Zpět na článek

Diskuze: „Fantasy nás unavilo, Cyberpunk vítáme"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
22. 11. 2016 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: hlavní příběh w3 je díky obřímu světu takovej rozvláčnější takže nevtáhne tak jako hutná dvojka která byla prakticky lineárně tažená jen příběhem, mě prostě tak nějak nesedl ten koncept, nebo ne nesedl jak sem psal hru sem si enomrně užil projetou ji mám asi 5x, ale sedl mi mín než u jedničky a trojky. Ten koncept že neutrální zaklínač co nemá rád politiku se stane osobním bodyguardem krále a to zrovna při bitvě ehhhh prostě mi to k němu nesedlo, ale celkově je zaklínačovská trilogie nejlepší herní trilogie co sem kdy hrál

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
22. 11. 2016 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Tak to jsem rad, bal jsem se, jestli ho uplne nezavrhujes. Za me osobne byl skvelej, obvzlaste se mi libilo to deleni pribehu. Bohuzel jsem se do ted nedostal k tomu, abych zahral po druhe s Rochem. Osobne jsem s vtazenim do pribehu problem nemel, vlastne bych i rekl, ze me to vtahlo pribehove vic nez W3, ale to bude dano tou rozmenlnenosti v OW.

@Ocelotr2.0: Me to bohuzel desilo v jakoukoliv deni dobu :D Steinmana mi ani nepripomenej, z toho jsem si taky malem nadelal do gati. A to jsem se k nemu dostal az na potreti. Dvakrat pred tim jsem to radsi vzdal, protoze jsem se proste bal jit dal :D Porad jsem se bal, ze na me odnekud vyskoci nejakej Splicer. A z ty sceny, kdy se za vama objevi Splicer jsem si fakt trosku uncvrkl a to jsem o ni vedel, protoze jsem ji nekdy pred tim zahlidl ve videu :D A to nemluvim ani o scene, kdy se dostane k brokvnici a z temnot odrazite utoky splicerovskych sestricek.

Nastesti jsem to pak prekonal a jsem za to desne rad, protoze pro me jde o jednu z nejlepsich FPS, co jsem kdy hral. A presne jak pises, jeden z top level designu (plus samozrejme bezkokurenci art deco stylizace). Ty Levely byly tak strasne krasny a jedinecny, ze na vetsinu z nich si jeste vzpomenu :) V tomhle me uprimne strasne zklamala dvojka, ten level design mi prisel strasne odflaklej. Vzpominam, jak jsem jeste pred vydanim videl prvnich par minut, tusim z El Dorado Lounge a Ryans Amusement a rikal jsem si, ze je to snad nejakej blbej vtip. Naprosto nezajimave udelany tuctovy prostredi s kteryho na me cisel az amaterismus (obvzlast v kontrastu s jednickou).

Ale takovy Infinite jsem si ja zas naramne uzil. Atmosfera to dle me melo skvelou, pribeh me neskutecne nadchnul. Gameplay mel svy rezervy, stejne tak samotny level design, ale to prostredi bylo proste dechberouci :) Neni to za me lepsi hra nez Bioshock, ale dost mu slape na paty a v nekterych ohledech ho podle me i prekonava :)

Reklama
Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
22. 11. 2016 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: tak s tím nesouhlasím že by byl první díl zaklínače nějak diametrálně odlišnej od trojky v tomhle pomrkávání, podle mě trojka naopak mnohem víc sází na nostalgii těch co knihy četli, v jedničce to všechno bylo zahalený amnesii takže ani moc nešlo dělat reference protože ani Geralt je nechápal, kdežto ve trojce je tam toho spousta, spousta postav míst i událostí. Je pravda že díky soubojovýmu systému a horšímu enginu si nemohli u jedničky dovolit takovou pompéznost a proto hra vypadá oproti trojce klidněji, ale nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy bych třetího zaklínače nepřirovnal k čemukoliv co vyprodukuje ten packal. Jo zaklínač trojka je naoko mnohem víc pompézní je to špatně? ne, protože je stále kladen hlavní důraz na příběh a to nejen ten hlavní ale ty postraní, upřímně nevím kterej díl mám radši jestli jedničku nebo trojku, pro mě se oba dělí o první příčku, obě to jsou nádherný skvělý hry se silným příběhem, který se v dalších slabinách a silných stránkách holt rozcházejí.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: no chci tím říct že nemám rád jenom velké zlé korporace, ale i ty menší studia a nepohrdnu na indii hrou

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: já se zničeho nevykrucuji (přísahám) Naughty Dog mám hrozně rád, a co hra to skvost, od Bethesdy sem toho moc nehrál, ale za Dooma tak velký díky a velký respekt a uznaní, jednak za celou tu hru a za druhé za ten soundtrack https://www.youtube.com/watch?v=a6BbvCC0VI0 jako takhle dobrý soundtrack naposled byl v MGS 5, jde o to že ve velké většině her je nějaká klavírní, či smyčcová hudba, ale Doom má metal a to naprosto tvrdý, takže za to fakt díky

Reklama
Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: zkus mi jmenovat studia "které to dělají trochu jinak" a neni to cd projekt a Rocstar, zkus schválně

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Jistě. A všichni ostatní to dělají pro světový mír.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
22. 11. 2016 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Presne tak, ve W3 te z hlavni linky porad neco vytrvaha (me to nevadilo), kdezto W2 je dost linearni. Ja, jakzto hrac puze techto dvou dilu, ocenuji oba koncepty, kazdy ma totiz neco do sebe. Me tohleto naruseni neutrailty moc nevadilo, protoze jak jsem psal, knizky jsem necetl. Ikdyz samozrejme vim, ze to jde trosku proti presvdceni Zaklinace, protoze jsem na toto tema kolikrat vedl diskuzi s lidmi, co maji nacteno :) Za me se jinak taky Witcher radi k topum, ale jasna jednicka to pro me na poli RPG neni :)

Reklama
Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 11. 2016 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Bioshock byl v noci superděsivej (taky jsem posera), kord když člověk četl ty zprávy, hlavně když čet o tom plastickym chirurgovy (Steiman tušim). A pak jsem poslouchal tu zprávu "Let's talk about symmetry:, jak operuje tu ženskou a málem sem si stříknul do textilu. Hlavně ty nepřátelé měli inteligenci, občas prostě zdrhli a schovali se někde..... Taky to otočení, kde stojí splicer hned za tebou bych si ve VR určitě nepřál.

Další Bioshocky už tak dobrou atmosféru neměly. No ani hratelnost. Big Daddy v jedničce byl zkrátka lepší než vše, co předvedly následující díly. level design je furt jeden z Tops.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 11. 2016 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: já Věc miluji každý rok si ji na vánoce pouštím, k tomu kupa brambůrek a kolem té jedenácté to pouštím a to je paráda, lepší jak Tři Oříšky pro Popelku :D

no nebyl sem si jistý s tím THQ

já sem Destiny hrál, co hrál já v tom žil doslova, pak přišla zrada a od Destiny sem odešel a do Helldivers sem šel jen tak a vyklubalo se z toho boží zážitek, který mi zalepil tu ránu po Destiny, a dokážu si ji užít jak s kámošem nebo sám a ano je to těžký, ale i tak mně to baví když hraju solo a prostě bomba

HM2 už bylo docela hodněkrát ve slevě příběh je dobrej a má svoje wow a wtf momenty ale soundtrack je rozhodně lepší https://www.youtube.com/watch?v=-h5snZTfoEA jo policejní stanice byla těžká, ale pak sem dal S ale ta finální mi nějak nešla, ten boss v křesle byl těžký a mně teda moc nervy nechytají, jen občas řeknu zadek a to je celé, naopak mně to nutí, jít na to jinak

no já vlastně jen Rocstar, cd projekt a activision nemusím, ostatní studia víceméně mám rád

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Tak po tom, co člověk uvidí Věc, se mnohým změní perspektiva strachu. :D

Reklama
Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: eee takhle koukni se na film Věc z roku 1982 a po té strach ti jen tak nic nenažene, nebo aspoň já sem to takhle měl, bál sem se když sem byl malej (bubák pod postelí, tma a podobný věci) ale od Věci nic, u THQ si nejsem jsitý, ale tam to snad někdo koupil a společnost žije dál, ale nejsem si tím jist, to nic nemění na tom že je mám rád, tak Helldivers rozhodně překonává Destiny, světy, nepřátelé, úkoly, zbraně, perky Destiny je jak chudý brácha, do HM 2 běž je to jako jednička, ale na steroidech a pak od džungle to začne být hard core, ale já to prostě miluji

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: doporučuji Helldivers, to co mělo dát Destiny ale nedalo, tak to nabízí tahle hra a navíc tak trochu mi to připomíná dawn of war

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: No vidis. A takovych studii, kteri to delaji jinak a lépe (ikdyz to je samozrejme subjektivni) nez tyhle molochy typu EA a Ubi je strasne moc. Ale jako zas ten jejich pristup proste chapu, je to tovarna na penize, kde casto o hrach rozhoduji nejaci vysoce postaveni manazeri, kteri za tim vidi jen cisla a hru nevideli ani z rychliku.

Kazdopadne Fallout doporucuju (ja teda nehral stare dily, takze nejsem pravoverny fanda, ktery by ti rekl, jak ty novy stojej za prd. Ale 3,4 i NV jsem si uzil neskutecne). Stejne tak Dishonored, skvela hra, s krasne variabilnim pristupem. Skoda, ze te nebavil ten Wolf, ja si ho uzil naramne. Dostal jsem se k nemu az ted nedavno pri slevach na Storu a musim rict, ze uz jsem si takhle dlouho FPS SP kampan neuzil. Spravny poctivy oldschoolovy FPSko :) Ale chapu ze vsem se zavdecit nemuzou. Sniper Elite jsem hral kdysi jen jednicku, ktera me bavila moc, SE2 jsem zkousel jen demo, takze tezko rict, kam se to posunulo. Kazdopadne ty zpomalene rentgenove zabery tristejicich kosti jsou fajn a to rikam navzodry tomu, ze na tohle herni nasili nikterak ujetej nejsem :)

Reklama
Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: jako takhle já od EA her dostávám, to co od nich očekávám, samozřejmně né všechny jejich hry sem hrál a né všechny asi bych označil za top nejlepší, ale z větší části sem spokojen a na vánoce od nich rozhodně něco koupím :)

Flois
Flois
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: to se mi v W3 stávalo pri druhým pruchodu furt. Když se mi následek rozhodnutí z prvního průchodu nelíbil tak sem ho pri druhým změnil a většinou sem byl ještě nejspokojenější:-))

Doufám že bude cyberpun částečně i venku v přírodě:-) pokud by se odehrával jen ve městě dost by mě to mrzelo.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude žrádlo, velebnosti.
Já teda Witchera III nehrál, z důvodů slideshow na mém počítači, ale dvojka se mi dost líbila. Hlavně questy byly netradiční. V poslední době mám sice problém s nečernobílým světem, jelikož cokoliv ve Witcherovi vyberete vše je špatně, málokdy něco skončí vyloženě pozitivně. A já nerad když se nedají předvídat následky mých činů. Ve hře. V životě je to standart :)

Reklama
Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
22. 11. 2016 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: těsně na druhým místě, dobrá hra lepší než většina, ale je z nich nejkratší a nevím ten příběh je parádní ale nedokázal mě tak moc vtáhnout, stejně lepší hra než 90 procent tam venku ale jednička a trojka se mi líbili o fous víc.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
22. 11. 2016 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Jo tak to nas sejri to samy. Chaba podpora obsahem, spoustu prazdnych slibu, rozkouskovani vanilly do placenych DLC, neschopnost Bungie neco takovyho ukocirovat. Me teda navic dost zarazela i cenova politka, kdy jsem z toho mel pocit sprosty zdimacky. Ta hra je podle me skvela, jak jsem psal, ten samotny gunplay je bezkonkurecni (me nejvic bavilo si jen tak vyrazit nekam na Patrolu a bezhlave vse zabijet. A to me v hrach normalne nebavi. Ale tak moc dobry pocit ze strelby v Destiny mam). Ale mohla by byt o tolik lepsi. Je tam opravdu spoustu veci, ktere by se dali zlepsit. A pristup Bungie (ikdyz spis bych to hazel na Activision) nevyjimaje.

No dle metacriticu vsechny recenze zas tak nadsene nezneli :D Ja se tam trosku bojim, ze se vidali smerem, ktery se mi uprimne libit nebude.
Az jako Bioshock Infinte, jo? To je skoro prvni liga v mindfucku :D

Tak to ja hral od R* asi jine hry :D Zabij, zabij, zabij? No to je snad ale prevaznou naplni vetsiny akcnich her, ne? :) Navic teda to je to posledni, cim pro me hry od R* jsou. Ja proste miluje ty jejich svety, ty skvely pribehy, barvity charaktery, nepreberne moznosti. Umi to dle me jako malokdo. A ty hry mi prijdou jako vsechno, jen ne hry pro dvanactilety decka. Jiste, ty je asi radi zahraji a budou nadseni asi prave z tveho "zabij, zabij, zabij", ale ty hry jsou mnohem vic nez zabijeni prostitutek ci prejizdeni chodcu. Asi to tam holt jen nevidis :)

Co se tyce CD Projektu, prvniho zaklinace jsem bohuzel do ted nehral, muj PC to nerozbehl tenkrat a nerozbehne to ani ted. Takze ja zacinal dvojkou a tou si me naprosto ziskali. Kazdopadne nejsem ctenar knih, cetl jsem jen kousek, takze nejake odchyleni se od predlohy (rekl bych spis vydani se vlastni cestou, preci jen to pokracovalo v pribehu ktery zapocal Sapkowski) mi vubec nevadilo. Ale napsat, ze z W3 udelali Bayarnu mi prijde jako trosku prehnane tvrzeni. Kdyz se rekne Bay, predstavim si hromadu testosteronu, vybuchu a krasny kocky. Co z toho ma W3? Snad jen ty kocky, ne? Ale rad si to necham vysvetlit :D Kazdopadne teda chapu to spravne, ze CD Projekt nemas rad, protoze se ti nelibil W3?

@Beranir: A co dvojec?

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 11. 2016 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: to víš tradice :))

no protože autoři slibovali novou postavu, pak slíbili Vex DLC, Cabal DLC, pak slíbili dalších sto věcí a nic že jo, takže místo toho aby řekli "no chtěli sme to tam dát, ale situace je jiná, omlouvám se tady máte zbraně zdarma" beru je to férový přístup, ale k tomu že nijak nevyjádří k tomu co slibovali u Taken King a pak se k tomu nevyjádří, to neberu

k HM2 co sem koukal, byli jen dobrý recenze, i tady tuším to dostalo čtyři a jo ty mise můžou působit zmateně, ale ke konci ti to všechno tak hezky do sebe zapadne, že se z toho posadíš na zadek a budeš nad tím přemýšlet ještě dlouho, asi jako u Bioshock Infinity a právě že na soundtracku dělali ty původní autoři a pár nových tam je, ale soundtracku nelze nic vyčíst temný, podmanivý a je tam cítit taková zuřivost a i celkově ta atmosféra ve hře je boží, viz prase, sám uvidíš

já sem od Rostaru hrál velkou většinu jejich her a proto můžu naspat že umí dělat hry ve stylu :zabij, zabij, zabij, zabij, bež tam a zabij, zabij, zabij, zabij všechny, dohrál si hru. to mně prostě nebaví a neni mi dvanáct, abych to žral já chci od her něco víc, než miliardu mrtvol a co se týče CD projektu, já sem od nich hrál prvního zaklínače a tam to bylo v pořádku, mělo to blíž ke knížkám a bylo vidět že autoři mysleli hlavně na čtenáře, protože těch odkazů na knihy, na postavy, místa, monstra, různé situace a to s Nilfgaardem bylo to tam hmatatelný a tvoje rozhodnutí měli efekt, takže když sem se dohodl s tím Zaklínačem co nás údajně zradil a promluvil sem si sním a on pak za mně bojoval a umřel, to mělo ten efekt že mi to přišlo líto a to jak sem v té vesnici ovlivňoval Alvin abych pak s ním bojoval, ale v e trojce se právě autoři odcizili, udělali z toho Michala Bay

Reklama
DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
22. 11. 2016 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Zajimavy program na stedry den :D

A jak pak te zradilo? Me teda taky parkrat slusne nsralo a momentalne ho nehraji, alej sem zvedavej :) Kazdopadne to nic nemeni na tom, ze to jsou dve naprosto odlisne hry :) Ze to primo tobe zalepilo diru po Destiny je fajn, ale nutne bych kvuli tomu ty dve hry nepripodobnoval :D

Jo to bylo, ale jaky taky porad mam co hrat a tak odolavam a cekam na vetsi slevu. Zahrat si to rozhodne chci, ale nikterak na to nespecham, dost casu mi ted zabere samotny BF1 a to mam jeste hromadu restu :D Ale ze bych si teda ty vytky k HM2 s necim pletl? Pamatuju si ze jsem nekde cetl recenzi a dost se tam kritizovalo. Mimo jine i za podivnou strukturu misi a ne takovou variabilitu pristupu jako v jednicce. A myslel jsem ze se tam prave kritizoval i OST, ktery delal nekdo jiny nez v jednicce :)

Activision snad nema rad nikdo :D Ale ten R* a CD Projekt me opravdu zarazi. No ale brat ti to nebudu, sam se tim pripravujes o skvele hry :D

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 11. 2016 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.One: no ano, apoň pro mně, nooo plus k tomu ještě připočti prvního vetřelce a od té doby sem měl pro strach uděláno a to mi bylo deset

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Věc samozrejme znam a videl jsem. Byl jsem z ni nadsen, ale co si pamatuju, zdesen vylozene ne. Spis zdeptan a znechucen :D Kazdopadne me horrorovy film ani nejak nevadej (spis naopak, mam je docela rad a rad se pri nich bojim), zatimco hry celkem jo. Jedna vec je totiz pasivne na neco koukat a druha to aktivne hrat a byt tak ucastnikem samotneho deni. :)

Jinak s THQ mas pravdu, koupili ho Nordic Games, takze s puvodnim THQ to krom nazvu nema spolecneho snad nic :D

No ja nevim, mozna tim zasazenim jsou Destiny HD podobne (plus samozrejme plastema), ale jinak jsou to dve uplne jiny hry. A zatimco Helldivery si bez partaka neuziju (a ani nevim, jestli bych na ne mel nervy, prej je to docela slusny hardcore, coz jsem se presvedcil sam i z te chvilky co jsem hral), Destiny ano a vrchovate :) Ten gunplay je tam proste neprekonatelnej :)

No asi do HM2 pujdu az bude na storu ve sleve (coz by mohlo byt uz tento patek). Samozrejme dulezity je hlavne gameplay, ale pibehove pry nic moc, hudba tak nic moc, tak snad alespon ten kvalitni hardcorovej pokus/omyl gameplay zustal. Je pravda, ze je to vskutku navykova vecicka. Ikdyz obcas na me ty frustrace bylo az moc (vystrileni policejni sluzebny na konci hry me malem stalo nervy).

Tak to jsem rad, zes mi to s tema studiama osvetlil. Vazne se neslo ubranit dojmu, ze hatujes verenojsti oblibena studia jen tak s pleziru :D

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: No vidis Evil Eithin jsem ja nehral, moc nemam rad horrove hry, jsem slusnej straspitel. Pamatuju si, ze jsem mel problem hrat i takovy Bioshock :D

No kazdopadne jinak celkem fajn vyber. Kazdopadne neni THQ uz zruseny? Mel jsem za to, ze par let zpatky krachly a rozprodavali znacky. Pamatuju si, ze jsem se kvuli tomu bal o osud South Parku :) 2K za me asi jak kdy (posledni zprava o nich me moc nepotesila), Arrowheadi delaj docela zajimavy hry, ja se bohuzel furt poradne nedostal ani k Magicce ani k Helldivers, bohuzel jsem nemel na to lidi a samotnyho me to moc nebralo (ikdyz teda prirovnat Helldivers k Destiny, to je pomerne odvazne tvrzeni). Hotline Miami jsem si taky uzil (ikdyz 2 jsem furt nehral a po rozpacitych recenzi ani nevim jestli chci. Navic nevim, zda chci riskovat osud sve konzole, obcas jsem mel opravdu pri hrani chut prohodit Vitu oknem :d). U Segy si ani nepamatuju, kdy naposledy vydala neco dobreho (respektive pro me zajimavyho). A ke Gearboxum zadny extra vztah nemam, nehral jsem ani BiA, Borderlands jsem hral jen chvili a nejak odvareny jsem z toho nebyl a pokazeni ACM mi jsou jedno, protoze me tahle hra nikterak nezajimala. Vetrelce bohuzel moc nemusim (respektive tuhle testeronovou Cameronovu verzi).

Heled sto lidi, sto chuti, takze chapu, ze ta hra nemusi sednout kazdemu. Ja se u ni fakt bavil naramne, navic byla na dnesni pomery az nebyvale dlouha a velmi pekne mixovala akci s pomalejsimi pasazemi, coz je taky docela prijemna zmena :)

Hacksaw ridge uz jsme jednou resili, tesim se na to, ale navstevu kina si asi odpustim :)

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: a ještě sem od Bethesdy hrál The Evil Within (dám opáčko) pak mám taky rád THQ, 2K Games, Kojimu, Arrowhead Game Studios, Dennaton Games, Segu a Gearbox Software (Aliens: Colonial Marines odpuštěno) ale do toho všeho mám rád EA a Ubisoft

já jako mám rád oldschoolový hry, ale prostě Wolf mi nějak sednul, nevim čim přesně, neni to nějak určitý, ale prostě mi nesednul a docela mně to mrzí, Sniper Elite mám rád protože je to z druhé světová války, doporučuji http://www.csfd.cz/film/411301-hacksaw-ridge-zrozeni-hrdiny/prehled/ prostě taktika a brutální přestřelky, se tak krásně mísí, nejde odolat

Reklama
Reklama