Esportová organizace Fnatic bude expandovat do Asie s pomocí japonského investora
Značku Fnatic možná znáte, i když se nevěnujete esportu. Populární esportová organizace se za 17 let svého působení značně etablovala, a to nejen ve světě esportu, ale i mimo něj – skrze licenci propůjčil tým své jméno i speciální hardwarové řadě Fnatic Gear, pod kterou vychází myši, klávesnice i sluchátka a do týmu se jako partner připojují tradiční značky, jako třeba BMW.
- Značka Fnatic se chce rozšířit do Asie
- Pomůže tomu investice z Japonska
Není tak divu, že Fnatic chce jako značka expandovat nejen po Evropě, ale po celém světě. V tuto chvíli je další cíl jasný – jeden z nejrychleji rostoucích esportových a gamingových trhů na světě je Asie. Právě tam Fnatic míří s novým japonským investorem Marubeni, který do rozšíření zainvestoval 17 milionů dolarů.
Zatím není jasné, jak přesně by měla expanze vypadat – vedení tvrdí, že bude pokračovat v budování „výkonné esportové značky“ skrze digitální i fyzické produkty. To můžeme vidět už teď – Fnatic spustilo speciální „aplikaci“ Fnatic App, která by se v budoucnu měla stát platformou na mobilech. Právě mobilní platformy jsou v Asii extremně populární.