Zpět na článek

Diskuze: Deník závodních her: od tmy k realitě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tomáš Krajča
Tomáš Krajča
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RedSun: je to ale opravdu Geoff Crammond. Jinak v článku šlo hlavně o vývoj grafického zpracování závodních her, možná proto vám některé tituly chyběly...

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
3. 10. 2011 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příšerně odbytý článek, kde hromada pilířů simulátorového závodění chybí (např. Sports Car GT - gMotor1 engine, prazáklad F1 99, GTR, GTL, rFactor, Race WTCC). Jak se mi začátek článku i přes svou stručnost líbil, tak druhá polovina maximálně zklamala.

Karlositoo
Karlositoo
Level 1 Level 1
1. 10. 2011 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělý článek!!

adatamanager
adatamanager
Level 1 Level 1
2. 10. 2011 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr1: není to zas takový šílenství za jaký to možná považuješ :D

Petr1
Petr1
Level 1 Level 1
1. 10. 2011 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Graficky srovnávat Grid a Shift 2? 3 roky od sebe vzdálené hry?

RedSun
RedSun
Level 1 Level 1
1. 10. 2011 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"1992 Formula One Grand Prix, Geoff Crammond" Je to Geoff Grammond! Proč nejsou v článku simulátory jako rFactor nebo iRacing? To považuju za revoluci.

Reklama
Reklama