Zpět na článek

Diskuze: Cristiano Ronaldo mizí z obalu FIFA 19

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: A pokud má něco v tom smyslu ve smlouvě, tak ho tu obhajuješ zbytečně. Prostě tu vzniká pak debata na základě domněnek.

@JabJab21: @Drew7878: @hans999: Chtěl bych se zeptat, jestli vůbec sledujete fotbal nebo ne, popř. okrajově třeba oblíbený tým.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Není poškozená. Jen EA, možná NIKE/ADIDAS, nevím kterou značku propaguje, s ním pozastaví spolupráci, ale pokud by se prokázala nevinna, tak by mohl pokračovat dál. Juventus se postavil za něj a fanoušci se rozdělili na 3 tábory. Jeden mu věří, druhý čeká na verdikt a třetí mu nevěří.

Ona celá tahle logika toho, že je nevinný staví na tom, že je slavný a pohledný. Může mít koho chce atd., ale pořád je to slovo proti slovu.

Ono je také důležité si uvědomit, co je znásilnění. Třeba já si myslel v mládí, že znásilnění je něco jako přepadení s motivem soulože. Podle zákonů se ale dá považovat za znásilnění snad cokoliv, na co někdo z páru při normální souloži řekne ne. Ve vztahu když uděláš něco "nečestného" s čím partner nesouhlasí ale už to proběhlo, tak se maximálně rozejdete a v lepším případě se na chvíli naštve. Reálně to ale může být hodnoceno jako znásilnění.

@hans999: V roce 2009 takové kauzy veřejně "neexistovaly". Hromada tahle zneužitých žen prostě nebylo psychicky silných, aby někam šli a řešili to. Ono i statisticky bylo dost % lidí, které třeba v parku někdo přepadl a znásilnil a přesto nešli na policii, max vyšetření nemocí. Ať je #MeToo svinstvo jaké chce a často se pak může stát, že za to zaplatí někdo nevinný, tak to dodalo odvahu. Lidé pak mají nějakou jistotu podpory a je pro ně jednodušší o tom napsat někomu, kdo si tím taky prošel, než se svěřovat třeba nějakému policistovi.

Je to prostě třeba jako veganství. Taky před 10ti lety 9x% lidí veganství neřešilo, protože to tu nikdo necpal.

hans999
hans999
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Já jsem rozhodně nenapsal, že znásilnění je pohodička. Nepleť si fyzické a psychické rány. Psychické rány trvají klidně celý život, ale fyzické jsou pouze dočasné (pokud nejde o znetvoření, ztrátu končetin, poškození mozku apod.). Mohla si hned po aktu zajít na vyšetření, tak jako to dělá většina lidí. Je úplně běžné, že znásilněná žena má na sobě známky násilí, jako je škrcení, modřiny po těle, stopy DNA za nehty. Proč tohle neudělala?
http://stopznasilneni.ecn.cz/cz/prakticke-rady/vysetreni-u-gynekologa

Místo toho radši vzala peníze, podepsala papír o mlčenlivosti (lidově "Smlouva o sexu"), což je naprosto běžný papír, který podepisuje spousta lidí, když jde na párty k nějaký celebritě. Charlie Sheen nepustil bez této smlouvy na svůj apartmán prakticky nikoho.
A proč jí teda vyplatil tyto peníze? Prostě nechtěl, aby se to dostalo ven. Mohl mít přítelkyni nebo zkrátka nechtěl, aby ho s touto osobou někdo spojoval a aby tato osoba poskytovala nějaké informace médiím.
V té době už byl považovaný za nejlepšího fotbalistu planety (měl už i Zlatý míč) s platem skoro 1 milión liber měsíčně jenom fotbalem a bez reklam. Takže těch 375 tisíc dolarů mohl vydělat klidně za 1 týden. To je jako kdyby český občan s průměrným platem zaplatil třeba 7 tisíc Kč za to, že ho soused nenapráší, že ho viděl na ulici s cizí ženou.

hans999
hans999
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Co jsou blbosti? Že si od něj vzala peníze ($375k)? Že podepsala papír, že bude zticha? Že se k němu tulila v klubu (https://img.blesk.cz/img/2/full/5200065_.jpg)? Buď konkrétní.
Co jsem teď dodatečně četl tvoje komentáře, tak mi přijde, že ty blbosti plácáš ty. Jenom tvrzení, že se Ronaldo k znásilnění přiznal je hodně zcestný.

@JabJab21: Souhlasím, ale neznám ho, nevím jaký je mimo fotbal. Můžu říct akorát svůj názor, a nebo to, co vím z novin. Možná to udělal, možná ne. Dokud mu to neprokáže soud nebo se nepřizná, tak to jsou pořád stále jenom spekulace. Ono je úplně jedno v týhle kauze, jestli to udělal nebo ne. Spíš jde o to, jak firmy a lidi jsou schopni tě potopit bez nějakých důkazů. Roky jsi spořádaný člověk, který na sportovní úrovni dělá skutečný divy, podporuje charitu atd. A najednou přijde 10 let stará událost a firma, která s tebou roky spolupracuje a vyděláváš jí svojí tváří milióny. možná i miliardy, tak tě bez mrknutí oka smaže.
To je jako Lance Armstrong, když se přiznal k dopingu a nějaká firma po něm chtěla vrátit peníze, které mu za ty roky vyplatila. Co na tom, že jí díky reklamám a propagaci vydělal několikanásobně více, než od nich dostal. Bez váhání ho chtěli potopit. Tohle je podobné.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: No a co, že jí to došlo po X letech? Jestli k něčemu takovýmu došlo, tak žádná lhůta, kdy se to má dostat ven neexistuje. Třeba teprve teď dostala odvahu o tom mluvit, třeba jí už ruply nervy, když viděla, že by takovej člověk měl být hrdinou dětí. Nebo si to třeba vymyslela. Nechápu jak některý lidi berou tu drzost, vytvářet soudy.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Presumpci neviny očividně uznáváš, jenom když se ti hodí do krámu. Pokud jde o Ronalda, tak se jí oháníš, pokud jde o tu ženu, tak najednou stoprocentně víš, že lže a ještě svoje předsudky označuješ za "zkušenost" a "vědění jako to na světě funguje". Nejen že je to úžasné pokrytectví, ale ještě se každého kdo nesouhlasí snažíš shodit jako "nezkušeného". Opravdu kvalitní diskuzní taktika. Nejsi náhodou fanoušek Shapira? :D

prso
prso
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Milion, jo? A který třeba?

TrusLiščí
TrusLiščí
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A svět se pořád točí...

Kerio
Kerio
Level 1 Level 1
17. 2. 2019 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Blahopřeju, prave si ziskal zlateho bludistaka za best koment, hlavne s tim Neymarem :-D

Overload
Overload
Level 1 Level 1
17. 2. 2019 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se tady člověk nedozví za blbosti? Být obviněn a být odsouzen je POŘÁD velký rozdíl. Dyť samotné obvinění mohu hodit na abslutně kohokoliv. To by teda automaticky byl vinný?

A ne, u těchto kauz to často není právě vůbec vážné. Zvláště ono slavné Me Too ....tam si to vymyslela kdejaká vyhořela děvka co nemá prašule. Ale chápu, denska je trend se zastávat těchto "open-minded" lidiček :)

Drew
Drew
Level 1 Level 1
17. 2. 2019 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Takže tím říkáš, že presumpce nevinny už nepřipadá v úvahu? Bohužel to tak často dneska bývá. Obvinit ze znásilnění můžu jen tak z fleku i já tebe. Mají tě teda okamžitě vyhodit z práce a výsledek celé kauzy je irelevantní?

Coko
Coko
Level 1 Level 1
17. 2. 2019 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Nebreč, vždyť už je od vás stejně pryč.

Marbra
Marbra
Level 1 Level 1
17. 2. 2019 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude spíš Kevin de Bruyne.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
20. 2. 2019 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Pohádky si vyprávěj někomu jinému, tohle je nezdravá nenávist. Jak vidím, tak ještě nepřiznaná, což je ještě horší. Že nikomu nepřeje úspěch jsou plky a výmysly bulváru, který jeho vyjádření dost často vytrhává z kontextu a překrucuje. Je to tak trochu narcis, to ano a ví to úplně každý. Taky ho to v životě ale dostalo tam, kde je. Nicméně nic z toho by mi nevadilo, věř si čemu chceš. Nevadí mi ani to, kdybys bezmezně věřil tomu znásilnění.

Potom jsem se ale dostal k té pasáži se Salou a chtělo se mi zvracet. Předpokládám tedy, že úplně každý, kdo si v tom období udělal nějakou fotku z letadla, to myslel jako výsměch Salovi. Rychle jsem kouknul na Instagram a během necelé minuty jsem u něj našel 4 fotky z letadla a jednu z lodi. Na všech se usmívá, ať už je tam sám, s přítelkyní nebo se spoluhráči. V době, kdy jsem Instagram sám ještě aktivně používal, jsem sledoval skoro všechny hráče Realu. Ronaldo si tam dával fotky z letadel a dalších míst poměrně často, chlubil se svojim luxusním životem. Nepracuješ náhodou v bulváru? Odpovídalo by to tomu. Pokud je někdo schopný jenom za účelem pozornosti a poškození něčího jména tvrdit, že úplně obyčejnou fotkou, kterých si za měsíc udělá 10, se vysmívá nešťastné smrti člověka, tak je to dost nechutný a hodně přes čáru. Sorry, s tak odporným člověkem nechci vést už nikdy žádnou diskuzi. Sbohem.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Já bych řekl, že prachy dostává a je pořád součást marketingu, jen ted prostě nechtějí, aby byl na očích.

Tak tam de o to, že vítěz Zlatého míče byl 4 roky jeho spoluhráč a i tak mu to nepřeje. To není neprofesionální to je zmrdství. Další taká aférka se odehrála nedávno, když zmizelo letadlo s hráčem Sala, který byl pak nalezen ve vraku. Ronaldo pár dní po tom zmizení měl soud v Madridu tuším kvůli daním. Nejenže na sociální sítě postoval "veselé" fotky přímo z Madridu, takže daně si zaplatil, protože kdo by poslal sedět superstar, ale taky na sociální sítě sdílel fotku jak sedí v letadle a usmívá se. Nevím jestli to náhodou nebyl nějaký osobní tryskáč, ale bylo totálně mimo, když celý "fotbalový svět" truchlil. Když je člověk schopen takového svinstva, tak mi to znásilnění nepřipadá zas takové sci-fi.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: fotbal vubec nesleduju a "fandeni", zvlast takovy typu Sparta Slavie absolutne nechapu, ze sou schopny se kvuli tomu poprat nebo delat bordel. Na druhou stranu sleduju mimo jine hry a pravo, proto tady taky komentuju.

Co se tyce reprezentovani, tak jasne, tam by se to podradit dalo, ALE vzhledem k tomu, ze je zatim jen obvineny, by mel porad dostavat penize za svoji praci, a to nehlede na to, ze ho treba smazou. Dokud neni pravomocne odsouzeny tak to je maximum co muzou udelat aby to bylo fer a nevladli nam zalobni trolove. Jestli penize dostava nebo ne, ja nevim, ale urcite by mel a je spatny pokud ho smazou a ani mu nezaplatej, kdyz technicky vzato jeste nemaj zadnej duvod ho mazat.

Co se tyce toho ostatniho tak to je daleko relevantnejsi nez naka zaloba. Rozhodne nejsem pritel narizovani nekomu komu ma co prat nebo neprat apod., ale pokud ma povinnost ze smlouvy reprezentovat (jako ze asi ma), tak by se mel chovat profesionalne/neutralne (tzn ze se nemusi usmivat ale aspon prijde a zatleska) a delat tomu co zrovna reprezentuje dobry jmeno. Jinak je to samozrejme duvod k ukonceni smlouvy.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Pokud nema ve smlouve napsano ze nesmi byt obvinen z nejakeho TC, tak bych samozrejme v tomhle pripade nic nedelal. Co se tyce jeho fotbalu, tam se absolutne nic nezmenilo, na jeho vzhledu atp. se nezmenilo taky nic. A jeho mimo fotbalove chovani je predmetem soudniho sporu.

Taky si uvedom, ze zalobu muze podat kazdej na kazdyho a Ronaldo nema absolutne zadnou sanci to ovlivnit.

A hlasat tady neco o vzorech je fakt mimo misu, kdyz misto cloveka, co dost mozna nic neudelal (a i kdyby ano nesouvisi to s oborem ve kterem je vzorem), tam daj Neymara, kterej totalne kazi mladez a to prave v tom oboru ve kterym ma bejt vzorem (fotbal).

V kazdym pripade ale vzory nefungujou tak jak popisujes, mozna
u slaboduchych jedincu a ovci. Normalni clovek bude tak maximalne mit blby fory nebo narazky/memeka nebo treba jako deti s Neymarem budou trolovat na telaku, ale nikdo normalni proboha nepude nekoho znasilnit jenom proto, ze nekdo (jeste ke vsemu mozna) nekoho znasilnil.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: To by mě těch 20 důvodů s cenovkou 375 000 teda zajímalo :D

Pokud Ronaldo sám od sebe neřekne, že ji znásilnil, nebo ta ženská, že si to vymyslela, tak to budou pořád jen spekulace. Nevím teda, jestli se přiznal k tomu,že spolu spali, protože jeho "údajná" výpověď tvrdí že ano. Pak už je to na pohledu každého, jestli usoudí, že jeho chování při aktu bylo násilné nebo v normě. Stejně asi tak jako domácí násilí jsou i nadávky, popř. postrčení.

Já netvrdím, že by měla dostat ty prachy. To by záleželo na jejím psychickém stavu. Tady už se spíš jedná o to, jestli ji znásilnil a poškodí si pověst a nebo ne.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: A stejně sis to přečetl špatně. Píšu tam, že byly úniky informací ohledně španělského fotbalu. Což jsou informace o hráčích ze soukromý atd. což jsou jak daně, tak i třeba různé soudy, urovnání atd.

Ano, Ronaldo na veřejnosti neřekl, že někoho znásilnil. Abych byl přesný, tak Der Spiegel přišel s tím znásilněním. Podle jejich článků existuje rozhovor ústní nebo písemný, to si nepamatuju, kde se skoro Ronaldo doznal. Abych to upřesnil (fakt si nejsem jistý jaké slova byly použité a přesně formulované) tak tam stálo něco ve smyslu, že ta žena ho při pohlavním styku prosila aby přestal, brečela atd. a on řekl, že i přes to její naléhání nepřestal a dokončil úkon. Poté se to řešilo tím vyrovnáním a tak dále a tak dále. Ještě doplním, že ta "výpověď" je konverzace Ronalda a právníků.

Ještě by mě teda zajímalo. Pokud jsem nevinný a vím, že jsem nic špatného neudělal, platil bych někomu 375 000 dolarů za mlčenlivost ? Mlčenlivost čeho, že s ní spal, to si myslím, že by nikdo neřešil.

@hans999:
Kauza nebyla po 10ti letech, ale po 10ti letech se to dostalo na veřejnost a řeší se to znovu. Nepřišla s tím znásilněná, ale žurnalista nějaký.

Rány zahojený je jako tvrzení od někoho, kdo znásilnění nezažil. Já jsem taky nebyl znásilněn nikdy, ale nebudu tvrdit, že je to pohodička, která nemá důsledky a desítky let po aktu.

Mám takový pocit, že jediné tvoje informace o té "kauze" jsou přímo z tohohle článku.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: S tím já souhlasím. Taky si nemyslím, že by byl Ronaldo takový chcípák a měl zapotřebí tu ženu zesměšnit ještě více, než to zvládla sama. Nic se nedokáže, nikoho neodsoudí a bude konec. Renomé mu to sice nepřidá, ale přežije to.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Jasně, ale jak jsem psal níže: EA jde především o zisk. Ztratí v každém případě, ale jde o to ztráty minimalizovat.
Buď ho vyhodí z propagací jen tak pro jistotu a ztratí podporu těch, co za ním stojí. Nebo ho tam nechá s tím, že to vyšumí, ale riskuje, že to zákazníci budou brát jako podporu obviněného násilníka. To by se navíc výrazně zhoršilo, pokud by byl odsouzen. FIFA je hra, kterou často kupují rodiče dětem, tak je to extra citlivé téma.
Navíc do těch předělaných propagací je třeba investovat nemalé prostředky, a i s tím jim to nejspíš vychází jako výhodnější rozhodnutí.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Ano, legální termín presumpce neviny se týká soudů, ale to přece neznamená, že ten stejný princip nemůže existovat i mimo soudní pře. Jenom tady slovíčkaříš.

Ale přistupme na tvůj komentář, presumpce neviny se týká POUZE soudních pří. Super. Tak proč jsi ale na začátku argumentoval presumpcí neviny, ve smyslu, že v EA ji měli ctít a rozhodovat až po výsledku soudu? EA nejsou soud, takže je přece presumpce nemusí vůbec zajímat a Ronalda klidně můžou vyhodit a nemůžeš proti tomu říct ani ň.

BTW: Hodně silně pochybuju, že bys tenhle princip ctil u ní, jelikož tady s jistotou prohlašuješ, že je lživá zlatokopka. To už o něčem vypovídá.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: A to právě kritizuju. U Ronalda chceš, aby ostatní s názory počkali na výsledek soudu, ale u ní to samé neděláš. To vážně nevidíš to pokrytectví? Když to vezmu z druhé strany, tak se hájíš názorem, tak proč nemůže mít EA zase názor na Ronalda a kvůli němu ho vyhodit? Tvoje argumentace mi fakt přijde protichůdná.

Jinak s tím Shapirem to byl vtip.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: S Woodym toho bylo víc, tohle bylo pouze jedno z témat, které se dotýká diskuze. O jeho údajném zneužívání adoptované dcery jsem se tu fakt bavit nechtěl, ale pokud ty to chceš strhnout tímhle směrem, budiž ti přáno.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Tvůj citát: "Pokud se jednoznačně neprokáže vinna, nechal bych ji do smrti splácet ušlej zisk."
To nezní jako postup doporučování firmám, ale spíš jako presumpce viny - Nepodařilo se prokázat vinu Rolandovi, automaticky si to musela vymyslet a je tedy vinna.
Jak to berou firmy, je mi upřímně fuk. Berou to evidentně podle toho, co je méně poškodí a nebyl bych proti, aby od nich obviněný v případě zproštění viny dostal kompenzaci.
Totéž bulvár. Žádná novinka, tohle tu bylo vždycky.

Reklama
Reklama