Zpět na článek

Diskuze: Explozivní gameplay jedné z misí Anthem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
7. 1. 2019 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano ovšem takových studií je méně a méně, protože přesně to, že do toho vydavatel vývojářům kecal způsobovalo extrémní problémy. Příkladů je nespočet. EA a Fifa nebo Star Wars, Activision a většina věcí co v poslední době dělá Blizzard nebo Bungie (World of Warcraft, Diablo série a další) a nebo nejhorší případ asi Fallout 76 na kterej vydavatel tak tlačil, že ho "vysr*li" během 11 měsíců. Proto si v poslední době nechává většina studií přímo do smlouvy na nová IP na které ještě smlouva nebyla a tak podobně dát, že jim do toho nebude vydavatel kecat. Koukni na YouTube většina zahraničních YouTuberů co dělá novinky ze světa her o tom ještě pořád mluví. Doporučil bych třeba The Quartering. Takže ano co se týče nových her tak už do toho vydavatel nijak moc zasahovat nemůže (Anthem je toho zrovna příkladem kde se EA tváří jako že nechává Bioware volnou ruku, ale většina lidí ví, že EA potřebuje dobrou hru momentálně a neví jak na to).

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 1. 2019 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@narg: No tak jestli je tohle jako Destiny2 tak je Witcher jako Call of Duty... To se na mě nezlob ale to je blbina...

Vidim pár malejch podobností jako schopnost Storm v Anthemu a schopnost Warlocka v Destiny plachtit chvíli ve vzduchu, nebo granátovou schopnost na Intercepterovy kterou maj všechny classy v Destiny... Ale jinak? Ani blbou náhodou to tomu není podobný to se na mě nezlob. (jinak skupiny by měly bejt 4 členný ne 3 členný jako ve videu teda alespoň podle toho co tvrdili na Streamu developeři)

Hraběruka
Hraběruka
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to zajímavě :)

Drew
Drew
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Ne, takhle to fakt nemyslím. Říkám, že to žádná kopie není, což už ti tady bylo i podrobně vysvětleno. Je to jen stejnej žánr.

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Upřímně? Ano pokud jsem viděl recenzi od někoho s podobným vkusem a bez pocitového zaujetí a nemůžu říci, že jsem byl zklamán hra mě pak vždy chytla a bavila. Nejnovější přírůstek v mé steam knihovně tohoto typu je Total War: Warhammer 2 a po 3 hodinách mě chytla tak, že poslední dobou nehraju nic jiného dokud nedojedu kampaň alespoň s jednou rasou. A to se mi na základě pocitů a zkušeností s podobnými tituly ze začátku nelíbila.

Takže ano když něco komentuješ (tehdy ještě emoce pochopim), ale když pak něco recenzuješ nebo nedej bože porovnáváš (říkáš o tom, že je to kopie) měl bys na 100% vynechat pocity ať jsou jakékoliv a zaměřit se jen na holá fakta. Možná ti pak samotnému dojde, že té hře z nějakého osobního důvodu křivdíš a tak podobně (to mluvím z vlastní zkušenosti, kterou jsem měl s Ghost Recon Wildlands a které jsem slepě a pitomě srovnával s The Division).

Takže pokud jsi to nehrál (ať už o free weekendu nebo v Demo verzi a tak podobně a i to je občas málo, protože u her jako je například právě Warframe to může trvat i pár desítek hodin, než se do hry vžiješ a začne tě opravdu bavit, protože už víš jak vše funguje a jen si užíváš) tak do hodnocení v žádném případě nezahrnuj pocity. Je to totální blbost.

Důvod? Několik: ovlivňuješ ostatní, jedná se jen o tvůj názor a ne fakta a na to jsou někteří velice hákliví, mluvíš o něčem s čím nemáš žádnou zkušenost a i přes to o tom máš pocity (které mohou být zkreslené a mohou se dost rychle změnit), a poslední hřebíček na kterej sem v několika diskuzích narazil spoustě lidí jsou tvý pocity u víš čeho a nechtěj je slyšet a ani abys je někam psal jakožto právě ne recenzent nebo kritik (jako někdo bez zkušeností a koho nikdo nezná v podstatě jako nikdo) a pak se rozjížděj zbytečný hádky... Tak proč zbytečně věci hrotit.

Smutný je, že kvůli všem těm důvodům co jsem uvedl už jsem viděl dost nepěkný a zbytečný hádky tak doufám, že tě to přesvědčí proč se vyvarovat komentářů jen na základě pocitů.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Kde bereš tu jistotu, že je to klon Warframu? U téhle hry bude záležet hlavně na gameplayi, obsahu a mapě. Všechno z toho půjde posoudit až po vydání.

Já naopak doufám, že se to bude lišit. Warframe jsem zkoušel rozehrát 3x a ani jednou jsem to nevydržel dýl než pár hodin. Koncept se mi líbí, ale hra samotná mi prostě nesedí.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to vite, nekdo to ma rad protoze je to copy paste WF, nekdo to zas prave kvuli tomu rad nema. Ja sem zrovna v ty druhy skupine, WF hraju dlouhodobe a z oznameni Anthemu se mi udelalo soufl. To je fakt moc prace to zkopcit a dat na to cenovku zatimco puvodni hra je zadarmo. Nehlede na to, ze hraju treba Defiance (ktera uz sama o sobe ma v sobe spoustu MMO klise), a tam je taky hodne inspirace, i kdyz je daleko snazsi poukazat na Destiny, coz je ale ve vysledku jedno. Za me MMO klise a klon si zaslouzi maximalne F2P model.

Ale chapu lidi co hrajou WF treba od pocatku veku ze se nudej a placenej klon jim nevadi. Ja sem zvedavej na to demo, jestli aspon neco bude mit narozdil od ostatnich her, a jestli to bude dost vyrazny.

PS jestli nekomu vadi ze nakou hru kritizuju, muzu klidne zminit hry, co mam rad, ale na to tady neni dost znaku se obavam :) Maximalne strucny vycuc. Problem je, ze o hrach co se mi libi se na Hrej skoro nepise. Nic se kolem nich uz nedeje, skandaly uz vubec, nebo nejsou dostatecne mainstream
a cool.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: upřímně hráči očekávali nový singleplayer scifi RPG který by milovali po tom co se stalo s Mass Effectem, místo toho Anthem čím dál tím víc vypadá jako klon Destiny z pohledu třetí osoby, coop akce, allways online, z příběhové stránky sme viděli snad jednu cutscénu, z čehož se dá vyvodit, že příběh asi nebude to na čem si dávaj extra záležet a vše bude mířeno, podobně jako to Destiny, na dlouhej nekonečnej grind a bohužel ti co si něco takovýho opravdu užívaj už hrajou to destiny, když si ještě vemu že byla nedávno zadarmo na pc k sehnání. Mě osobně hrozně vadí ten důraz na online část, kterou přiznejme si to bioware nikdy moc neuměli, multák jakýhokoliv typu byl dycky taková jen třešínka, dodatek velké single player hry. Máš ale pravdu Anthem může bejt pecka, může to bejt první coop hra, která zvládne podat i dobrej single player příběh, nebude až moc grindovací a všem nám vytře zrak, ovšem v dnešní době pokud se navíc bavíme o EA je skepticismus novej realismus.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde to stihlo nabrat tak negativní ohlasy? Asi taky nebudu cílovka, ale podle těchto záběrů to vypadá parádně. Kecy o repetitivnosti si můžou všichni nechat, protože to je úplně každá velká hra. Je za tím sice EA, takže vykřičník, ale zatím to je slibně rozjeté.

plesk
plesk
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně si myslím, že to bude další propadák. Velká mapa na které bude pusto a prázdno. Lítání z bodu A do bodu B, Nudné a repetetivní mise. Navíc se o téhle hře přestane mluvit dřív, než by si vývojáři přáli. Umře stejně jako tituly Haze, Brink a jiné. I když je to od jiného studia a hra je odlišná. Je to můj názor a samozřejmě velice rád po vydání uznám, že sem neměl pravdu.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
6. 1. 2019 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Vždyť je to troll, který reaguje na každého, jen aby reagoval někdo na něj... Zase diskuze o ničem...

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Mluvil jsem snad o sobě? Nikoliv. A to jak reaguješ jen dokazuje s prominutím, že si jak se říká mladej a blbej (i když to s věkem nemá co dělat). Prostě nezkušenej. Důvody co jsem ti dal jsou víc než dobrý a určitě se stojí nad tím zamyslet. Nikdy jsem neřekl, že mě to tak výrazně vadí nebo snad ano? Jen, že bys to neměl dělat a proč. A mrzí mě, že ti nedochází, že nebyli o ničem, ale o dost podstatných věcech, ale budiž někteří musí narazit aby otevřeli oči, jen tě zklamu, protože já rozhodně ten náraz nejsem na to jsem moc nekonfliktní.

A k té pododpovědi pro Drew7878 doufám, žes pochopil, proč Anthem není kopií Warframu z toho co sem psal pokud ne klidně ti toho rozepíši víc. (EA na tenhle projekt v podstatě neměla vliv a nechala Bioware volnou ruku jelikož se jedná pouze o vydavatele a ten může mít většinou výhrady pouze ke zpeněžení hry nikoliv jejímu obsahu). A upřímně? Tohle vypadá jako zatím nejlepší a nejlépe provedený projekt co jsem od Bioware viděl.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998: No, nebudem se tu tocit v kruhu, bude ti muset stacit ze ja nevidim zadnej duvod, proc by normalni clovek (tzn. ne recenzent, kritik apod.) nemoh dovolit psat svoje pocity.

@Drew7878: No ja taky doufam ze se to bude lisit, o to mi jde.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Endys22: Odpust ten vyraz ale to je tvoje blbost :D
V kazdym pripade nikomu neberu jestli se jim Anthem zatim zamlouva, me znechutil, uvidime co to demo.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Endys22: No naštestí se dají najít i rozumní lidi v diskuzích a je vás tu neobvykle hodně.Ti co si stěžují snad na všechno si nepřekvapivě stěžují i tady......jak roztomilé.
No ale pak ses rozepsal o zakazování battle royale. Proč ? Hry jsou od toho aby se lidi bavili a když hra baví je všechno v nejlepším pořádku. Plní svůj účel na jedničku. Nikdo tě nenutí je hrát ani se na ně dívat tak jim to přej. Trošku tím popíráš svůj první velmi trefný a rozumný (řekněme) odstavec.
K Anthem jo...jo může to být dobrý :)
A butka1998 se tu přínosně rozepsal o srovnání s Warframe za čož díky a hra mě tím pádem začala zajímat :)

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Nebo ze by chyba vyvojaru a delani neceho co nikdo nechtel? Da se na to koukat z ruznych uhlu. A jentak mimochodem, ten hype o kompenzaci za Andromedu tusim zacali prave vyvojari kdyz slibovali hory doly, ze se Andromeda nezopakuje, ze to bylo jiny studio blabla.

KnedlikCZ
KnedlikCZ
Level 1 Level 1
6. 1. 2019 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vidím že je tady zase diskuse na vysoké úrovni. A přesně jak říká narg nezapomeňte si to předobjednat.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
6. 1. 2019 02:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21:
Srovnani vypada takto : “ vuz A exceluje oproti vozu B vyssi rychlosti, lepsim rizenim, nicmene provozni naklady jsou drazsi”

Pocity “ Vuz A je kopie vozi C, takze je to na hovno si myslim”

Zkusenosti vmisene do srovnani “ muj pocit z rizeni vozu A je super, ale je to desna kopie vozu C, nic noveho.”

Pokud srovnavas X a Z muzes na zaklade faktu ( pocit tam proste nema co delat, nezajima mne co si myslis o vzhledu graficke karte, o vykonu motoru nebo o rychlosti dvou letadel. Proste cisla a nejaka hard data”)

Myslet si, ze to bude na hovno, ok, muzes, ale je to proste jenom vykrik do tmy. Pokud, ale svoje “ je to na hovno/je to super” prodvas jako fakt, argument a hard data, tak bohuzel - je to neplatne, mimo a k nicemu.
Butka ma v tomhle pravdu a vyhrava toto diskuzni kolo.

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Nemá cenu já nad ním lámu hůl on to asi nepochopí, i když mu to tu vysvětlujem 3. Bohužel no nedá se svítit, ale jsem rád, že aspoň někdo ví jaký je rozdíl mezi žánrem a kopií.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Endys22: Já vím, že je to hodně o čase, jenže mě to musí aspoň trochu zaujmout, abych u toho vydržel a to se tady nestalo. Působilo to na mě hrozně levně a uživatelsky dost unfriendly.

JabJab: Doufáš v rozdílnost a před chvílí si tvrdil cosi o kopii ...

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Ach jo... Čti pořádně psal jsem, že se nejedná o klon. Soubojový systém je založený na úplně jiných principech a vypadá mnohem lépe vybalancovaný. Jedná se o jeden masivní open world ve stylu witchera nebo GTA a tak podobně což je další výrazný rozdíl. Pak jsou tu Shaper Storms které mají mít vliv na mapu a chovat se jako endgame spolu s legendárními misemi a dungeony (něco v čem Warframe zrovna nijak nevynikl). Další věc je naprosto odlišný pohybový systém a systém managmantu tvých zdrojů (mana, stamina,...). Další věcí je poměrně rozdíl mezi Focusem ve Warframu a pasivními schopnostmi pilota které se dají přirovat spíše ke skill tree například v nových assassínech. Příběh je úplně něco jiného. A jako nejvýraznější rozdíl kterej by měl každýmu kdo to tvrdí, že se jedná jen o prostou kopii skřípnout jazyk než tu blbost řekne je zaměření Warframu na parkour narozdíl od Anthemu. A určitě by se toho našlo ještě mnoho. Je třeba si uvědomit, že hráči Warframu některé podobnosti neuniknou, ale hra je silně inspirována i například jejich bývalým dílem a to Mass Effectem. (nezmiňuji daleko výraznější důraz na příběh, který bude Anthem klást v Hubech ve kterých bude moci být na rozdíl od Warframu pouze jeden hráč a činit tam i různá příběhová rozhodnutí na způsob právě Mass Effectu)

Tahle hra mi vzdáleně připomíná Witchera a možná bych ji zdráhavě označil za křížence mezi Warframem a Witcherem.

To, že to má podobný základní koncept neznamená, že je to kopie. To je jako říci, že Destiny je kopií Call of Duty nebo Assassins Creed kopií Prince of Persia a tak dále.

A ano kritizovat klidně můžeš, ale na základě nějakých podstatných a důležitých poznatků a ne vlastních pocitů. To, že ti přijde, že se jedná o kopii Warframu neznamená, že tomu tak je. Pochopím kritiku na základě grafiky, bugů, minulosti studia a jiných věcí, ale kritika na základě pocitů je něco čeho by se měl člověk vyvarovat z důvodu zaujetí.

Endys22
Endys22
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: Rozumím, co tím chceš říct, já chtěl jen poukázat na to, že lidé si nestěžují na "lehké" hry. Ale na Ačkové tituly ji valí i přes velkou snahu tvůrců. Já nikomu neberu hraní těchto her. Ať si každý hraje to své... @JabJab21: Warframe hraji také nějaký ten čas a naopak, já jsem v té první skupině tedy. Jsem ze hry nadšený. Ale uvidíme, jak se hra vyjeví po jejím vydání. Pak můžeme diskutovat, zda stojí za koupi nebo nestojí. xD

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno tak jdem na to... Tahle hra je poměrně dost inspirovaná jinou hrou kterou by tam možná ten kdo ji nehrál a nezná (a nekoukal na streamy developerů Anthemu) ani do stejného žánru nezařadil. Tou hrou je Warframe.

Podobnosti začínají tím, že na první pohled používáte exo-armor (v Anthemu Javelin ve Warframu Warframe) a hra je na pohyb vysoce zaměřený Sci-fi Shooter z třetí osoby. Další podobný koncept, který každý pozná je exalted melee zbraň (zbraň jako schopnost na omezenou dobu ať už manou nebo cooldownem v Anthemu ji prozatím používá pouze interceptor (nejmenší z obleků s ultimátní schopností 2 nožů). A největší podobnost je asi v tom, že váš exo-armor, který volíte podle situace je to co vám propůjčuje aktivní schopnosti zatímco pilot tedy vy získává pasivní schopnosti a bonusy (doba letu, energie, damage bonus,....) Tím, ale neříkám, že Anthem je kopie Warframu. Má svůj vlastní svět a příběh, je orientovaný pouze na open world, má vlastní soubojový systém a mnoho dalšího. Jen je velice znatelná inspirace protože takovýchto her zrovna mnoho není.

Hra nikdy nebyla zamýšlena jako single player takže nevím kde to kdo sebral... Je zaměřená na automatické sjednocení 4 členné skupiny pro danou misi (stejně jako Warframe). Byla přislíbena možnost zapnutí single playeru a invite only módů ověm vývojáři sami řekli na jednom ze streamů, že optimální zážitek je ve 4 členné skupině kterou vám hra sama přiřadí pokud nemáte s kým hrát (což je velký problém například Destiny 2). Další inspirací byl systém některých MMO (nejznámější asi z The Elder Scrolls Online) na adaptivní level nepřátel, takže naprostý nováček na levelu 1 může hrát s hráčem na maximálním levelu a hra bude pro každého mít obtížnost odpovídající jejich levelu a vybavení.

Co jsem si všiml v komentářích na YouTube pod trailery a gameplay videi z Anthemu tak se tam vztekali především hráči co chtěli další díl Mass Effectu i když Bioware řekl, že tuto serii opouští a uvedl i dobré důvody jak z hlediska příběhu tak i toho, že chtěl zkusit něco trochu jiného (více multiplayerového). A nebo druhou skupinou, která si velice stěžovala byli hráči série Destiny, kteří čekali a chtěli další Sci-fi FPS. Ovšem kde Anthem sklízí velice dobré ohlasy je u komunity právě Warframu, která vidí podobnost v obou hrách a poměrně ji sleduje. Důkazem toho je, že téměř každý YouTuber primárně zaměřený na Warframe už o Anthemu natočil video s vyjádřením svých (většinově kladných) očekávání a někteří už slíbili gameplay až hra vyjde. A nejedná se zrovna o malou komunitu vzhledem k tomu, že se Warframe drží v TOP 10 na Steamu.

Přiznám se, že jsem si Anthem předobjednal jako dlouholetý hráč Warframu mě ta hra také láká (moc obdobných titulů není). Samozřejmě mám jisté obavy vzhledem k tomu jak vypadala ME Andromeda (ME sérii jsem nehrál), ale vzhledem k tomu jak vypadá gameplay a vzhledem ke dvoum nadcházejícím Demo verzím bude čas případně předobjednávku zrušit po vlastním vyzkoušení alespoň toho dema (konec Ledna a začátek Února)

@JabJab21: @Rudy: Neorginalita? Kolik takových her znáš? (Sci-fi zasazení, 3-tí osoba, dostupný melee systém i přes to, že je to primárně střílečka, openworld, MMO co-op hybrid, Měnitelné obleky ovlivňující aktivní schopnosti,...) Já podobný hry napočítám na prstech jedné ruky ale dejme tomu.

@plesk: No o tuto hru je poměrně zájem, ale souhlasím uvidíme jak to dopadne. Ovšem co se týče obav o prázdnotu mapy tak vývojáři prohlásily na streamu, že se poučili z Dragon Age Inquistion a ME Andromedy a mapu řádně zaplnily. Mapa má údajně také poměrně velký vertikální rozměr a tedy několik "pater". Tak doufám, že svým slibům dostojí.

A ještě menší poznámka zatím všechny gameplay videa z Anthemu co jsem viděl byli ze staré alpha verze v tomto videu si můžete všimnout například zabugovaného pláště na Storm který se má chovat jako látka (na streamech tento problém neuvidíte, protože tam ukazují téměř nejaktuálnější verzi hry a tento bug již opravili).

Endys22
Endys22
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Tak já se na hru poměrně dost těším. Nemám rád když někdo tvrdí, že to je reskin destiny atd... Blbé kecy od blbějších lidí. @JabJab21: v jaké hře se dokola něco neopakuje? To by mne velice zajímalo. Repetitivnos je úplně všude. Zajímavé je, že u ac kde dělá člověk to samé, nebo u the division například. Tak nepamatuji, že by ta hra schytávala před vydáním takovéhle kritiky, a to že to je primitivní. Co si budeme povídat. Sice jsi napsal, že se očekává od studia víc. Ale já nesouhlasím. Až hra výjde, pak si každý říkejte co chcete. Ale jen šířit hate na základě videii z alfy. To si děláte srandu? Mě příjde, že nedokážete už dnes ocenit nic, žádnou hru. Si to běžte vyzkoušet sami. Když jistě byste to dokázaly jak jinak než nejlépe. Já nemám rád hodně her. Ale nepíšu nikde na sociálních médiích, že to je totální shit nebo podobný blbosti. I přesto, že se jich najde vcelku dost. Dnešní “online hry”, a ještě lépe battle royale hry bych zakázal. Největší nakažlivý cancer vůbec. Ať si to lidé hrají. Ale podle mého tohle jsou hry, které by měly schytávat kritiku, vypadá to úplně stejně, jako se to hraje.. primitivně a úplně na ***. Radši dám přednost jakékoliv single hře, kde se vývojáři alespoň pokusili udělat něco, co vypadá na rok výroby. A ne něco, co vypadá jako 6 let stará, zabugovaná hra, která vydělává jen na hloupých lidech, kteří si ty bedýnky koupí..

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: No v podstate uz od ohlaseni od ty hry hraci cekali kompenzaci za Andromedu, resp. diamant, ktery to vsechno vynahradi. Pak prislo prvni gameplay video, kde se ukazala nechutna prumernost a neoriginalita. Od ty doby se to s nima veze. Od Bioware proste lidi cekaj vic nez toto. Kdyby to bylo free to play scifi MMO od neznamyho vyvojare tak by to melo daleko lepsi povest.

Reklama
Reklama