Zpět na článek

Diskuze: Front Mission Evolved

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ilidian2
Ilidian2
Level 1 Level 1
24. 1. 2011 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super hra. Užil jsem si ji a dal bych jí tak 7/10

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
18. 10. 2010 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už by měli vydat nějaké next-gen Mechwarriory - to bejvala alespoň hardcore simulace obřího mecha. A taky jste tu váhu pod sebou vždcky pěkně pociťovali. Tady sice při běžné chůzy jakýsi takový pocit máte, ale stejně většinu času bruslíte a otočit se je otázka vteřiny.

scarifya
scarifya
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenzent vtipnou kritikou opravdu nesetriů :-D thumb up

Dhatz
Dhatz
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RedSun: já jsem sice taky hrál staré hry, ale nikdy jsem se nesetkal se střílečkou u které bych vydržel tisíce hodin, asi jak jsem byl děcko nebyl už tak malý výběr. A staré hry mi nevadily jenom proto že byly schopné v možnostech tehdejších kompů inovovat, třeba jako létající koberec v Aladinovi nebo zbraň střílející obrovské kusy energie s masivním recoilem v prvním 2D Duke Nukem.

RedSun
RedSun
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na Armored Core to mít asi nebude.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
24. 10. 2010 03:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle se mi už dlouho nestalo. Hru jsem právě dohrál a neskutečně si ji užil - naprosto mě vtáhla a pocit najetí k nepříteli, seknutí zbraní na blízko a následná rána z milosti přímo do kokpitu... k nezaplacení. A potom se kouknu na recenze a oni to všichni posílají do pekel. :D

Jinak, mechové "bruslí", to není vůbec nic nového - v mecha anime je to zcela běžná věc a je to velice cool, moci si to sám vyzkoušet.

Pěší mise jsou takové polovičaté, to uznávám, ale jinak to byl nářez a nenudil jsem se ani chvíli - bossové byli parádní. Já fakt nevím, jak je tohle možné...? :)

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Začínám mít takový nepříjemný pocit že se Double Helix začínají specializovat na prznění japonských klasik. Začalo to Silent Hillem, pokračuje Front Mission a jsem docela zvědavý kde a zda to vůbec skončí. Je vidět že velkým japonským firmám už nezáleží na budoucnosti svých značek. Však ono stačí jednou za čas podojit kravičku jménem Final Fantasy, Metal gear Solid nebo Castlevania. Za vzor si asi berou Nintendo, které už několik let zdárně opakovaně vypouští klony Maria a Zeldy a všichni jsou spokojení.

RedSun
RedSun
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, já měl N64 a to byla podle mě nejlepší konzole co kdy vyšla, hlavně GoldenEye, u toho jsem strávil tisíce hodin :)

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, Wii je svým způsobem geniální konzole zaměřená především na děti a casual hráče. Je relativně levná a tak má doma spousta hráču Wii+další konzoli. To co mě jako hráče od Wii odrazuje je nedostatek kvalitních "dospělých" titulů. Nintendo se vydalo cestou infantilních hříček a preferováním kvantity před kvalitou a skvěle mu to vychází. Před tím nezbývá než smeknout. My co pamatujeme ještě éru osmibitů můžeme zamáčknout slzu nad pochybnou kvalitou nových her s hrdiny našeho dětství ;)

WestoverII@seznam.cz
WestoverII@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

At Leon1464: Konečně tu někdo zmínil marketingovou strategii Nintenda posledních deseti let - donekonečna Super Mario Bros., "nové" pokračování Legend of Zelda (od dob Ocarina of Time ani jediné nedokázalo významněji vejít do dějin), a především zneužívání všech ikonických figur velkého N (Mario, Luigi, Donkey Kong...) v neskutečně repetitivních multiplayerových hříčkách a sem tam motokárové hře. Je zajímavé, že podobné postupy byly u Sony svého času podrobovány zdrcující kritice ze strany hráčů i novinářů (vzpomeňme na Crash Bash nebo Crash Team Racing na PSone nebo Crash Tag Team Racing na PS2), kdežto Nintendu toto dojení značek Mario a Zelda nejen že prochází, ale setkává se dokonce s nadšenou recepcí odborné i laické veřejnosti. Jak si to vysvětlit?

RedSun
RedSun
Level 1 Level 1
16. 10. 2010 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Patrně si ale neuvědomujete že Nintendo ty hry prodává a prodává je velmi dobře. Vždyť v Japonsku je to tuším nejlépe prodávaná konzole.

Reklama
Reklama