Detaily o chystaném RPG Skyrim
Pátý díl série Elder Scrolls se může chlubit nejen inovovaným herním enginem, ale rovněž zcela novým způsobem vyprávění. Pokud vás ve třetím Falloutu, nebo dokonce v Oblivionu štvalo, že si pro quest musíte vždy někam dojít a cílovou postavu nijak nezajímá jak jste se vlastně celou dobu profilovali, tak vás právě v tomto ohledu Skyrim velmi potěší.
"V našich předchozích hrách bychom například quest s úkladnou vraždou vyřešili tak, že by za vámi přišla tajemná postava a nabídla vám vždy ten samý cíl. Ve Skyrimu se však dočkáte novinky v podobě questů, odvislých od vašich akcí v průběhu hry. Pokud se budete nějakým způsobem profilovat, tak na to hra zareaguje a nabídne vám vraždu někoho úplně jiného a na jiném místě, aby vše zapadalo do našeho příběhu a nijak to nevybočovalo z kontextu Skyrimu jako takového", prozradil hlavní designér Todd Howard v rozhovoru pro časopis Game Informer.
"A těchto náhodných setkání pochopitelně zažijete ve hře celou řadu. Všechny budou odvislé od toho, s kým jste se ve hře již potkali, s kým jste mluvili a co jste říkali. Nedojde tak k nechtěným situacím, kdy musíte zabít někoho, pro nějž jste plnili předtím dvacet úkolů a máte s ním dobré vztahy. Ale pochopitelně se tento systém nebude vztahovat jenom na vraždy, ale i na spoustu dalších zajímavých questů." Jen aby Bethesdě její projekt nepřerostl, stejně jako v případě Daggerfallu, jenž byl z hlediska chyb naprosto legendárním počinem. Skyrim bychom si měli zahrát už na konci tohoto roku ve verzi pro PC, PS3 a Xbox 360.