Zpět na článek

Diskuze: DICE odhalili Mirror's Edge Catalyst

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mimalu
Mimalu
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi jo, já si zase pamatuji že byla spousta úrovní kde bylo potřeba hledat jednu tu správnou cestu, neříkám že vždy ale spousta úrovní bylo čistou koridorovkou.....

 MarHor
MarHor
Level 1 Level 1
10. 6. 2015 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo, jo a ještě jednou jo !!!

Ludo
Ludo
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dlhu dobu najlepsi speedrun celej hry, dneska uz su rychlejsie ale tie vacsinou vyuzivaju chyby v leveloch, diery v modeloch budov atd.

Schvalne kolko tych skratiek, skokov vas napadlo :)

https://www.youtube.com/watch?v=p-OUNPqRzII

Ludo
Ludo
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: @Mimalu: tak to sme hrali asi uplne inu hru, za priklad staci predposledna kapitola kde bolo v jednom baraku sposobov ako sa dostat hore asi 20

ono si staci pozret niektore zo starsich speedrunov, kde sa este tolko nepouzivali namakrovane akcie a chyby v leveloch, a ktore sa lisia asi v milion veciach

Mimalu
Mimalu
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednička byla skvělá akorát by to chtělo trochu víc cest, na to že si to zakládalo na parkurovém běhání, tak se to až moc často zvrhávalo na hledaní jednoho, toho správného místa kudy se vydat, což byla škoda.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 05:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Původní hra byla přes určité kouzlo a skvělý nápad, nerad to říkám, celkem shit.
Nalajnovaná cesta úrovní, žádný prostor pro experimentování a spousty frustrujících momentů kdy se člověk pokoušel o nějakej skok a zkoušel to 30x.

Když se dařilo tak to vypadalo vskutku parádně, jenže to fungovalo v každé úrovni tak první tři minuty, než se vám do cesty postavil špatný level design a pocit z rychlosti a volnosti byl tentam. Závěr jsem nakonec vzdal ten byl uberdebilní.

Ludo
Ludo
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mimalu: slabo si hladal :) dokopy sa to spajalo v miestach, kde sa spustal nejaky script s pribehovou animaciou

aj v miestach kde to vyzeralo, ze je len jedna cesta bolo velakrat 2 aj viac sposobov ako sa cez lokaciu dostat, napada ma napr. situacia kde bola v sachte rimsa - ocividna cesta. Ale ked clovek zauvazoval tak zistil, ze namiesto pomaleho posuvania po uzkej rimse mohol spravit vertikalny wallrun vo vyske sa odrazit a miesto preskocit, alebo mohol spravit horizontalny wallrun o stenu vedla a miesto v podstate preutekat. O tomto je parkour, najefektivnejsi sposob prekonavania prekazok :)

Reklama
Reklama