DLC pro ME3 bylo vyvíjeno samostatně
Včerejší zpráva o leaknutém DLC pro Mass Effect 3 - které je jinak připraveno až na den, kdy vyjde samotná hra - některé hráče pěkně namíchla. Plamennou diskuzi o tom, jak chtějí vývojáři zase jednou okrást své věrné a prodávat hru po kouscích teď musí hasit výkonný producent Casey Hudson. Ten na svém twitteru argumentuje tím, že byl přídavek vyvíjen až po dokončení hlavní hry a tudíž je jeho samostatný prodej opodstatněný.
„DLC má rychlou certifikaci a žádnou výrobu (tj. nemusí se lisovat),“ osvětluje Houdson. „Na ME3 dokončili vývojáři práci v lednu a až poté se přesunuli na přídavek „From Ashes“, který dostanete zdarma se sběratelskou edicí, nebo si jej můžete koupit samostatně,“ doplňuje producent.
Názor na to, jestli by měli vývojáři, resp. vydavatelé podobné postupy praktikovat si jistě uděláte sami. Na druhou stranu, když bychom se na věc podívali z pohledu EA, je vydání DLC hned v první den prodeje lákavou možností – metr hráčské nadrženosti v ten moment hlásí maximum, což logicky zvedá potenciální prodeje. Kdyby to však bylo na nás, přikázali bychom vývojářům čas strávený na DLC investovat do dolaďování hlavní hry.
Epická bitva o planetu Zemi vypukne na začátku března, ale už nyní si můžete prohlédnout velmi originálně řešenou krabici hry.