Zpět na článek

Diskuze: Další Battlefieldy si doladí fanoušci?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Arc
Arc
Level 1 Level 1
13. 6. 2014 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže DICE chce zneužívat Early Access ? no to mě p**er... (v jejich případě je to prostě jen přeznačení hotové hry na early access)

Jandy
Jandy
Level 1 Level 1
13. 6. 2014 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je hustý. Platit DICE/ EA za Early Access je fakt přehnaný. Ale z jejich pohledu je to jasný. Proč platit betatesterům, když betatesteři můžou zaplatit nám. Problém je, že jim za to lidi rádi zaplatí a ještě je budou vyvolávat do nebes za to, jak jsou vstřícný a myslejí na hráče.

Bobin
Bobin
Level 1 Level 1
13. 6. 2014 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olovo: Naprostý souhlas, vždyť v BC2 bylo kompletně zničitelné prostředí, a v BF3, novějším díle, už jen předem určené budovy a ještě šly někdy jen očesat. To je mi tedy vylepšení. BF4 není nic jiného než BF3 na jiných mapách...Vlastním všechny díly, ale končím s kupováním téhle série. Hardline + Early Access to už je prostě výsměch..

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 6. 2014 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle je nechutné, hry budou dělat pořád stejně akorát namísto launche na to plácnou nálepku "Early Access" a budou mít hezkou výmluvu proti kritice. Early Access by přece měl být pro malá nezávislá studia aby zvládnuli hru financovat před dokončením, ne jako placený beta test pro AAA studia, která si klidně můžou dovolit zaměstnat armádu testerů.

drobení
drobení
Level 1 Level 1
13. 6. 2014 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať si vedení uvědomí, že to vemeno, které chtějí dojit prostě potřebuje nějaký čas na "regeneraci". Ať se naučí dělat hru v menším týmu a dají si na to hlavně čas. Ta honba za maximalizací zisků je někdy pro mne nepochopitelná. Povýšit vydání = zkasírování zákazníků nad jejich spokojenost a chtění dodat kvalitní produkt je morální úpadek a nadutost dodavatele.
Bohužel v tomto průmyslu je to možné. Najdou se zákazníci, kteří to přijmou, protože leckdy zboží je na úrovni fetu pro závislého (mluvím z vlastní zkušenosti, viz. Diablo 3 a stejně jsem si předobjednal datadisk a pěji chválu jak to hezky odladili).
Však zákazníci na značku nezapomenou, když jí nebudou mít na talíři každý rok. Však víme, že mamutí marketing, který se dnes používá nám vtluče do hlav i značku, o které slyšíme poprvé.

Reklama
Reklama