak mrtve nebude. Je pravda, ze se konzole snazi vecpat na PCckarsky pisecek - zejmena pristupem na internet, ktery byl jeste pred nedavnem svatym gralem PC.

Woozzi: Uvedomujes si ze za ps3 jsi dal tolik penez, kolik by te stal upgrade PC dostatecny na to, aby se ti hry nesekaly? A za konzolove hry das mnohem vic penez, takze musim obdivovat jak skvele to mas vymyslene :P

Woozzi
Woozzi
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já tedy už na PC kašlu...pořídil jsem si ps3, takže můžu pařit od rána do večera...žádný sekání, žádný chyby v grafice a hlavně žádnej pořádnej rámus....

Rocker93
Rocker93
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Woozzi Chyby v grafice na PC napravíš patchem, což není na konzolích úplně standard, navíc pasivní chlazení je docela luxus, mám ATI s pasiv chlazením a jede mi i Crysis na střední v poho. U PS3 a XBox si nadále poslouchej hučení a bzučení, které neodstraníš ani kdyby...

Reklama
Reklama