EA vidí problémy Hardline v DDoS útoku
Včera se svého vydání v Severní Americe dočkal Battlefield: Hardline, první zájemci o hraní multiplayeru se však museli potýkat s nedostupností serverů. Obvyklou nemoc masově očekávaných her - kdy je online část několik minut po zahájení prodeje v podstatě nedostupná - svádí zástupci EA na DDoS útoky, zatím se k nim ale nepřihlásila žádná skupina záškodníků.
Potíže se týkají zejména verze pro Xbox One, kde je navíc hra dostupná v 6hodinovém trialu v rámci programu EA Access, a podle aktuálního stavu přetrvávají dodnes. Multiplayer není kompletně nedostupný, ale v pravděpodobnosti připojení k ostatním hráčům si nezadá s GTA Online.
Vývojáři z Visceral Games potvrdili, že by hraní na PC a PlayStation 4 mělo být bez problémů, v krutém světě anonymních hackerů ale jeden nikdy neví. Nápravy bychom se dle slov vývojářů měli dočkat v nejbližší době. Zbývá si však položit otázku, zda to bude prostě díky tomu, že opadne první vlna zájemců, anebo už zlí hackeři dají pokoj...