Zpět na článek

Diskuze: Čtyři roky v řiti aneb jeden z jedenácti (milionů)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Edie
Edie
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pěkně napsáno...

Wizard33@seznam.cz
Wizard33@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 1. 2009 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skuste novy WoW server bezi na hamachi takze si ho stahnete a pripojte se do mistnosti darkzul potom se zde zaregistrujte http://5.142.50.148/ a realmlist je set relmlist 5.142.50.148 SOu mirne zvysene raty a mirne zvyseni drop a navíc kdo k nám přijde nejdřív dostane 70 lvl!!!!a plus nejake ty itemy takze nevahejte a prijdte¨(bezi na tbc)patch 2.4.3

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybyste jen lidi věděli...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
12. 12. 2008 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abych řekl pravdu vždy mě štval Otacon, nyní zjišťuji že Otacon je fajn týpek a štve mě Stardust i sou její dementní růžovou ikonou.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
13. 12. 2008 01:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado to velmi zamrzí (i s tou tvojí ikonkou) :)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 12. 2008 01:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Pokud narazíš na StarDusta, máš jen několik možností. Útočit. Ignorovat. Zdrhat. :D :D :D Ještě je tu možnost rektálního alpinismu, pokud máš na to žaludek.
Hlavně! NENECH SE NASRAT! O to mu jde.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

StarDust:

Vyvracet Ti to nebudu, jelikoz to evidentne nema zadnou cenu. Tve nazory jsou extremisticke a nepravdive. Mam pocit, ze s Tebou jsem ztratil vic casu, nez za celou dobu s WoW.
Hrala jsi nekdy nejakou MMO? A usetri me prosim tech zvastu, ze nemusis strkat ruku do ohne abys vedela, ze pali, protoze bys tim o sve demenci presvedcila i ty lidi, kteri jsou doposud na vazkach.

Pokud mas nejakou neblahou zkusenost s MMO, tak se Ti omlouvam za to, ze nejsi dost inteligentni na to, abys vedela kde je mira.

Normalne bych rekl, ze me zajima, ktere hry Ty povazujes za zabavne, ale Tebe se ptat nebudu, protoze me to nezajima.
Odmitas jakekoli argumenty a slepe sledujes svuj hloupy nazor, totez Ti tedy provedu i ja.
Hezky den.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl aha ty jsi hráč wow :)

taky bych ti radila aby ses to nepokoušel vyvracet když očividně nemáš čím :)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
12. 12. 2008 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Ooo zena, to nie je mozne :D:D ale ikdyz nevim o cem se bavite, tak tipuji ze nemas rada MMOck , tak to jsme 2 ;))) A kolik ti je ? xD

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
13. 12. 2008 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 jsem strašně mrňavá :)

Eso Rimmer
Eso Rimmer
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4 roky ztraceného času. Cha-cha! :)

Mě stačila Ultima Online. Ta se mi líbila tak, že jsem ji asi během půl roku přestal hrát a od té doby žádné MMORPG nehraju, protože je to hrozný žrout času a ve výsledku to člověku stejně nic nepřinese. Alespoň mě to tak přijde. Ostatní hry jsou na tom sice stejně, ale u těch člověk nemusí trávit tolik času, protože je buď rychle dohraje a nebo ho omrzí, takže se mu už hrát ani nechtějí.

RobinDvoracek
RobinDvoracek
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eso Rimmer Souhlasim Eso!Hral jsem WoW 1 rok a pak mi doslo,ze ta hra je vlastne o nicem.Doopravdy sileny zrout casu...

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eso Rimmer Podle teto analogie nema smysl hrat vubec. Nebo koukat na televizi. Delejme jen uzitecne veci, ktere maji prospech a jasny cil! Budujme socialismus!

Ale vazne, kdyz se to neprehani, je to vyborna kratochvile. Hraju WoW uz pres dva roky a porad me to bavi. S postupem casu samozrejme hry stale vice ustupovaly do pozadi, prednost dostavalo zamestnani a osobni zivot, nicmene porad si dopravam chvilky v Azerothu. Anebo ve znicenem Washington DC. Nebo Liberty City. Jak je cas :)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl "Když se to nepřehání" znamená hrát to třeba jen dvě hodiny denně? To je to pak značně táhlá a opakující se kratochvíle vzhledem k tomu, kolik času člověk musí strávit na té samé louce v každé mmorpg, než rubáním těch samých zvířátek dokola získá level a bude se moct na další týden přesunout na úplně jinou louku.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
1. 12. 2008 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Ne, kdyz se to neprehani znamena NEhrat to deset hodin denne. Clovek nemusi stravit moc casu na te same louce.
Ono kdyz si vsimnete, tak ony ideove distorze o naplni cinnosti MMO zacinaji byt pomerne trapne, kdyz je kazdy vytahuje jako pomocnou berlicku porad a porad a porad a neustale dokola, jako kdyby nemohl prijit s nejakym vlastnim napadem, ci nedejboze opravnenou kritikou.

Uznej sama, jaky je smysl Tveho prispevku, okrem toho, ze se mi snazis za jakoukoli, byt sebepruhlednejsi cenu, oponovat, protoze jsem se postavil na stranu "tech, kteri ztraci cas v online hrach"?

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Já jsem se ptala kolik je "když se to nepřehání". :)
A samozřejmě že vím, že hráči mmorpg mají značně odlišné míry pro "moc" a "málo". :)
Ale pokud jsi paranoidní a máš pocit, že když se někdo jen "křivě" podívá nebo se nedejbože na něco zeptá, tak je to pro tebe jasný útok proti celé tvé osobě a možná dokonce proti celému lidstvu, tak jsem se opravdu jen ptala kolik je "když se to nepřehání" v mmorpg. :)

Mimochodem, když někdo kritizuje zelenou protože je zelená, tak si vážně nemůže vymyslet, že kritizuje zelenou protože je červená, abys ty dostal "originální berličku" :)

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Devce, nyni zcela zbytecne kategorizujes. Hraci MMO jsou, a nyni prijde sokujici odhaleni, stejni lide jako Ty. Tedy maji uplne stejne miry pro "moc" a "malo". Ze se nekolik slaboduchych blbcu necha strhnout neznaci, ze jsme takovi vsichni.

Jinak jak sis mohla povsimnout -- ale neudelala jsi to -- reagoval jsem na Tvoji prostoduchou koncepci o urovni zabavy v MMO. Nebudu zde nyni zabihat do detailu, jen Te snad znovu varuji pred zbytecnou kategoricnosti, co se MMO tyce. Neni to tak primitivni zabava, jak se ji, i pres onen nadneseny ton, snazis prezentovat.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Vcelku sedí, až na to, že StarDust není člověk. :D

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust A jaká to teda je zábava? Můžeš to úplně v klidu popsat :)

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Jdi uz spat!

PS: Vyzvu k rozepsani kvituji s povdekem. Dam to dohromady a nejpozdeji o vikendu nahodim na svuj blog, dostanes link a pak uvidis... vsichni uvidi!

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust no mě vcelku nezajímá nějaká víkendová slohovka na téma "proč jsem ohromným fandou mmorpg"
jaká je mmorpg zábava šlo napsat v pěti větách přímo tady

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Dobre, slohovka nebude.
Nejsem ohromnym fandou MMORPG, to opravdu ne, jen se mi nelibi Tvuj neprimereny a nicim nepodlozeny odmitavy postoj k nim. Jsou to hry v mnohem se nelišící od jiných, kromě sociálního aspektu a větší náročnosti na kooperaci. V zasade (ty dobre) nabizi zabavu singleplayerovych her umocnene o zazitky, ktere se daji ziskat s ostatnimi hraci. Opravdu nerozumim Tve zasti.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust nemají příběh, hráč nepotřebuje žádné rychlé reakce, nepotřebuje nic umět atd., vůbec nic se v nich neděje (nonstop rubání = nic se tam neděje), žádný sociální aspekt to nemá (postavy jsou sice ovládány hráči, ale komunikace mezi nimi je prostě omezená do úplně krajní primitivnosti a hlavně 10 hodin opičkování v mmorpg se fakt nerovná jednomu večeru mezi lidmi), "náročnost na kooperaci" spočívá čistě jenom v tom, že některá zvířátka prostě jeden hráč nezabije, tak řekne jiným a ti pak jdou rubat spolu a to je všechno

mmorpg nabízí zábavu singleplayerových her jedině v případě, že ta množina "singleplayerových her" je omezená čistě jenom na diablo a další diabla, co každý rok vyjdou, protože tohle jsou hry nabízející stejný zážitek => rubání + honba za levelem a některé dokonce mají i multiplayer co sice není mmo, ale taky je přibližně stejně "náročný" na kooperaci

takže tam pořád nějak tu tak úžasnou zábavu, která by mě měla udržet u monitoru deset a víc hodin najednou, nevidím
vidím tam akorát diablo se silným asociálním aspektem a netuším jak by tohleto snad mohlo být nějakým způsobem srovnatelné s jakoukoli zábavnou hrou nebo jak je možný že ultrafanoušci mmorpg jsou schopní to vychvalovat jako "nejúžasnější hry všech dob" a podobně
to snad nedělají ani hráči counterstriku a to jsou teda vesměs znační blbci :)

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
13. 12. 2008 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Nastvany cernobyl musim plne souhlasit v tomhle mas bez pochyb pravdu.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No na to ze ta hra je nudna, nechapu ze to tolik lidi hraje, me to treba nezaujalo nicim, spise me to nudilo po vsech strankach

Slanecek
Slanecek
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 A které hry považuješ za zábavné? :)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slanecek Oproti WoW je to skoro kazda hra...

Slanecek
Slanecek
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Chlapče, jak dlouho jsi hrál WoW? :)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 nekolik dnu ;) a dival jsem se i na brachu jak to hraje a nic co bych neznal tam teda nebylo ;)

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Souhlasim.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 kdyz to hrajes s kamaradama tak to je zabavny.. rozhodne zabavnejsi nez treba CoD4, nebo Assassins creed

leco77
leco77
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath CoD4 i Assassin patri u me mezi nej hry ;)

Slanecek
Slanecek
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělý článek :) Pamatuji si, jak jsem před čtyřmi lety koupil Level, ve kterém byly sepsány dojmy z WoW betatestu.... ano, už tehdy jsem zatoužil po trpasličím válečníkovi ;) Škoda, že herní klient zabíral několik GB a já měl jen 128 kbps linku....

LennyK
LennyK
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrej clanek. Jsem rad ze jsem se wowku vyhnul, vzhledem k tomu ze u diabla 2 jsem stravil (a stale travim) pulku mladi. Uz jsem se rozhodoval nad koupi wow ale nakonec jsem se premohl a prekonal to obrovske pokuseni. Nevim jak to ty kluci z blizzardu delaj, ale nepotrebujou k tomu zadnou skvelou grafiku aby udelaly hru ktera je hratelna i 10 let po jejim vydani (starcraft)... Az vyjde diablo 3 tak ocekavam ze budu muset jit na nejaky leceni zavislosti...

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LennyK Jsem slyšel, že není dokázané, že by vůbec nějaká závioslost na hrách existovala. Prostě to není prokázané. A zvláště u onlinovek (WoW, LOTRO, AOC atd.) bych řekl, že kdyby na nich existovala nějaká závislost, tak by potom musela nutně existovat i nějaká závislot na životě (tom reálném). A kdo by to odsuzoval? :D
Prostě tím chci říct, že tím spousta lidí žije. A je to myslím lepší, než sedět u TV a čumět na debilní americké seriály typu Ztraceni apod. A to nemluvím o mladých lidech, kteří kdyby pěkně pařili MMO, tak by nebyly drogy, chlast a já nevím co ještě :D

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Kdyby všichni mladí lidé pařili mmo, tak by sice nechlastali, nebrali drogy a já nevim co ještě, ale kdo by měl pořád poslouchat ty vyprávění o raidech a LEVEL - UPech? :D Znám dva takový a bohatě to stačí ;-)

Sinnistra
Sinnistra
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Má to své kouzlo ..

RobinDvoracek
RobinDvoracek
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech :-) Taky znam takove dva a taky bohate staci :-)

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Viz posledni veta. No to by byla zabava....

LennyK
LennyK
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss JJ :D sex, drugs and rock'n'roll rules baby :D

ddratm@gmail.com
ddratm@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac To je dosti svérázná úvaha. Asi jsi slyšel špatně, protože herní závislost je klinicky prokázaná. Sám jsem kdysi na vlastní kůži poznal co je závislost na hrách. Ztráta koncentrace, podivný neklid, když jsem dlouho nehrál, omezení kontaktů se známými a blízkými, redukce koníčků atd. Na druhou stranu, vyvázání se ze závislosti na hrách, je snad nejjednodušší ze všech (i díky současné mizérii herního trhu). Jakákoliv závislost, která ubližuje někomu jinému, je špatná.

LennyK
LennyK
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ddratm@gmail.com A na cem si byl zavislej?? Sokoban?? Jo toho jsem mel taky rad...

Reklama
Reklama