Genshin Impact si stále vede skvěle, jen na mobilech vydělal 2 miliardy dolarů, hráčům se nelíbily oslavy
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Genshin Impact si stále vede skvěle, jen na mobilech vydělal 2 miliardy dolarů, hráčům se nelíbily oslavy

Genshin Impact si stále vede skvěle, jen na mobilech vydělal 2 miliardy dolarů, hráčům se nelíbily oslavy

Tadeáš Pepř Radek Raudenský

Tadeáš Pepř, Radek Raudenský

1. 10. 2021 10:32

Genshin Impact vzal herní scénu útokem už před rokem, a nezdá se, že by hra po svém počátečním výbuchu popularity nějak zpomalovala. Pochopitelně stále láká zejména asijské hráče, kteří neváhají do F2P modelu přihodit nějaký ten peníz. Celkem si tak studio MiHoYo mělo přijít jen na mobilních platformách na 2 miliardy dolarů.

Reklama

  • Dle analytického webu Sensor Tower si Genshin Impact přišlo jen na mobilech na 2 miliardy dolarů
  • Je tak třetí nejvýdělečnější mobilní hrou na světě
  • Bez Číny by byl Genshin dokonce první nejvýdělečnější hrou

Tyto statistiky přinesla společnost Sensor Tower, přičemž se vztahují pouze na mobilní verzi. Fantasy open-world, který patřil k nejúspěšnějším hrám loňského roku, se tak stále řadí mezi tři největší mobilní hry na světě. Ztrácí na veleúspěšný titul Honor of Kings, který se pravidelně objevuje na špici žebříčku. Druhé místo si nyní drží PUBG Mobile.

Pochopitelně je pro autory největším trhem Čína – pokud bychom ale tento trh vyřadili, stalo by se Genshin Impact vůbec nejvýdělečnější hrou na světě, následovanou Pokemon Go a Robloxem. Do výsledku bychom v ideálním případě započítali i počítačovou a konzolovou verzi, u nich ale statistiky zatím neznáme. 

Ne všechno týkající se Genshin Impact je ale pro autory růžové. V rámci oslav prvního výročí hry čelilo studio ostré kritice hráčů, kterým se nelíbilo, že jsou výroční odměny málo štědré. Alespoň ve srovnání s konkurenčními tituly. MiHoYo na nespokojenost komunity hbitě reagovalo a přislíbilo další, pompéznější oslavy. Ve hře tak mimo jiné proběhne hudební koncert a hráči dostanou další dárkové předměty.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama