GoW možná změní pravidla obtížnosti
Vypadá to, že čtvrté Gears of War by mohly mít v příběhové kampani okamžitě přístupnou nejtěžší obtížnost. Na Twitteru se totiž objevilo bleskové hlasování, ve kterém dala komunita jasně najevo, že ty nejnáročnější zážitky je dobré mít k dispozici ihned.
Otázka zněla jasně – chtějí mít hráči obtížnost Insane přístupnou ihned, nebo až po dohrání hry? Nadpoloviční většina, 63 % hráčů, se vyjádřila, že by chtěli mít nejvyšší stupeň obtížnosti k dispozici okamžitě.
Quick Poll - Gears 4 Insane Difficulty. You want to earn it by beating the game or play it right away?
— Rod Fergusson (@GearsViking) May 20, 2016
Je ale třeba mít na paměti fakt, že takový výsledek nelze brát doslovně a jako jasné vodítko k tomu, jak bude vypadat finální hra – hlasování se sice objevilo na Twitteru Roda Fergussona, současného vedoucího vývoje série Gears of War, na druhé straně se ale jedná o jeho osobní účet. A tento účet má ve svém popisu mimo jiné i to, že vyjadřuje především osobní názory a myšlenky tohoto tvůrce.
Ale kdoví, 6400 fanoušků není malá cifra a dá se přinejmenším předpokládat, že se takto velké množství hráčů zasadí alespoň o diskuzi v týmu. Ať už to ale dopadne jakkoli, tak výsledek bude zřejmý 11. října, kdy Gears of War 4 vyjdou.