Zpět na článek

Diskuze: Dark Souls II: Deník umírajícího

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alexander: Pikachu a Snorlax jsou pro mě jediný opravdu těžký boss (bez summonů), je u nich opravdu vidět, že byli designovaní na coop. Připadá mi, že jsou spíš otravní a frustrující, než intenzivní.

Lidé holdující PvP zatím moc v sedmém nebi nejsou, protože je to hrozivě nevybalancované a některé mechanismy jsou přímo rozbité (zdravím Poise).

bares69
bares69
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady nejde o to, jestli (ne)řešíte grafiku. Jde o to, že oficiální propagační materiály používají třeba recenzenti, blogeři a obchodníci. Jsou nechtěně zataženi do klamavé reklamy, koncový zákazník je pak klamán (všude vidí perfektní záběry hry a realita je pak jiná).
To, že zrovna vy neřešíte, co je na obrazovce neznamená, že to nemůže zajímat někoho jiného a ten má právo vědět, za co dává své peníze.

_Thorus_
_Thorus_
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@irdzi: Ano, level design :( Ten byl v jedničce naprosto geniální. Lokace byly skvěle vertikálně propojené a nikde nebyla slepá cesta. Ve druhém díle se na to bohužel kompletně vykašlali a z lenosti zavedli warpování mezi ohništi už od startu... nemluvě o tom že některé lokace jsou úplně vytržené ze světa a člověk se po jejich dokončení nemůže podívat kde to vlastně byl. A co to rozvětvení světa? Když si hráč vybere jednu cestu a po čase chce zkusit jinou s jinými bossy, tak je má bohužel tak jednoduché, že z toho ani nemá zážitek. Linearita a postrkování hráče správným směrem v jedničce byla v tomhle případě spíš kladem...

edit:// A to ani nezmiňuji atraktivitu lokací. V prvním díle člověk přešel prostředí evropského středověku přes lesy a temné rokliny, paláce titánů i pekelné hlubiny. Vyměnilo se hned několik barevných motivů... a tady je všechno do hněda. Ale možná nejsem dostatečně daleko a všichni hráči si pro sebe nechávaj spoilery o druhý polovině hry kde se všechno změní :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 4. 2014 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@souza: No nevím, za 65 hodin to klidně mohl celé dohrát víc než jednou. Když se koukneš, tak speedrun se zabitím všech bossů zabere zhruba 4 hodiny.

A Demon's Souls 2 asi jen tak nebude, Namco na to myslím nemá práva.

souza
souza
Level 1 Level 1
1. 4. 2014 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

irdzi:Nechci spoilerovat,ale postupně je to čím dál lepší a lepší...

souza
souza
Level 1 Level 1
1. 4. 2014 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím odehráno cca 124 hod.,lvl 170 a pořád není konec...A doufám,že dojde i na Demon´s Souls 2!!!

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 4. 2014 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus: No bude to přes Steam a myslím, že nestačí spustit Steam offline aby i hra běžela offline. Takže buď můžeš odpojit celý počítač od netu nebo DS2 bloknout ve firewallu. Teď co máš za firewall? Používáš nějaký antivir co má vlastní firewall, nebo tam máš ten základní Windowsácký?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 4. 2014 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus: Můžeš hrát offline, nevím jestli je v menu taková možnost, ale vždycky můžeš konzoli odpojit od internetu. A na PC není problém hru bloknout ve firewallu aby na net nemohla. :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Promiň, ale i já jakožto velký Dark Souls fanboy musím říct, že nemáš pravdu.

Dark Souls má vcelku jednoduchý příběh, ale hluboký lore.

Build si nemůžeš změnit během hry, když nemáš možnost si resetnout staty. Jediné co můžeš je získat spousty duší aby sis zvednul jiný stat. Ze Str buildu Int build neuděláš, budeš mít Str/Int build a moc velký level na Coop a PvP.

Perfektně propracovaná magie? Tak si to projdeme, Dark Sorceries jsou šíleně nevybalancovaná (hlavně Dark Bead), normální Sorceries jsou vlastně dvě kouzla (Soulmass a Soul Arrow) s různou sílou, je tam pár zajímavých kouzel jako třeba chameleon a tak, ale jako hlavní útočná síla je to nuda. Pyromancies jsou overpowered, protože nevyžadují jakoukoliv investici v podobě statů (akorát trochu Attunementu) a v plné síle je může používat jakákoliv postava a znovu, většina kouzel jsou jenom silnější varianty těch předchozích, jenom pár opravdu zajímavých kouzel. Miracles jsou docela v pohodě, i když TWoP byl v prvních verzích hry směšně OP v PvP. Perfektně propracovanou magii si představuju jinak.

Multiplayer má spousty problémů, jak mechanicky tak komunitně a arénu skoro nikdo nevyužívá. S ostatním se dá souhlasit.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yaki: My jsme ovšem mluvili o jedničce.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Ani na levelu 50 nemůžeš změnit build, když nacpeš 30 bodů do síly, a pak se rozhodneš, že chceš hrát mága, tak ti těch 30 bodů bude prostě chybět. Jediné hry kde můžeš změnit build jsou ty, které umožňují reset statů.

Problém Pyromancie není síla kouzel, ale to, že nepotřebuješ žádný stat. To naštěstí ve dvojce změnili. Lore je vzhledem k vybalancování irrelevantní.

Ano, hodně kouzel je zajímavých, akorát většina z těch zajímavých je na prd. A nebo je jejich užitečnost tak situační, že nemá cenu si s nimi zaplácávat sloty.

souza
souza
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 03:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mitsurugi:No vidíš,a já jsem četl pravý opak.No necháme se překvapit:-)

bares69
bares69
Level 1 Level 1
1. 4. 2014 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vysvětlete mi prosím jednu věc - proč konkrétně u této hry se do galerií v recenzích (i mimo hrej.cz) dávají převážně propagační fotografie, když reálná grafika je úplně jiná? Jako fajn, nemusí jít jenom o grafiku, možná to je fajn hra ale není trochu nesmyslné, aby ve všech článcích a recenzích byly fotografie, které neodpovídají realitě? :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dokuganryuu: Tak podle Let's Playe se nedivím, přece jenom je to recenze z pohledu Souls nováčka, pokud jsi dohrál oba předchozí díly tak budeš v pohodě.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Odehrává se to spoustu let po jedničce (v řádu století, možná i tisíciletí), možná na jiném kontinentě, možná ne. A můžu tě ujistit, že Pyromancy tam je.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zazrak: Ehm, ne.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 4. 2014 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Tak to teda nevím kde jsi to četl, jediné články které vidím, jsou o tom, že Demon's Souls 2 na 100% nebude.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 4. 2014 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: On neřeší grafiku, on řeší podvodný marketing.

A k tvé první otázce, hned na začátku se můžeš přidat do covenantu, který zesílí všechny nepřátele a u bonfirů můžeš spálit item, který danou lokaci přesune do NG+. A pokud chceš ještě větší challenge tak můžeš celou hru dohrát z dřevěnou lžící (to je jedna ze zbraní).

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
1. 4. 2014 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Díky za upozornění - my se snažíme ke všem (i konzolovým) hrám strkat vlastní screenshoty, ale bohužel jsem tuhle hru drtil hlavně doma bez patřičný techniky, která sedí v redakci. Doházím tam něco v průběhu, díky za pochopení a máš samozřejmě stoprocentní pravdu...

Reklama
Reklama