Zpět na článek

Diskuze: Co ukryla Bethesda do moře ve Falloutu 4?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: jj to vím, sice s těma postelema to je až když máš plnou osadu (jsem vyčetl), ale jde to (nějak jsem získal pocit, že všichni mají radši mojí postel, ať je kdekoliv).

Ad. Jesti je zbroj na mrtvole lepší než tvoje aktuální (i u ostatních věcí to tak je) poznáš dle pluska na konci názvu. Ale pozor, může tam být lepší u jednoho statu, za to u tří dalších může být horší. Lépe a přesněji je to vidět v transfer obrazovce, tam se operuje i s mínusy, věc může mít až 3 plusy či mínusy u statistiky.

https://youtu.be/W0TSQFulICs?t=2m6s
Tenhle příklad to sice ukazuje na Pip-Boyi, ale na pochopení principu to stačí.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Ano, nepřehledný, zdlouhavý a krkolomný inventář je poznávací znamení RPG her od Bethesdy. Ale že bych si ty hry bez toho neuměl představit, to teda říct nemůžu :)

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
1. 12. 2015 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Mám dojem že je jen na jeden úkol v DC. Ale třeba se pletu... člověk u týhle hry nikdy neví.

Annuvins
Annuvins
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: mno někdo tu psal ze vysvlikl piper...:D

Annuvins
Annuvins
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: já sbíral zbraně jen s hvezdickou a kdyz nestaly za to, tak je vyhodil.. myslím že pokud ty veci z ridera budes brat pres transfer, tak se muzes podivat na staty předtím, než to vemeš, ale teď nevím jestli nekecám:) co se týče společníku tak psa jsem nepoužíval, je uplně hroznej a taha na sebe prisery, ale u ostatnich spolecniku se mi dělo spíš naopak, že sbírali věci sami navíc.. A nedává je automaticky do workshopu..
BTW nahoře, když přehazuješ veci se společníkem jde přehodit na záložku jen junk například... (kámoš to neveděl do 40lvlu tak pro jistotu..:D )

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Tak tohle se mi nikdy nestalo, to je zajímavý. Ale stalo se mi že jsem Piper několikrát omylem svlíknul do naha a musel jsem pak na ní použít příkaz resurrection aby se objevila znova. :-D Ale tu příšernou čepici jí kradu vždycky. :-D

Annuvins
Annuvins
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já to dělal tak, že jsem měl v castlu hlavni bod a z něj dělal suply route do dalšiho settlementu z toho dalšího dál a zas dál.. a vždycky jsem jen fast travelnul do castle hodil na workbench R klikl na T ( store all junk) a sel zase zpet po svych... zbraně ani armory jsem nesbiral pokud jsem to vyloženě nechtěl.. takhle sem měl vždycky matroš na všecko co sem potřeboval bez nějakého inventory managementu.. obcas mi něco chybělo (převážně copper), tak jsem na něj dal vyhledávání a ono ti to zvýrazňuje předměty které obsahují daný materiál.. pohodička a nestrávíš tím půl herní doby:)

Patrikmax
Patrikmax
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdroje workshopy v settlementech se dají sdílet, je tam na to perk. Junk vyhážu na zem a rozeberu. Někdo se ptal, při stavbě se věci rozebírají sami, já to rozebírám na zemi, abych měl přehled kolik přesně materiálu mám.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Díky Píďo, jen s mi to potvrdil, je to prostě bordel :-). Uložim F4 asi k ledu, sice mě to baví, ale strávit další půlku ze svého odpoledne hrabánim v inventáři už nehodlám, třeba časem Bethesda přijde s lepším řešením. 66 hodin, čas strávený průzkumem Wastelandu 10 hodin, stavění settlementu 30 hodin, zbytek inventory management :/ Nevinim Fallout, asi jsem špatnej inventory manager :) Moc nepomáhá to, že člověk neví na jaké náboje narazí (kromě k smíchu .38 Rounds) a tak sebou musí tahat všechny možné zbraně, což mu dá tak 200 na vytíženosti. Naplnit zbytek do limitu, než je "overecumbered" je otázka dvou místností.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
1. 12. 2015 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Sniperku jsem se snažil si sestavit hned na začátku z tý hunting rifle, na začátku hry jsem si dával samý perky co se týkaj úprav zbraní a zbrojí a tak. :-D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 12. 2015 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ví někdo jak a na co se používají barvy (plechovky). Našel jsem i stroj na míchání barev (alá weapon bench), no nevím , na co je použít (vymalovat settlement by to chtělo).

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
1. 12. 2015 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Annuvins: Nekecáš, je to tak. Jak jsem popisoval tu situaci s lepší zbrojí, tak tam je to přesně vidět.
Jinak Piper mě má hodně ráda už po pár hodinách hraní, jelikož se jí líbí každé úspěšné vypáčení zámku u věcí bez majitele. :D

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.One: neměl, měla podprdu a kalhotky :-D

@Annuvins: tak to je kámoš dobrej osel :-D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 12. 2015 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Annuvins: Dík. Skoro jsem s tim Falloutem včera praštil, jenže pak jsem našel Combat Shotgun. A Sniper Rifle. A konečně tu Piper. Takže praštění s Falloutem se odkládá na neurčito :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ad společník, kolikrát sem psovi navalil plný záda a vzpoměl si na to až hóódně zadlouho a on u sebe neměl nic. Dává to automaticky do workshopu ? Má váhový limit ? Kde to je případně vidět ?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrikmax: Dík, odpověděl si mi na mé dotazy, osobně bych byl pro to aby se junk rozkládal automaticky, protože vyhodit na zem 200-300 věcí a rozložit je mi přijde jako obrovská pakárna. Protože je tu skutečně v JUNK nejastnost, co je rozložené a co není. Když si dám v inventory položku "něco jako materials nebo resources" není jasné kolik toho pochází z nerozložených předmětů a z kolik toho máte skutečně fyzicky (třeba cooper nebo screw) v inventory. Už jenom tato debata mi F4 dosti znechucuje, dnes odpoledne to vyhrává Transformers Devastation.

Všechen ten zmatek v JUNKu je jen kvůli tomu, aby měl člověk možnost dát si konvičku, abraxo cleaner nebo jinou číčovinu fyzicky na stůl - pomocí držení A na joypadu. Takže je člověk furt ve schizofrenim stavu "když si dám telefon(předmět) na stůl, mám ještě v inventory 36 COOPER nebo jen 34, protože 2 COOPER obsahoval ten telefon . WTF ? Nemám na to prostě, nemám. Kdybych tak nebojoval s určitejma vzácnejma surovinama (COOPER) tak bych to neřešil. Připojte k tomu že nemám ten perk k sdílení resources a z Falloutu se stává největší inventory bordel, co jsem kdy viděl. A to třeba hrabání v inventory takovýho FINAL FANTASY miluju.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: "Pochopil jsem, že časem mohou své zdroje workshopy v settlementech sdílet"

Taky by mě to zajímalo jak. :) Jinak jsem úplně náhodou (ukliknutím) přišel na to, jak skrz klávesu Q udělat karavany z jedné osady do jiné.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Sankjo, v Bethešdích konfiguracích jsem celkem sběhlý, dokonce bych ale řekl že stabilnějšího zážitku jsem dosáhl na dvoujádru. Bude to spíš něco s NPC/nepřáteli jelikož když to všechno vystřílim, FPS se vrátí k "normálu". Ad položky v inventáři. Hraju na PC, ale na joypadu a jenom prolistovat se od A do Z mi zabere minutu, navíc mi přibylo setlmentů a vzpomenout si do kterýho workshopu jsem uložil junk "military circuit board" je někdy peklo. Pochopil jsem, že časem mohou své zdroje workshopy v settlementech sdílet, no mě to zatim nejde a když stavim nemám "wood" fasttravel někam jinam naberu "wood" jsem overecumbered, půlhodina v invetáři vytřídit, vrátim se, chybí steel, znova fasttravel ....ARGGGGHHHH.

Otázka pro odborníky: JAKÝ JE KUVA SPRÁVNÝ ZPŮSOB ROZKLÁDÁNÍ (SCRAP) VŠECH VĚCÍ ? Modifikace zbraní rozkládám ve "weapon bench" - nevím jak se to jmenuje normálně. Naproti tomu JUNK rozkládám, že ho vyházim na zem a rozkládám v editaci settlementu.

NEEXISTUJE JEDNOTNÉ MÍSTO KDE ROZLOŽIM COKOLIV ?

Počítají se komponenty nerozložené na (SCRAP) do editace settlementu, může z nich workshop brát ? Dám příklad konev skládající se ze "STEEL A COPPER" NEROZLOŽENÁ na SCRAP může si z ní workshop brát COPPER ? Řekl bych že ano ale nejsem si jistý. Když transferuju JUNK/SCRAP (dejme tomu COPPER) z workshopu do inventory přesouvá se i COPPER z nescrapovaných věcí ?

Je to bordel velebnosti. Minulý týden jsem si to tak okouzlen F4 neuvědomoval, ale teď mám sto chutí nainstalovat New Vegas, který jsem nikdy nehrál a na celý F4 se zvysoka vyprdnout. Skutečně Inventory management považuju za největší peklo a chybu F4. Koho baví půl hodiny čumět na Pip Boye a pak omylem v zoufalství scrapovat svoji nejlepší zbroj ?

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Annuvins: Jo, když jí pošleš do power armoru, pak jí z inventáře všechno sebereš a pak jí řekneš ať z toho PA zase vyleze tak bude nahatá. :-D

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Je to nastavením položky shadow distance. Když koukneš do ini souborů tak zjistíš že medium je 3000 a to je málo, v dálce nejsou vidět stíny a high je 14 000 a to je zase moc, FPS jde do háje když jsi na vysokym místě nebo je kolem tebe v dálce hodně objektů. Osvědčilo se mi nastavit ručně v tom Fallout.ini (nebo kde to bylo) hodnotu 5 nebo 6 tisíc. Stíny v dálce jsou jakžtakž vidět a FPS se mi drží nad 40 i v hodně náročnejch scénách.
O rozdílech ve výkonu a vzhledu při modování shadow distance mam v plánu natočit video.

Kromě shadow distance můžeš dát klidně všechno na ultra, nemá to na výkon prakticky žádnej vliv. ;-) Dokonce ani ty godrays u mě na AMD grafice nemaj na výkon vliv, můžu to dát taky na ultra, no dokonce to musim dát na ultra, když tam míň a podívam se skrz ty paprsky tak je to rozkostičkovaný jak Doom 2.
A Rage jede na pravěkym enginu, sice to má FPS celou hru třeba 120 (když zrušíš FPS lock) ale zase tam doskakujou textury a na HW nezáleží, děje se to na všech PC, stejně jako ve Wolfensteinovi kterej běží na všem stejně divně. Ten engin je je prostě hroznej. Ale s grafikou třeba ve Wolfovi problém nemam, naopak celkem se mi líbí, je taková oldschoolová.

To hrabání se v inventáři je právě to co dělá Bethesdí hry tim čim jsou, bez toho si to nedokážu představit. Ale chtělo by to v inventáři víc položek v inventáři aby byly od sebe oddělený třeba holopásky a tak dále, podobně jako to udělali dodatečně patchema v Zaklínači. A chtělo by to možnost scrapovat rovnou z inventáře. Neni na to ňákej perk náhodou? To by mě hodně potěšilo. Co jsem taky nepochopil, když něco scrapnu tak to co z toho vypadne váží podstatně míň než původní předmět. Tak buďto většinu z toho předmětu vyhodim a nebo to totálně nedává smysl. ;-) Ale vim že se to pak perkama mění co všechno z toho při scrapování můžu vytěžit.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.One: Ó, děkuji za video pán velkomožný, konečně je to jasný :D Jako fakt. Plusy mínusy jsem chápal ale jen v Pip Boyi.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Doufám, že jsi měl ten správný mod. :D

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co na to TGM?

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Tak já používam společníka jako rozšíření inventáře, bez toho si to nedokážu představit. Zjednodušení a sesekání munice oproti New Vegas mě taky štve. Mě to hrozně bavilo to laborování munice, řešení jestli si na tohobubáka vzít radši průbojný, zápalný nebo výbušný a tak... to bylo skvělý

PS: Zbraně opravdu nemá smysl sbírat pokud nejsou unikátní. Případně si je beru jenom kvůli doplňkům který z nich pak sundam, ale jinak to nemá smysl sbírat protože ve hře je v podstatě jenom pár základních typů a ty si můžete přestavět na cokoliv, takže stačí mít doma v bedně laserovou pistoli a nic jinýho laserovýho nemusim sbírat protože si to kdyžtak můžu postavit. A ceny co za zbraně dostávam u obchodníků za to taky nestojej abych to tahal.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
30. 11. 2015 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Annuvins: Jo máš pravdu, asi nemá smysl brát cokoliv z vybavení. Stavěl jsem Settlement. Dlouho. A najednou zjistim že jsem pozadu s vybavením. JENŽE ONO NEJNI SAFRA JASNÝ jestli to co má ten mrtvej raider na sobě je lepší, než to co mám na sobě já. Existuje porovnávání předmětů alá Borderlands2 ? Vždy vidim jen transfer. Což by nevadilo, kdyby všechny PIPE PISTOL (bez upgradů) byly stejně silné. Podle názvu bych PIPE PISTOL vyhazoval. Jenže najednou začli mít raideři nevylepšené PIPE PISTOL se základním útokem 40 a moje mají 19 (což rozbilo můj systém sbírat jen "Super Duper Leather Raider Recoil Bazinga Pipe Pistol"). Promiňte vypadá to že šťouřám, ale já skutečně zažívám obrovské okamžiky nerozhodnosti čeho se zbavit a co si nechat a v inventory trávím mnohem více času než chci. Měli se vyprdnout na celé váhové omezení - i tak je to fraška, 600Wood, 300Steel, 20 zbraní a jde se na procházku.

Chce to pauzu. Od Falloutu. Možná moc řešim číčoviny. Jenže já v každý hře musim prohledat každej šuplík a Fallout 4 nám mamonářům dost zavařil.

Reklama
Reklama