Zpět na článek

Diskuze: Designér Lost Legacy jde ke konkurenci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
6. 1. 2018 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Dalo by se říci že třeba James Cameron a jeho Titanic nebo Terminator. Jenže pak se podíváš do hloubky, a on jako jedna z těch hlavních osob potřeboval k Titanicu historika a malíře Kena Marshalla a k Terminátorovoi zase Stana Winstona. Jak asi víš, tak Ken i Stan sehráli dost důležitou roli ve tvorbě oněch filmů nicméně Cameron byl tak silná a klíčová osobnost, že věřím, bez jeho vize by to nedopadlo tak jak by mělo. Nicméně celé to bylo o týmu. A myslím že jméno Shauna Escayg‏a nepatří mezi ty klíčové. Prostě touto zprávou jen upozorňují na sebe a svojí činnost :-) Jo a ještě koukni na Ridleyho Scotta a jeho prvního vetřelce za kterém stál v podstatě H. R. Giger, a poté prequel k Vetřelci s názvy Prometeus a Alien Covenant. Nezdá se ti, že to nemá kvalitu prvního vetřelce, kterého dělal stejný "božský" režisér? Prostě klíčem k úspěchu takovýchto velkých věcí je tým, nikoliv jen jeden člověk. A defakto každý je nahraditelný. Horší je když do tvorby zasáhne "nenažraný" producent, viz Vetřelec 3. U her to jsou často loot-boxy a mikrotransakce, které nastaví tak aby buďto fungoval a bavil grind, nebo grind otravoval, štval a nudil, řekl bych :-)

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
4. 1. 2018 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chjo.. Naughty Dog nějak poslední dobou oslabují :/.. snad se to neprojeví na jejich budoucích hrách.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
4. 1. 2018 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.Mate: neprojevi. Kdyby tam pracovali porad ti puvodni tak tu nemame Uncharted nebo TLoU.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
5. 1. 2018 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: No já tým NG nemám tak nastudovaný, takže máš možná pravdu. Tohle téma se mi docela líbí, kdy i na jednom jediném člověku sakra záleží :-). Mezi mé jména patří Miyazaki, Mikami, Kojima nebo Jean Guesdon.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
4. 1. 2018 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemyslím si že by oslabovali, to že se napíše jak někdo přešel jinam přeci neznámená nic špatného. Změna je pro lidi zapotřebí, pokavaď nemají karierní růst nebo se cítí, že je práce již nenaplňuje, jednoduše jdou jinam. Myslím, že za úspěchem titulů stojí tým jako celek, nikoliv jedna nebo dvě osoby.

Co by mě ale zajímalo, vyvíjí Crystal Dynamics a Edios Montreal obě hry, tj. The Avengers a Tomb Raider (3)? Eidos Montreal mi moc nesedí, co jsem viděl jejich animace obličejů, jsou dost umělé, ve srovnání s Rise of The Tomb Raider Larou mi připadají o level níže. Nicméně oba projekty jsou prozatím dost utajené. Tomb Raider definitivně a hrdinové od Marvelu podobně. Je jasné, že odhalení je v dnešní době dost výdělečná záležitost a její prodej se musí vhodně načasovat, ale na druhou stranu, už by to chtělo nějaké zprávy z tohoto prozatímního ticha. Crystal Dynamics vydal poslední hru (Rise of The Tomb Raider) v listopadu 2015.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
4. 1. 2018 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Dá se řičt, že ano...ale tací lidé jsou jedni z milionu jako třeba Ken Levine nebo Yoko Taro :-) A osobně bych si dovolil říct, že mezi takové pan Escayg nepatří

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
4. 1. 2018 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: No tobych úplně netvrdil, někdy se i jeden člověk může výrazně podepsat na kvalitě hry. A to i u těch největších studiích.

Reklama
Reklama