FASA Studios updatovali Shadowrun a rozešli se
Včera došlo k již dříve předpovídanému rozpuštění vývojářského týmu FASA Studios, který vytvořil hry jako MechCommander, MechWarrior 4 a naposledy Shadowrun. Včerejšek, tedy 12. září, byl posledním pracovním dnem pro všechny členy studia, kteří nebyli přesunuti na jiné pozice v rámci Microsoft Game Studios. Důvody zavření FASA nejsou oficiálně známy, nicméně spekulovalo se o nespokojenosti s kvalitami Shadowrunu (skutečně to není víc než průměrná multiplayerová střílečka) a kriticky špatné zaměstnanecké politice.
V tomto threadu diskusního fóra na oficiálních stránkách hry se Mitch kasá, že i přes vědomí konce FASA udržovala Shadowrun při životě updaty a bude tak činit nadále, protože lidé ve funkcích komunitního manažera a technické podpory zůstanou a budou pokračovat ve své práci. Což nic nemění na tom, že se včera všichni ostatní sešli v kanceláři naposledy a od té chvíle, co se zase rozešli, může značka FASA poklidně začít zapadat prachem.