God of War Ragnarök se obejde bez Coryho Barloga. Autor předchozího dílu má plné ruce s dalším projektem
Odzbrojující prezentace God of War, která nabídla pohled na technické možnosti PlayStationu 5, nebyla utvořena pod dohledem známého ředitele vývoje. Cory Barlog, jenž práce na dílu z roku 2018 vedl, se ve studiu Santa Monica aktuálně věnuje dalšímu, prozatím utajenému projektu.
- Vedení vývoje God of War Ragnarök se nechopí Cory Barlog
- Šéf vývoje minulého dílu předává otěže veteránovi studia
- Sám se přitom věnuje dalšímu neoznámenému projektu
Jedním z důvodů, proč se jménem slavného vývojáře v Ragnaröku nesetkáme, je mimo vedlejšího titulu i snaha nabídnou čerstvou perspektivu a vyhnout se tvůrčímu vyhoření. Záměrně bylo proto zvoleno, že se řízení vývojového procesu tentokrát chopí veterán Eric Williams, muž, jenž dodneška pracoval v roli designéra na všech dílech God of War. Jeho zkušenost s postavou Krata je tak více než dostatečná.
Dalším důvodem střídání stráží, přímo navazujícím na výše zmíněné, je i tradice studia měnit vedení vývoje po každé hře. Williams v rozhovoru po PlayStation Showcase vysvětlil, že s tímto přístupem měli v týmu vždy skvělé zkušenosti. Následně taktéž připomenul, že Barlog byl jediným případem, kdy se židle ředitele zaplnila toutéž osobou vícekrát v řadě. Mezi jím vedené příspěvky se pouze v kontextu série God of War zařadilo úspěšné severské pokračování z roku 2018 a druhý díl z roku 2007.
Když nakonec došlo na nevyhnutelnou otázku sekundárního projektu studia, Williams pouze podotkl, že se převážná část pozornosti studia stále uchyluje k dokončení Ragnaröku. Ať už bude tedy tajemná hra cokoli, jejího vydání se pravděpodobně dočkáme až za poměrně dlouho dobu. S Kratem a Atreem se koneckonců setkáme až v příštím roce, a to ještě v případě, že nedojde k nenadálému odkladu.