Zpět na článek

Diskuze: DiRT 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět skvělá recenze jako vždy. Chtěl bych se zeptat, co je pravdy na zvěstech, že i ty údajně autorama předpřipravené tratě jsou vytvořeny pomocí ono generátoru?

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maggot: To je bohužel pravda, že v dnešní době Opel není zrovna nějakou prestižní značkou, jako to bylo kdysi v dobách třeba Opelu Admiral.

Já ale od závodních her nečekám obyčejný modely, opravdu by mi stačilo mít jen ty vrcholový verze, jako je to OPC. A nejen u Opelu. Když máš třeba Ford, tak by měly bejt v nabídce minimálně ten Mustang GT současný generace, to samý Focus RS a Fiesta ST. Plus oldschool klasiky jako 'Stang '68 Fastback, Ford GT40, Gran Torino, protože Starsky & Hutch, Falcon XB GT, protože Mad Max, Sierra Cosworth, Ford RS200, old Escort, protože jestli se rozzlobíme, budeme zlí, Capri, protože Bodie & Doyle, Puma, Mondeo ST200...plus možná i koráb jako je Galaxie a i pickup jako je Ranchero.

Kromě toho Fordu GT40 a kromě toho RS200 jsou anebo byly tyhle všechny auta běžně k dostání a mohl si je pořídit i normální smrtelník. S Ford Capri se dokážu ztotožnit mnohem líp, než s nějakou karbonovou plackou. Určitě je zábava řídit i tyhle speciály, ale ten vztah k tomu autu tam v podstatě vůbec není, zatímco s dostupným sporťákem/muscle carem/hothatchem je to pro mě mnohem osobnější a tím pádem i zábavnější. Z nedostupných aut mě dokáže uhranout tak Countach, Testarossa, Stratos...

Prostě bych si jen přál, kdyby hry kladly větší důraz na levný auta do milionu a půl korun, místo na speciály, kterých existuje celkem tak 5 kusů.
Opel sice nemá prestiž, ale za to má srdce :)
Chevy Camaro ještě lepší věc - the most bang for your buck and it's not even close ;-)

Já vyhrát nějaký neskutečný prachy, tak si nepořizuju koncepty, ale spíš tyhle kdysi normální a běžně dostupný auta. Na co mít v Tesle jízdní režim "Ludicrous", když mi v Chargeru '69 stačí ukazatel paliva a otáčkoměr :)

Troy McClure
Troy McClure
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky, parádní recenze!

noxuss
noxuss
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky za recenziu,dufam ze coskoro bude aj Dirt4 lp,

Maggot
Maggot
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Zkoušel jsem oboje, venkovní pohled kupodivu celkem funguje, ale s ohledem na divokost a nároky na kontrolu auta u mě funguje líp klasickej pohled z kokpitu. :)

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako člověk, co netrpělivě vyčkává na pokracovani Dirt 3, je tohle naprosto perfektní záležitost. Jako člověk, co prave předeslal z Dirt Rally mam z te hry více něž rozporuplné pocity. Mě styl kariery v Rally sedl více a trochu jsem doufal, že zde v tom budou pokračovat a jen to dotáhnout blíže k dokonalosti.
Z jízdního modelu mam také smíšené pocity(styl simulace). Jezdím na volantu a prostě Rally se mi jezdi lepe nez ve ctyrce. Hlavne polomer otaceni je na 540 stupnich oproti Rally s 270. Vyváženost obtiznoszi bohuzel silne pokulhává. Ta hra neví, kdy ma byt jak obtizna. Jednou clovek na nejtezsi obtiznost dojede na prvnim miste jak nic, jesfe u toho muze jednou rukou pit kafe a potom hned dalsi zavod skonci na poslednim miste aniz by delal v jizdne nejake chyb

Maggot
Maggot
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 06:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: To máš pravdu, OPC by za to stály. Už mě napadá jediná možnost, že Opel není dostatečně atraktivní jméno ve hrách, kde převládaj samý exotiky. :)

Maggot
Maggot
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Synactix: Flashback ve hře není. :)

@Miami Vice: Co se Opelů týká, máš pravdu. Podle mě je to tím, že Opel bohužel nenabízí ze svýho inventáře nic, co by pasovalo do výběru aktuálních her. Historický rallye auta do Dirtu padnou dobře, ale co se sportovních aktivit týká, tak jediným výrazným zářezem je momentálně TCR, která bude zastoupená v Project CARS 2, kde je Astra TCR.

Linus
Linus
Level 1 Level 1
17. 6. 2017 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@davidjaho: Ty tratě od autorů vypadají fakt, že je prohnali tím generátorem. Jde to poznat hlavně tím, že se mnohdy za jednu jízdu zopakuje třeba dvakrát, třikrát nějaký shodný úsek. Takže to skutečně působí, že je to generovaný a ne připravované ručně. Což je ve výsledku nakonec je spíše ke škodě. Generování tratí měli nechat pro hráče, kteří si chtějí vytvořit vlastní turnaj a do kariéry měli připravit pořádné, ručně dělané tratě. Takhle to občas vypadá amatérsky, když si člověk vezme, že jede trať, která je nachystaná od vývojářů. Je to jedna z mnoha věcí, kterou bych rozhodně téhle hře vytkl.

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maggot: Klasika teda, mně to taky jde líp za volantem. Jen v arkádovejch hrách preferuju pohled na auto. Každopádně díky za odpověď a za recenzi. Mít víc času, tak už běžím do obchodu a poletuju s Mantou po erzetách!!

PS: ty Opely v tý hře - proč sakra nejsou i v jinejch hrách? Jen DIRT, Forza a GT, kde tu Opel nabídku už ale 10 let neupdatovali...

Marek Selinger
Marek Selinger
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekna recenze jako vzdy, diky. Optam se, obsahuje hra moznost flashbacku?

mephis
mephis
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně napsaná a vyčerpávající recenze. Díky Petře.

Lucasino
Lucasino
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Petře, dotaz: Jezdíš na volantu? Pokud ano, jakém? Jde mi o porovnání s Dirt Rally, kde pominu-li asfalt, je fyzikální model velmi povedený, opravdu je DiRT 4 srovnatelný? Případně nemáš možnost porovnat PC verze těchto dvou her a jejich fyzikální modely? Díky

DeviR1
DeviR1
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že tam není Fabia R5, v poslední době má docela slušné renomé, co se rally týče.

Jinak v Dirt Rally mám nahráno mnoho desítek hodin a můžu říct, že za poslední roky mě žádná závodní hrabtak nebavila, zvláště pak na volantu. Nejvíc mě nadchnula kariéra, která byla dle mého vyřešena perfektně, ať už jde o správu vašeho týmu, nebo i benevolentnost v tom, jakou třídu závodů mám zrovna jezdit. K Dirtu 4 proto přistupuju skepticky, protože si nedokážu představit, co by tak mohli zlepšit. Nicméně jej mám už týden koupený a dnes to vyzkouším.

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 03:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maggot: O tom TCR vím a mám z něj radost, ale chtěl bych auta z divize OPC. Opel Corsa OPC, Opel Astra OPC a Opel Insignia OPC a pak i Opel Astra Extreme. To jsou dost rychlý auta :)
Ve Forze je Vauxhall Astra VXR, což je prostě Opel Astra OPC, tak proč těhlech ostrých Opelů z Opel Performance Center nemít aspoň pár ve všech hrách? To by bylo cool!!

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Petře, hrál si z pohledu za autem anebo zevnitř z auta? Co Ti vyhovovalo líp?

Reklama
Reklama