Zpět na článek

Diskuze: Forza Motorsport 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Matěj Habarta
Matěj Habarta
Level 1 Level 1
2. 8. 2010 02:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkná recenze, krásný Dalibore.
Moc krásná recenze, pěkný Dalibore.

clarc
clarc
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kez by to vydali i pro pc :( obrovska skoda...

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Demo mě dostalo - páradní hra. Jen se bojím těch delších závodů, na to nemám nervy. (Aspoň to vracení času k něčemu je.)

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po dlouhý době závody který chci... ani nevim proč, možná protože budu cool?

busines
busines
Level 1 Level 1
22. 10. 2009 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratuluju hracum s X360tkou ke kvalitni hre.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
22. 10. 2009 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Díky, už je doma. A nutno vyzdvihnout limitovanou edici, která za cenu nižší než je na konzolích obvyklé u normálních edic, nabízí skutečně dost.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
22. 10. 2009 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodnocení čtenářů:6.78

Hra vychazi oficialne az zitra.
Zavistivi vlastnici Ps3 stydte se.

Pinocchio
Pinocchio
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já dávám 10/10. Nejdřív jsem hrál demo, to mě sice moc neuchvátilo - když se člověk hned vrhne na tak stísněnou trať s 500 koňovou R8, je to katasrofa. Ale už jsem měl možnost asi 2 hod. si zahrát plnou hru a nemohl jsem se odtrhnout :-) Skvělá fyzika, spousta aut a nekonečné množství úprav zastíní menší množství tratí (ona 100 vypadá hezky, ale když si člověk uvědomí jak toto číslo vzniklo - např. DRAG 1/8, 1/4, 1/2 a 1 míle je počítáno za 4 tratě, přestože se jedná jen o různě dlouhou rovinku - je jasné, že to zase taková sláva není) i alespoň z mého pohledu podivné přechody světlo/tma (např. trať v New Yorku je v některých místech tak tmavá, že jedu úplně poslepu).
Jsou to zkrátka nejlepší závody - simulace na trhu.

Kemalbasturkataturk
Kemalbasturkataturk
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pinocchio Pokud hraješ na LCD TV, doporučuju pořádně si vyhrát s nastavením obrazu. Hra je totiž v základu šíleně překontrastovaná.

kRuG.cZ
kRuG.cZ
Level 1 Level 1
18. 10. 2009 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen se chci zeptat...Nejkomplexnější, nejpropracovanější, největší a nejrealističtější závodní hra, jakou si v současnosti za peníze koupíte....je tim doufam myslen jen Xbox??...protoze na PC dam priklad rFactor je na tom mnohom lepe..samzdrejme ze ne z hlediska Grafiky a poskozeni (vyzualniho) ale jinak je na tom po vsech smerech lepe.

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 10. 2009 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kRuG.cZ Pravdepodobne tim recenzent myslel hlavne konzolovou scenu, na ktere opravdu az do prichodu GT5 neni zadna lepsi zavodni simulace :-)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kRuG.cZ No, jak se to vezme. Protože rFactor hraju nějakou dobu, tak jsem byl na tohle srovnání hodně zvědavý. Myslel jsem, že rFactor z toho výjde jako jednoznačný vítěz, ale moje pocity jsou smíšené. Kašleme na grafiku, ta nás nemusí zajímat. rFactor má problém v tom, že recenzent !nemůže! brát v potaz modařskou scénu, ale i pokud ji v potaz vezmeme, tak kvalita je hodně závislá na tom, kdo mód dělal.
Schválně jsem hry porovnával na Nordschleife. Zvolil jsem několik různých aut. Společné pro obě hry byla Cobra Shelby. Ve Forze jsem měl mnohem lepší pocit z jízdy a z toho, že držím v ruce těžké auto. Pocitově se Cobra Shelby na rFactoru vůbec nechytala. Na druhou stranu Seat Leon WTCC, tedy auto z kvalitního módu, forzu překonalo (hlavně díky volantu G25, kdybych měl u Forzy Fanateca, byla by to asi jinak). Celkově vzato bych ale Forzu hodnotil o jednu desetinu lépe než rFactor, nicméně vše se může změnit až vyzkouším online závody ve Forze, pokud to bude propadák, pak vyhrál rFactor.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sem tomu dal 0 bodu aby ste nerekly XD.
Samo sebou ze jsem ani necetl recenzi :)

risix
risix
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos jo jo si stejnej jak Targu......))

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Zbytečnej post do trochu normální diskuze. Ách jo...

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Glutton
lehce nepresne??? chces rict ze propadnuti tretiny predni kapoty do jineho auta je lehce nepresne?? to potom ani at na to nevydavaj patch, je to ok :)
Lupulin
ja tu vubec neplaci, neco je vydat hru na jiz fungujicim enginu (F3) a neco jinyho na fungl novym (GT5)
no taky podle toho F3 vypada , ale jinak vubec nic proti 9/10 nemam, hra si to pravem zaslouzi :) jde u to tve chytre reci ze GT5 melo vyjit pred 3 lety,, proboha proc.??? ted dostalo prvni oficialni datum:) a PD si zkratka na totalni doladenost potrpi, ano klidne mohli vydat hru ted ale kdyz jeste hru chteji vylepsi tak do toho..
nebo by jsi radeji chtel at uz vydaji Alana wakea se spoustou bugu v rozpracovanem stavu jen aby sis ho uz moh zahrat? myslim ze ne

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina Otázkou je - ja kčasto se to děje? Vypadá takto každá srážka? A nebo někdo zaznamenal bug, kterých jsou všechny hry plný a dělá se z něj velká věda?
Když jsem hrál já, tka jsem si žádný narážení po propadnutí do třetiny auta nevšiml ani jednou. Tobě osobně se to stalo kolikrát, že ti to hru zkazilo?

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Je to chyba modelu jednoho auta. Tedy vi se ze jednoho. Rozebrano je to podrobneji na forza foru. Mel by na to vyjit patch.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé je, kolik zášti a demence se vyskytuje v herní komunitě. Nějak se mi nechce věřit, že známku 7.7 má Forza 3 od uživatelů jenom na základě hodnocení těch, kdo hráli alespoň demo.

Wesc
Wesc
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Precti si prosim te prispevek od Lykantropa ..... tak a ted se te zeptam - CEMU SE KUA DIVIS ? Jsi asi retardovany, kdyz nevidis, kdo tu onu zast a nenavist rozsiruje .....

A ty vlastnis preci Wii a uvazujes o koupi PS3 (kdyz teprve ted vyjdou hry, ktere te zajimaji - HR a GoW3), tak nejak nechapu proc te tak vzrusuje hodnoceni ctenaru (zcela irelevantni) u Xbox exluzivit.

A k Forze3: hodnoceni hovori myslim za vse - spickova zavodni hra .... civilnější a přesto precizní jízdní model, ohromné komunitní a online možnosti, masivní herní doba, dynamická AI, plynulých 60 FPS, simulátor pro telata i veterány ............

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wesc Ale ja nemluvím o demenci u majitelů PS3, ale obecně. Právě proto, že vidím, co dovede Lykan, ale chceš mi říct, že on tě štve, a proto hře dáváš nízké hodnocení? Není to dementní? Je.
Úplně přesně vlastním PS2, Xbox, Xbox360, Wii, DS a PC. Forzu 3 mám předobjednanou. O PS3 uvažuju - bohužel jenom uvažuju, protože zatím je to konzole se snůžkou slibů a nedodržených termínů.
Nevím, proč mluvíš o tom, že Lykantrop tady šíří nenávist, ale zároveň jsi to ty, kdo mi tady nadává pro nic.

Wesc
Wesc
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Akce-reakce, to je vse, ja Forzu3 nehodnotim - nikdy ji pravdepodobne hrat nebudu.

Nevim o tom, ze bych ti nekde nadaval, asi ctes mezi radky. Jen jsem si vsiml, ze jsi v nejake diskuzi reagoval na oznaceni xbot tim, ze mas Wii. Tot vse.

Na PStrojku a snuzku slibu atd. bych mohl reagovat vypsanim exluzivit, tech.featurek apod. .... ale bylo by to zbytecne, ty mas xbox360, myslis si, ze je to lepsi volba nez PS3 (coz ja si teda nemyslim), tak u toho zustaneme. hoj

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Aha, označení někoho za retarda je zdvořilostní fráze, já zapomněl. O akci a reakci se můžeme bavit pouze pokud tím uznáme, že obě strany (tedy akce i reakce) jsou stejně dementní.

Wesc
Wesc
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus domenka x oznaceni .... ale dobre, omlouvam se tedy

Souhlasim s tim, ze obe strany jsou stejne dementni ..... a pak je tu jeste kral vsech trotlu - Mr.Simple-one ;)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Přijato. Zbytečné se vzájemně pro to špičkovat.
Mimomochodem, za ten den kleslo hodnocení čtenářů na příznačných 6.66. :)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Novinka:
Wesc tvrdi, ze "retard" je u Ps3 fanboys vyrazem nejvyssiho uznani :)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wesc Ano, za to ze Plejkari davaji Hodnoceni Ctenaru co nejnizsi za to mohu ja a jedine ja.

Kdyz jsem se v 8 rano nalogoval bylo hodnoceni u Forzy 3 na 6,53.

Ti dobri a cestni lide- vlastnici Playstation3 jsou navic jeste jasnovidci, predpokladali uz pred davnymi lety, ze sem hodim takovy post a tak UZ PREDEM davali takova hodnoceni, aby score snizili..

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Hej, takze ty jsi ten Zdroj vseho Zla!Tim se lecos vysvetluje XD

Slapstick
Slapstick
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fajn recenze. Forza se prostě zase povedla.

Občas si říkám, co nutí některé čtenáře dávat nízké hodnocení hře, kterou vůbec nehráli. Asi závist co?

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
18. 10. 2009 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm, slušná recenze - hru určitě vyzkouším

Slig-cz@seznam.cz
Slig-cz@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to tezka volba bud hrat ted hned dobrou zavodni hru nebo cekat a hrat pozdeji vybornou zavodni hru (plati jen v pripade ze chcu pouze jednu konzoli)
A nebo nehrat nic a cucet jak hrajou ostatni (plati jen v pripade ze vlastnim pouze pc) :)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
19. 10. 2009 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No když tu mohl nějaký dement, co hru nehrál, dát 0, tak s tím vědomím, byť bych to jinak neudělal, a hru jsem vůbec neviděl, jsem dal desítku. I tak je to málo, tím jsem ho vyprůměroval na cca 5.

risix
risix
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant takže si se vlastně snížil na jeho úroveň, protože předpokládám , že hru jsi také nehrál ...)...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
19. 10. 2009 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Píšu to tam, že jsem hru neviděl, a tak jak mne hodnotíš ty, takhle bych si to nevykládal. On znehodnotil čtenářské hodnocení hry nulou, já jsem to jen zkorigoval. Mně je ta hra ukradená, byla to jen snaha o nápravu činu, který by Lykantrop mohl odnést na svém duševním zdraví.

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant gygante..naprosto s tebou souhlasim....ja sem dal 9 a to jen abych potvrdil hodnoceni redakce..ale to co predvadi haters z rad radoby hracu je des....

risix
risix
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant tak jestli to bylo ze starosti o Lykanovo duševní zdraví , tak to bylo zbytečné gesto , protože přišlo pozdě ...)...

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant spíš bych řekl že to bylo ze starosti o slušné hráče kteří sou slušní k ostatním hráčům a ze starosti o kvaltní uživatelské hodnocení podle kterého by se lidé mohli řídit a aby nesloužilo jen k vylévání zlosti, zášti, závisti....

gygant
gygant
Level 0 Level 0
19. 10. 2009 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant risixi :)
lupuline je to tak

DexterhCZ1
DexterhCZ1
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skvělá recka, už se těšim na pátek až si ji vyzvednu v obchodě! nejlepší závody, tadle zima uteče rychle :)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na X360 se hraje, na Ps3 se kupuji dema za 1000 kc(GT5P) a ceka se na bajnou GT5, kterou uz Maaara dohral, a vyjde :

Mantis - 8. 06. 2009 v 19.24
Muj znamy se dostal v praci k plne verzi GT5 a zminoval se o pribliznem datu vydani - 25.9.2009

Kazunori Yamauchi jednou tvrdi, ze by hru mohli okamzite vydat, podruhe zase ze maji damage model hotovy z 50%.

Plejkari si hodi korunou, kde je pravda, a cekaji dal, my jdem jezdit :)

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Tak... odbyl jsi si svůj povinný dementní post a teď by tu snad mohla pokračovat normální diskuze, za předpokladu, že se tu už nezjevíš ty nebo Tobě podobné existence :).

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek mozna je to dementní koment, možná nemáš rád lykana a možná je tak divnej jak se tady na diskuzích ukazuje......ale nic to nemění na tom že GT5 tady mělo být už před 3 rokama,že Prolg bylo opravdu hodně drahé demo a že Yamauchi neví co vykládá když říká že to může vydat a druhej den řekne že mají destrukci na 50 procentech..tohle popřít prostě nemůžeš :)

Bob_Saint-Clair
Bob_Saint-Clair
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin Před 3 rokama? To jako že by vyšlo ještě před launchem PS3. Hm, zajímavé.

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin pred 3 rokama?? :-D to neni treba komentovat
Prologue neni a nikdy nebylo demo, navic za 1000to koupil vazne jen blazen
Yamauchi vi presne co vyklada, bohuzel jsi ho nepochopil, receno bylo ze je hra ve stadiu kdy ji muzou kdykoliv vydat a taky ze by mohli, ale nakonec se rozhodli jeste pracovat na dmg modelu
PD vazne vydaji hru az bude komplet hotova nez aby vydali polotovar ve kterem u nekterych aut nefunguje model detekce kolizi (proste tretina auta ve druhem aute :D to jsem videl naposled na ps1 ), u nekterych trati zase neuveritelne pop-upy atd.
a co se on-line tyce , jestli bude F3 lagovat stejne jako 2ka bude to zase skvela singl only hra, pac mnohdy to bylo neskutecne zalagovane:(
jo k xbox live uz ty lagy tak nejak patri, ale je treba na tom zamakat

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin podle tebe teda pollotovar Forza 3 Hrej ohodnotilo 9/10! wake up..pláčeš na špatném místě

edit..upravuju tři roky na dva roky a 4měsíce...některým to zjevně zvyšuje TK

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin "PD vazne vydaji hru az bude komplet hotova nez aby vydali polotovar ve kterem u nekterych aut nefunguje model detekce kolizi "

ModryKlucina:
Chceš se vsadit? Tvrdíš, že v GT5 nebou žádná auta u kterých by ke kolizi došlo lehce nepřesně?
Ono se s tebou klidně vsadím, že některá auta v té "kmpletní hře" nebudou mít model poškození vůbec. Narozídl od toho polotovat Forza, která ho má pouze u všech aut.

risix
risix
Level 1 Level 1
19. 10. 2009 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin hmmm , před třemi roky :)))......

Reklama
Reklama