Zpět na článek

Diskuze: Epic představuje svůj Unreal Engine 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Boudas96
Boudas96
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LojZza: taky se mi zdá...

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
10. 3. 2011 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RedSun: Jo, cryengine2 byl mazec!!! ale spočítej mě na jedné ruce bez prstů kolik na něm vyšlo her....

nemo22
nemo22
Level 1 Level 1
10. 3. 2011 02:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm ono uz ani asi neni moc kam ist dalej a limitnym faktorom su aktualne pouzivane metody a postupy renderovania.V podstane vsetky dnesne top enginy su rovnocenne a graficky vystup viac zalezi od schopnosti grafikou ako od samotneho enginu.A myslim ze do buducna to bude este vyraznejsie. Aj ked urcitu zmenu moze priniest prave napriklad Id soft z megatexture a do buducna aj s virtualizovanymi objektami a mozno do buducna ak sa masivnejsie rozsiria voxely.

MoravaGeorge
MoravaGeorge
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani tady, ani konkurence v tom nějaký zásadní zvrat nevidím! Na zadek mě to rohodně neposadilo, další prosím.

Deadmann
Deadmann
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak samozřejmě čekejte že v rámci optimalizace, nedej bože při převodu na konzole se budou low resovat textury, bloomovat a DOFovat o sto šest to je jasný:)

LojZza
LojZza
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak se mi nechce verit, ze to neni jen render a ne real time...

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
10. 3. 2011 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já zase raději engine od Epicu, páč mi přijde lépe optimalizovanej, umí lepší světla a netváří se realisticky. Když si představím takový Arkham Asylum na Cryenginu, vstávají mi vlasy hrůzou na hlavě;o)

RedSun
RedSun
Level 1 Level 1
10. 3. 2011 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně jsem neměl nikdy rád Enginy od Epicu. Konkrétně série UT mě nikdy nebrala a důvod byl právě engine. Podle mě to nejlepší co dnes je, je od Cryteku.

Deadmann
Deadmann
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč? Není to zase taková bomba.. Dost to připomíná předchozí verzi z pohledu grafiky

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
9. 3. 2011 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LojZza: "en to proste vypada jako render.." .. tak o to snad jde, ne ? :D

LojZza
LojZza
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcodv: Ale ne, ja tim nemyslel ze to vypada spatne. Vypada to fantasticky. Jen to proste vypada jako render..

marcodv
marcodv
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@adamboudnik: @LojZza: nekde sem cet, ze na to potrebovali 3 GTX580ky...ale ze to bylo slepeny naryclo a ze po poradny optimalizaci by to utahla i jedna...a to si myslim, ze by uz mohlo bejt...hodne se me libil konecne poradnej DoF...a ne takovy polododelky s haloefektama jak vsude vidim....jenom ty jiskry se me nezdali...ale jinak je to hodne slusny, ze to je realtime...;-)

Reklama
Reklama