EA verbuje bývalého generálního ředitele Call of Duty. Soustředí se na dlouhodobý růst Battlefieldu
To, že EA vsází na letošní díl Battlefieldu snad veškeré možné karty už víme – do vývoje se například zapojilo studio Criterion, které tak muselo odložit vydání nového dílu závodní série Need for Speed. Společně tak na Battlefieldu pracuje několik velkých studií a zdá se, že tím snahy EA nekončí.
- EA si najímá generálního ředitele značky Call of Duty
- Soustředí se na růst konkurenčního Battlefieldu
Vydavatel nechce podpořit jen letošní díl, ale nasměrovat celou sérii k zářné budoucnosti. Po nevydařeném launchi Battlefield 5 by měl Battlefield 6 značit restart celé série a pomoct tomu by měl i Byron Beede, nový generální ředitel značky Battlefield. Ten v minulosti pracoval na stejné pozici u konkurenčního Call of Duty, zároveň pomáhal i s vývojem Destiny.
Jak tvrdí IGN, Beede by měl celé značce pomoct zejména do budoucna. Pracovat bude přímo pod ředitelem Respawnu a DICE Vincem Zampellou a jeho nábor značí „strategické a dlouhodobé zavázání se k růstu této franšízy.“
O samotné hře toho oficiálně víme velmi málo, to se ale brzy změní – DICE nový Battlefield odhalí už 9. června.