Double Fusion uvádí novou reklamní technologii
Pokud jste si v posledních dnech stihli z FilePlanet či odkudkoli od jinud stáhnout jednu ze čtyř zdarma nabízených her od Ubisoftu (Prince of Perisa: Písku času, Rayman Raving Rabbids, Far Cry, Ghost Recon), tak si můžete gratulovat. Právě jste si totiž na vlastní kůži vyzkoušeli novou reklamní technologii „fusion.runtime“ společnosti Double Fusion. Právě Ubisoft je totiž první vydavatel, který si od Double Fusion fusion.runtime technologii licencoval a vyzkoušel na sadě vybraných titulů staršího data vydání.
Kouzle fusion.runtime technologie totiž tkví v tom, že lze s její pomocí přidávat reklamy i do her, které už byly dávno dokončeny. Jinak řečeno fusion.runtime umožňuje vkládání reklam do her bez zásahu do programového kódu hry samotné. Tímto způsobem tak mohou vydavatelé nabízet velmi jednoduše zájemcům reklamní prostor v nových i starších hrách a klidně je vydávat zadarmo po vzoru Ubisoftu. Navíc se s integrací reklamy do her nemusí při použití fusion.runtime počítat od ranných fázích vývoje hry.
Další výhodou fusion.runtime je možnost časově vymezené přítomnosti reklamy ve hře. S použitím fusion.runtime tak může vydavatel do své hry umístit na stanovenou dobu reklamu, které pak zase zmizí. Něco takového není možné, pokud je reklama zakódována přímo do hry samotné. V takových hrách zůstávají in-game reklamy napořád a občas mohou působit dosti legračně.
Vedle Ubisoftu si licenci k použití zakoupily už i spol. Oberon a NCSoft, přičemž druhá jmenovaná ji hodlá testovat ve svých nových a připravovaných titulech typu Dungeon Runners, Tabula Rasa a dalších.
Double Fusion bude samozřejmě i nadále provozovat své další služby spojené s aktivitami na poli in-game reklamy. Konkrétně jde o reklamní servery streamující zvolené raklamy do MMO i tradičních singleplayer titulů připojených k internetu a dále třeba službu nazvanou DART, jež umožňuje firmám propojení reklamy na webu a uvnitř hry.