EA neplánují cílit na VR, hardwaru je málo
Blake Jorgensen, vrchní hlava financí EA, se nechal slyšet, že je v oběhu již na 60 milionů kusů konzolí PlayStation 4 a Xbox One. Z toho až 36 milionů náleží PS4. Odhad z konce minulého roku přitom byl 55 milionů a je tedy zjevné, že se novému hardwaru daří a že se mezi hráči těší velké oblibě.
Cifry se objevily při hovorech o virtuální realitě v rámci mediální konference pořádané finančním gigantem Morgan Stanley. Jorgensen mluvil o možnostech této technologie a o zájmech EA. Jorgensen následně dodal, že aby společnost zvážila vývoj nákladného titulu (50 – 100 milionů dolarů) pro VR, tak by bylo zapotřebí mít hráčskou základnu srovnatelnou právě s tou konzolovou.
Nové konzole prý tedy nalákaly na 60 milionů zákazníků, ty staré pak mají přes 150 milionů hráčů a celkově se jedná o obrovský trh. Avšak hardwarové nároky a vysoká cena VR naneštěstí vypovídají o velmi úzkém profilu publika této nové technologie.
Joergensen tedy potvrdil, že společnost sice v současnosti neplánuje vyvíjet žádné AAA tituly pro VR, to ale naštěstí neznamená, že by se v tomto ohledu nic nedělo. V EA totiž prý pracují na několika menších a méně nákladných titulech, nijak konkrétní však Joergensen zatím nebyl.