Zpět na článek

Diskuze: Gears of War 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cos
Cos
Level 1 Level 1
16. 3. 2010 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neřek bych že to vyje na PC, páč je to vlajková loď XBoxu, první vyyšel na PC jen proto aby přiměl koupit si XBox 360.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 1. 2009 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cawte keby ste sa dozvedeli o nejakých suskandach o PC verzii prosim napiste to tu. Ja som na 100% presvedceny, ze to na PC vyjde ale nemam zatial ani suskanice ziadne nacitane taze nic newem. Keby bol niekto mudrejsi ako ja tak napiste.......a hlasky ako ze to na PC nevijde su bezpredmetne....uz len vyhlasenie vyvojara ze na PS3 to nevyjde urcite lebo nenavidi PS3 gamepad mi jasne dáva najavo ze je to len natahovanie a vytváranie umelej exkluzivity pre Xbox 360 nic vacej. Na PC to určite vyjde na PS3 Asi ne lebo tam je port komplikovanejsi...a priznajme si je to hlavný konkurent XboXu 360. Howk~~!~~!

asasin7@seznam.cz
asasin7@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo recenze na mgs4 byla shatěna a to dost.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asasin7@seznam.cz "Shaněta"? A jak to souvisí s GoW?

P1etro
P1etro
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi až smutno z majitelů PS3, kteří jsou natolik zaslepení svojí konzolí, že si nedokáží připustit, že by někdo mohl mít odlišný názor na hru z jejich konzole a nedal jí maximální hodnocení, které by jí bez zahrání oné hry dali podle trailerů oni. O tom jsou recenze, reflektují názor JEDNÉ osoby a když jí recenzent nedá hodnocení podle vašich představ, není důvod ho za to hanit, je to jeho názor a má na něj právo. Za druhé, srovnávat a zahlcovat diskuzi ke Gears of War 2 srovnáváním s MGS 4 mi přijde naprosto zcestné, jedná se o naprosto odlišně pojaté tituly. Chápu, proč PS3 blázni všude cpou MGS 4 jako přiklad dokonalosti jejich konzole, ovšem tím spíše poukazujete na svoji hloupost, než na pádnost vašich argumentů, když srovnáváte zběsilou akci typu GOW 2 se stealth akcí MGS 4. Proberte se a běže diskutovat na oficiální PS fóra.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P1etro Pekne shrnuto.

Osobne si myslim, ze vetsina Ps3 fanboys trpi komplexem menecennosti, protoze jim Sony vymenou za velice drahou konzoli slibovala zazraky, ale skutek jaksi utekl. Snazi se to tedy zvratit jakymikoliv prostredky, napadanim recenzentu pocinaje, pres predpokladani jeste nevydanych her, jako nejlepsich vsech dob.
Ono uz prezdivka Cerna Kralovna, ktera je z nove generace konzoli na poslednim miste, z psychologickeho hlediska o necem svedci.

risix
risix
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ach jo :-))))

risix
risix
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P1etro Prober se , nikdo nesrovnává dvě odlišné hry , ale kvalitu recenzí . Recenze má informovat potecionální kupce, a ne aby recenzi psal člověk , který o tom nemá páru, o to tady jde o kvalitu recenzí nebo spíš recenzenta. MGS4 prostě měla smůlu , že "vyfasovala" zrovna tady toho. Takže ještě jednou recenze by měla informovat o kvalitě hry a ne názor recenzenta, který k tomu nemá vztah.

P1etro
P1etro
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Ale recenze je subjektivní útvar, který zkrátka nemůže plošně zhodnotit kvalitu hry. Kvalitu hry sice hodnotí, ale pouze z pohledu autora, kterému byl daný titul na zhodnocení přidělen. Pro širší a o něco "objektivnější" pohled jsou tu v diskuzi zmiňované servery jako gamerankings.com, popřípadě české hodnoceniher.cz, ci databazeher.cz. A hodnotit recenzenta, že je nekvalifikovaný, že "vo tom nemá ani páru" je nemístné, je to jeho názor a za něj je placený.

busines
busines
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P1etro Dosud nepochopeno.S obou stran.V "recenzi" na MGS4 se objevovala chybny az lzivy udaje.Naprosty nesmysli.JE MI U PRDELE TA OSMICKA,jde mi o ty nesmysli v celym clanku.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P1etro Teď jsi jim to dal :)), ale můžou si za to sami no... :)).

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je neuveritelne jak dokazi Ps3 fanboys, jen z pouhe zavisti, doslova zahnojit diskuzi o Gears 2.

Jevi se v tom jiste jejich vysoke vzdelani a moralni kredit.

busines
busines
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ty o moralnim kreditu pomlc.Hnojis kazdou diskuzi.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Páni, v celé diskusi jsou tak 2/3 příspěvků od psfanů a ješte ktomu o MGS. Trochu k Gearsům, ne?

xMort
xMort
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Je mi z toho fakt smutno..

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To mate stejne jedno, casy kdy cislo na konci recenze neco znamenalo uz sou davno pryc. Dneska muze dostat 9-10 i hodne prumerny kousek jak jsem se presvedcil za posledni asi 2 roky. Staci jenom kdyz ma hra dostatecny hype a recenzenti jen nasledujou...

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Naprosty souhlas- priklad za vsechny na gametrailers- prbeh mgs 4: 8.9 a pribeh gears of war 1- 9.1 ...WTF??? Jak jsem dole napsal, na recenze prdim.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Tak to je prinejmensim usmevne :-)
Ja na recenze uz taky prdim, diky nim jsem se uz parkrat pekne seknul pri koupi hry.. Pamatuju si jak byla v opsm2 recenze na medal of honor rising sun od pana Starmana s devitkou za trvanlivost, prinesl jsem to domu a za tri a pul hodiny v coopu jsem nechapave koukal na titulky na konci :-)

gojira.fan
gojira.fan
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme nebyla od petra bulíře? s kámošem sem to dohrál za odpoledne, ale stejně to byla dobrá pařba

RedX
RedX
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme to se Farid asi výjimečně seknul. Jeho, a v podstatě i všechny ostatní, recenze v OPS2 opravdu byly směrodatný.

xMort
xMort
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super hra, dobrá recenze.
Jen bych dodal, že české titulky jdou přepnout na anglické. Stačí vypnout hru, otevřít nastavení xboxu a změnit Locale na USA a znovu zapnout hru a čeština je pryč.
Maličko zklamal poslední boss. Hezká příšera, ale šel zatraceně lehce. Zlatý RAAM. Jinak všechno větší, nabušenější, opravdu skvělá hra.

asasin7@seznam.cz
asasin7@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

busines jo aha ja že myslel na všechny platformy hodně sem zvědavi na tu resistance2.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jeej, MGS 4 tady vytahova ... neni to jedno ? Kazdy recenzent hodnoti hru podle sebe, ale nekteri to asi nechapou... Neni to zrovna nejlepsi takhle, ale proto je na kazdou hru vice recenzi... A pak si porovnavate, zalezi na tom kdo to pise jak mu hra sedla, jak se mu to cele libilo ,jak se na to vyspal atd.... Kazdy ma na danou hru jiny nazor... takze to berte tak...

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Neni,protoze ta recenze byla celkove odflakla a plna nesmyslu.Kolikrat budu jeste vysvetlovat,ze to cislo pod recenzi u MGS4 mam nekde a ze mi jde o ty nesmysli v textu nad kteryma nejde jen tak mavnout rukou,protoze to "smrdi".

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Tak s tim otravuj Pavlovskyho a pod MGS recenzi a ne tady. Akorat ze sebe delas blba, protoze to s GOW nema nic spolecnyho.

risix
risix
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V čem přesně je ta hra lepší než " třeba" MGS4 ? Jenom mě zajímá bodové hodnocení .

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix to ze GoW 2 dostala 9 a MGS4 tady "jen" osm neznamena, ze je automaticky lepsi nebo horsi prvni nebo druha, nejde srovnavat dva ruzny zanry, pribehy a dalsi veci

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald Prave,ze to znamena,proto se tam davaji ty cisla.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Ano, taky to tak beru (a myslim, ze spousta dalsich lidi take). Kdyz se rohoduju, kterou hru koupim, tak si vetsinu beru tu s vetsim a hodnocenim a na zanr moc necumim, pokud ma 9 nebo 10, tak by mela bavit kazdyho, ne? Porad nechapu, jak muze nekdo rict, ze to neznaci lepsi hru (moc se omlouvam, ale podle me to tak vidi vsichni). Ja uz recenzim vubec neverim...to je ten problem. Uvedu par prikladu- Far Cry 2- je treba popisovat? MGS 4- taktez, Getaway, Lost, pro me to byly devitkove hry a ve vetsine pripadu dostali min. Recenzim uz teda neverim (a zacinam natvrdo ode dneska) a na hru si vzdycky udelam SVUJ nazor, protoze takhle to nema cenu, rad kuknu, co se v recenzi pise, ale hodnoceni je mi sumafuk. Uvedu hlavne priklad, ktery me k tomu prived a to je Iron man na ps3, ktery si PODLE me zaslouzi vic nez 6/10 (za to mne prosim nekamenujte) a podobne Haze. Gearsy 2 radsi uz moc nehodlam komentovat, to by me tu vsichni pozabijeli.

Kemalbasturkataturk
Kemalbasturkataturk
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Jak chceš srovnávat dva různé žánry? MGS4 je špička v tom svém, GoW taky.

risix
risix
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kemalbasturkataturk Právě , že je špička v tom svým ať ta jedna hra nebo druhá , tak mi ta " osmička " nejde pod vousy. Asi na tuhle hru měl dělat recenzi zase Pavlovský.......

Kemalbasturkataturk
Kemalbasturkataturk
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Každá recenze je subjektivní názor jejího autora.

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Autor recenze ji nepise pro sebe,ale pro druhy tudiz nemuze myslet pri jejim psani jen na svuj nazor.Tim padem by je nemelo smysl cist a oni muzou hodit klavesnici pod stul.

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kemalbasturkataturk Blbost.Vymluvy na zanr.Ok.Obe jsou z treti osoby.Obe akcni...svym zpusobem i sci-fi.V cem jsou to teda odlisny zanry??Dobre,u MGS4 jsou prvky stealth,ale pokud to chcete brat takhle,tak by mel dostat desitku,protoze ve "svym" zanru konkurenci nema.
Osobne mi bylo bodovy hodnoceni nekde.Osmicka je skvela znamka.Ale slo o tu sprasenou recenzi jako celek.Recenzent prisel na system. FPS zamerovani a myslel,ze hraje novy Call of duty.Dale lzivy vyroky ohledne delky hry.Ta hra je obrovska,a ne gameplay,ale ta recenze byla dost kratka.Pletl si i mista,jako,ze jsou tam jen ctyri.Nikdy sem necetl horsi recenzi jako byla tahle na MGS4.
Je mi zle i z toho,kdyz vidim,jak recenzenti,nejen tady u nas,hazi devitky a desitky jak na bezicim pase.Predevsim se to tyka her na X360,kde i sebeprumernejsi hra dostane vysoky znamky.Nechapu takhle nastaveny mantinely.

Kemalbasturkataturk
Kemalbasturkataturk
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Jednoduchá odpověď. Choď jinam.

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Nevim jestli mas vsech pet pohromade kemaleatd.Napisu ti to jeste jednou,tucnym pismem."Je mi zle z toho,kdyz vidim,jak RECENZENTI,NEJEN TADY U NAS,hazi devitky a desitky...."

Kemalbasturkataturk
Kemalbasturkataturk
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Promiň, přehlédl jsem to "nejen tady u nás".

Overload
Overload
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Se nezblázni, že xbox má taky dobrý hry který se prostě hodnotěj zasluhující známkou....

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Ty ses dobrej magor. Ty nemas nic proti tyhle recenzi, nejspis jsi ji ani necetl. Ty jsi jen silenej z toho, ze dostala o bod vic nez MGS4. Takze ted nesmi zadna hra na xbox dostat vic nez osm? Jdi se lecit decko.
Jjo, celej svet se spiknul a hodnoti dobre hry na xbox, protoze sou to zaplaceny kryptofasisti.

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines A kacafirek.Znamej to rapl. Recenzi sem cetl ale ty asi tyhle prispevky ne,jinak bys z huby nevypustil tuhle hovadinu.Tak znova,pro mene chapajici jedince.Mam u prdele to cislo vedle textu.Jde mi o psanou recenzi.Jak se venujou tyhle desetihodinovy hre a jak MGS4.A to tam pulka veci byli nesmysli.

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines A co to ma spolecnyho s recenzi GoW2? Brec si pod MGS. Tobe teda vadi, ze se venujou zjevne skvely hre, ktera vydrzí vic nez deset hodin. Aby napravili svou hroooznou chybu s MGS, tak by meli co? Jsi akorat ubrecenej chudak, kterej se neumi srovnat s tim, ze jeho oblibena hra neprisla vsem tak super. Fajn, plac tam a pokud nemas nic ke GoW, neotravuj tu.

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Budu otravovat kdekoli to pujde.A prave,ze to souvisi s Gears 2.Tobe to evidentne nedoslo.

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

X-Box sice nemám (možná si ho brzo koupím, bude to spíš k vůli Fable II), ale je fakt že tahle hra mi na mojí PS3 chybí, hrál sem to u kámoše o dost sem se bavil, jediné co mě docela zklamalo je grafika, hodně se toho o ni navykládalo, ale nějak mě neuchvátila - možná je to tím stylem, no hra roku to asi nebude ale i přesto vynikající zábava - uvidíme jak na to odpoví Resistance, přece jen Epic není Insomniac

teclado
teclado
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já také doufám že to vyjde mám jedničku a bral bych i dvojku.

James110
James110
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Ta jednicka je dost dobra hraju to porad dokola... :-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
2. 1. 2009 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A konecne no už sa neviem dockat kedy to vyjde na PC. Niekedy v pribehu tohto roka ocakavam. Juchacha!!!

Kemalbasturkataturk
Kemalbasturkataturk
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak vy, ale pokud si já přečtu nějakou recenzi a příliš se mi nezdá hodnocení autora, podívám se na gamerankings. Tak člověk získá dle mého velmi objektivní hodnocení každé gamesy.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gears 2 dohrano !! S touhle hrou spokojenost, konec je naprosto super jizda a navic je vtipny.

Hra nabizi tradicne dlouhou trvanlivost diky multiplayeru a uz zminovane Horde, ktera je proste skvela. Navic je pouzitelna i jako single kus, protoze narozdil od jednicky hra obsahuje boty, kteri jsou prekvapive funkcni i kdyz treba vezmu zajatce, sroti se kolem me a pomahaji me kryt. Nejzabavnejsi mapa je asi Lavina, kde je skvele postrelit 1-2 lidi tesne pred lavinou a pak jen koukat, jak ti chudaci zurive mackaji "A" a snazi se odplazit pryc, nacez je to stejne smete :) No, a pak nasleduje zurivy boj o super-zbran na strese altanku, protoze dobre mirici manik se ziskanym raketometem muze i prohravajicimu teamu suverene dopomoci k vitezstvi.

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejde mi reagovat.
co? GeoW 1 ma na GT lepsi ohodnoceni za pribeh nez MGS4?
by me zajimalo jestli by mi na konci Geow1 tekly slzy jak se mi stalo u mgs4. Jezisi :]
btw: Ja recenze ani nectu,ted jen malo kdy bo je to dycky peknej sranec. o koupi se rozhoduji z videi a dem

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon Tys u MGS řval??? :)

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 rval je trochu silny slovo.
kazdopadne co sem cetl na desitkach forech nebyl sem sam. a vubec to je snad jedno. za nic se nestydim. Mam snad za co? cau

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon Jo. Jsi už velký chlap. Neměl bys brečet nad nad osudy nějakého animovaného dědka.

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon A proč by neměl brečet? Podle mě je jen dobře, když hra dokáže v člověku vzbudit opravdové emoce. Ale zárověň jsem rád i za hry typu GoW, člověk se u nich dobře odreaguje. Brečel jsem u MGS1, bavil jsem se u GoW...Prostě ne vždy má člověk chuť na nějaký hlubší zážitek (MGS, Final Fantasy..), a tak si pustí třeba GoW. Z recenze je poznat, že GoW2 se recenzentovi očividně líbila, sám jsem zvědavej až si taky zahraju :-)

Igar
Igar
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vidim ze to tu tak nak srovnavate s mgs4
copak nechapete ze se libi kazdymu neco jinyho

gygant
gygant
Level 0 Level 0
8. 11. 2008 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím, že pořád ještě někteří zoufalci nepřekousli kritiku jejich oblíbené hry. Bóže, tohle je diskuze o Gearsech, že vás to furt baví.

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak může někdo srovnávat frenetickou akci, jako je Gears, s MGS? To už se celej svět zbláznil?

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Widl_CZ Ne to je standartni psychicky stav mistnich Ps3fanboys.

risix
risix
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Widl_CZ tady se nesrovnávájí hry , ale způsob hodnocení a psaní recenze , pořádně si to přečti......

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Já si to právě přečetl... a nějak nevidím hlavu ani patu týhle debaty. Fíha, Gearsy dostali o bod víc než MGS, konec světa... No a co?. Upřímně, hrál jsem všechny MGS a že by mi vadilo, že dostala 4ka 8mičku? Proč? Nenudil jsem se, bavilo mě to, ale že bych u toho chytal záchvaty blaha jako kdysi u 1ky a 2ky?

A stěžovat si, jak to Jirka hrál? Vždyť mu to ta hra dovolí, tak proč tak nehrát?

A stěžovat si, že to měli dát někomu, kdo tomu "rozumí"... blbost. Mě se líbilo, že to právě recenzoval člověk, co s MGS nemá nic společnýho. Recenzí od "odborníků" je na netu plno...

DexterhCZ1
DexterhCZ1
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já se těšim až budu mít hru v mechanice a do diskuzí přestanou přispívat flameři, to bude ráj!!

asasin7@seznam.cz
asasin7@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych stu akčni hru roka počkal ještě je tu resistance 2 tak bych byl radši ticho.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asasin7@seznam.cz No v pohode, tak bud zticha a cekej.

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asasin7@seznam.cz Samozrejme myslel jen na X360. :))

James110
James110
Level 1 Level 1
7. 1. 2009 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyjde to na to pc nebo ne?

JohnyQuest
JohnyQuest
Level 1 Level 1
7. 1. 2009 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@James110 ne nebude...

James110
James110
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnyQuest Jako rikaji ze ne,ale ty prachy co z toho nakonec budou mit je donuti.Cetl jsem ze jim jde hlavne o to,ze je tezke optimalizovat hru na tolik ruznych pc a hlavne na grafiky...

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
7. 1. 2009 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@James110 Ja bych rek, ze za nejaky ten cas ano, i kdyz porad bude kazdy rikat opak.

James110
James110
Level 1 Level 1
8. 1. 2009 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@James110 Ja budu jen doufat,o 1 to rikali taky ze nebude a pak byla,protoze si nechci kupovat xbox,to bych si pak musel kupovat origo hry a tak bohaty zase nejsem he..

Polo-360
Polo-360
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim hele dneska si budu pucovat od kamose GoW2 ale ma USA Ucet ma tam Aanglický titulky ja mam britský účet jde tam nějak nastavit abych měl české tytulky?? Dík moc

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Polo-360 Prepni si v Dashboardu local na CR.

Polo-360
Polo-360
Level 1 Level 1
9. 11. 2008 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ok dikec

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak necekane

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines ultimativni odpoved - hral si to?

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald ja uz jo :) skvela hra... ale...

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald Asi jako vy Metal gear solid 4

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines toto neni kvalitni prispevek

gojira.fan
gojira.fan
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines ale je:-)

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Ja tu nehodlam sbirat kvalitni.

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 11. 2008 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines A očividně ani inteligentní.

Reklama
Reklama