EA vysvětluje, jak bude fungovat aim assist v Battlefield 6
Tvůrci Battlefield 6 představili nový systém Aim Assist 2.0. Podle nich bude lehký a „humanizovaný“, aby hráčům pomáhal, ale nepřebíral kontrolu.
- Aim Assist 2.0 je evolucí systému z Battlefield 2042, bez snap zoomu a rotace
- Tvůrci chtějí, aby hráči měli pocit, že kill získali sami, ne algoritmus
- Battlefield 6 vychází 10. října, battle royale mód dorazí 28. října
Vývojáři Battlefield 6 odhalili detaily o novém systému míření na konzolích. Podle hlavního designéra boje Matthewa Nickersona hra nabídne Aim Assist 2.0, který má být „velmi lehký“ a výrazně se lišit od robustnější asistence známé z Call of Duty.
„Nechceme, aby měl hráč pocit, že systém hraje za něj. Potřebujeme jeho vstup, aby se aim assist vůbec aktivoval,“ vysvětlil Nickerson. Nový systém je postaven na „real-time“ renderech a odstraňuje prvky, které se ukázaly jako příliš mechanické – například snap zoom z Battlefield 2042. Rotational aim assist nebude v šestce přítomen vůbec.
Battlefield 6 umožní konzolistům vyřadit z cross-playe hráče na PC
Battlefield 6 bude obsahovat možnost crossplaye pouze pro konzole. Hráči na Xboxu a PlayStationu se tak budou moci vyhnout střetům s hráči na PC.
Cílem je „humanizovat“ mírnou asistenci, která hráči pomůže s konzistentním mířením, ale neubere mu pocit zásluhy. Tvůrci uznávají, že jde o kontroverzní téma v FPS komunitě, přesto jsou přesvědčeni, že jejich řešení nejlépe sedí k DNA série.