Fallout film nehrozí, DLC však ano
Bethesda spolu s médii i fanoušky slavila v Los Angeles dokončení a blížící se vydání Fallout 4 a během této společenské akce se Todd Howard v kratičkém rozhovoru pro server DualShockers rozhovořil o několika velmi zajímavých aspektech čtvrtého dílu i série obecně. Rozhovor můžete v angličtině zhlédnout níže pod článkem.
Předně, čtvrtý díl obsahuje tunu tajnůstek a takzvaných easter eggů, u kterých prý bude hráčům trvat dlouho, než je do jednoho objeví. Všechny by však měly být k nalezení a pochopitelně u všech si také vývojáři přejí, aby je hráči vůbec našli.
Za další, po posledních vzkazkách o snímku na motivy Warcraftu a série Assassin’s Creed musíme s mírným žalem v hlase i v klávesnici potvrdit, že film na motivy postapokalyptického Falloutu se nekoná a zřejmě ani jen tak konat nebude. Nápady i návrhy prý sice byly, ale nikdy to nedospělo dále než do fáze nápadu – dosavadní vize si s laděním série i s myšlenkami tvůrců zkrátka zatím nesedly tak, jak by měly. A pokud k něčemu takovému přeci jen v budoucnu dojde, tak jisté je již nyní jedno – Todd Howard se zcela jsitě nebude chtít ujmout režie.
A posledním zajímavým detailem rozhovoru je podpora hry po vydání – dle diktátu dnešní doby se fanoušci mohou samozřejmě těšit na další přídavky a rozšiřování obsahu. Na to však dojde nejdříve příští rok. Nad obsahem zatím visí otazník, Howard však slibuje, že studio v tomto případě bude naslouchat své komunitě a přinášet a upravovat především to, co sami hráči vyžadují.