Zpět na článek

Diskuze: CliffyB brání svou hru, nekopíruje Overwatch

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Flois
Flois
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: k tomu proč se mi nezdá správný tvůj navrh na úpravu společnosti.
Predstav si že se dostaneš do situace kdy nebudeš dál moct pracovat, kvůli špatnému nastavení systému nespadnes do žádný škatulky ZTP či podobně a skončíš na pracáku jako beznej nezamestnanej. Ale tvůj stav ti znemožní najít si praci (to se stává i dnes). Jenže v tvým systému když budeš nakou dobu bez práce tak přijdeš o auto, o dům, o možnost volbami změnit systém, přijdeš prostě o vše. Tohleto se může stát i když budeš chtít sebevíc pracovat.

Můj závěr z toho je, že radši sponzorovat pár hnusnejch grazlu co zneužívají systém, než zničit život slušnýmu člověku.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Hele v pohode, stane se. Ja taky casto pisu jak praclovek, protoze pisu rychlejs nez myslim a moc si to po sobe nekontroluju :)

@Strejda Phil: A ja snad neco takovyho tvrdil? Nikoliv. Aneb dalsi Strjdova specialita - vkladani slov do ust. Navic mi teda moc nejde na rozum, co ma populismus spolecneho s timto Cliffyho tvrzenim. Rad si to ovsem necham vysvetlit. Pokud ovsem zase nejde o pripad ze pouzivas slova, kterym nerozumis :D Ale furt lepsi, nez tu vymyslet uplne novy slova jako jsem to tu od tebe nedavno zahlidl.

JMBounce sice v tomhle tvrzeni "co si dokazal ty...." dost prestrelil ovsem ve spouste ostatnich veci ma bohuzel docela pravdu :)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: To co jsem řekl na Wildlands je můj názor a kritika. Řekl jsem i pozitiva hry.
Pokud se nezvládneš, tak si běž zaběhat do parku ať ti nerupne cévka. Co se tvých komentářů týče, tak nezapomeň sem vtáhnout politiku a věci ohledně toho kdo smí a nesmí kritizovat.
Ty jsi udělal nějakou AAA hru že tu o tom mluvíš? Jestli ne tak dle tebe nemáš právo nikde žádný titul kritizovat. Pokud jsi něco dokázal v jiném oboru nic to v herním světě neznamená.

FACEPALM

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: teoreticky já ho kritizuji, za to že o sobě smýšlí moc nadutě, jakože on je někdo když se nechá vyfotit v nějaké bizarní poze a pak všechny okolo sebe urazí a jakže neni cool, tak neni cool, kde je skromnost a nějaká sebereflexe ? a jo v pohodě sem zvyklý :))

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Čeho jsem dosáhl?A čeho dosáhl Cliffy Blecha?Je to herní vývojář, to je vše.
Prosím tě, tenhle argument je naprosto debilní.Co jsi ty dokázal, aby jsi napsal ten komentář? :D

prso
prso
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Na sever nejedu, jsem viděl Pustinu, tam jsou to samý vrazi, feťáci, sexem posedlý schizofrenici a mrtvý oslové. A je tam furt hnusně. Tam žádný slušný lidi nežijou!

Mimochodem, bezva diskuze.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Ten koncentrák, to byl samozrjme vtip vztazeny k tomu, ze bys omezoval prava nekterym lidem :) Proc bych v tom nechtel zit? Asi treba proto, ze mi to prijde uz lehce za hranicema nejake bezne moralky :) Ver mi, ze bych byl rad, kdyby se nasel efektivni zpusob na to, jak tyto vyzirky eliminovat, ale ono to bohuzel neni tak snadne. Ono kdyz dostanes za tu nejhur placenou praci jen o trochu vic nez kdyz se kopes do prdele a beres davky, neni se asi co divit, ze budou lidi co to zneuzivaji.

Vsechny tyhle "navrhy" znej na papire fajn, ale do reality jsou v podstate nepreveditelne. Navic lidi jsou svine a vzdycky se najde nekdo, kdo bude mit potrebu ten system zneuzit, at bude sebelepsi....

Kazdopadne me prekvapuje, jak rychle se tu ta debata zvratla v neco uplne jineho (z prava na svobodu projevu k vyzirkam) a pomalu si prijdu jak na diskuzich na novinkach.cz :D

K tomu omezení majetku - ono by stačilo, kdyby si tohle úřady víc "hlídali". Ovšem to jsou bohužel další vynaložené náklady.

Jak bych to vyresil ja? To ti opravdu nepovim, protoze je to neuveritelne komplexni problem, kteremu nerozumim natolik do hloubky abych se povazoval za povaleneho tohle jakkoliv resit. Ale do hospody je to rozhodne dobry tema ;)

prso
prso
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Sakra, už by toho Romáka, co jezdí se zlatejma řetězama v Mercedesu pro dávky, mohli chytit, ne? Ten chlap už straší Česko snad deset let...

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Pokud je ta kritika věcná a podložená nějakými argumenty, tak je uplne jedno, jestli je vyrknuta lidskou troskou na okraji spolecnosti nebo vrcholovym manazerem s titulem z Harvardu.

Pokora je treba. Ale je potreba taky rozlisovat, zda clovek kritizuje nebo zda se nad ostatni nejakym zpusobem jen povysuje. Me spis prijde, ze dneska dost lidi postrada nejakou sebereflexi :) To ovsemn nikterak nesouvisi s tim, ze by nemeli pravo neco kritzovat.

Tak koukam ze me Beranir zase trosku predbehl :D

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Souhlasím s tebou. I takovej dělník udělal třeba kus dálnice po který jezdím. Ale co třeba takovej vyžírka státu co chodí denně do hospody a nadává na vládu. Bude mít takovej člověk stejný právo kritizovat jako pracující člověk? A bude mít názor od těchto dvou lidí pro tebe stejnou váhu? Podobně je to se studentama. Jasně, že mají právo říct svůj názor a kritizovat všechno okolo, ale je otázka nakolik si to můžou dovolit když sami v životě ještě nic nevybudovali. Tomu se říka pokora a tý je v dnešní době zoufalej nedostatek. Dneska má hromada lidí plnou hubu keců a myslí si jak jsou nejlepší.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: spíše se nabízí otázka. Čeho musíš dosáhnout aby jsi mohl kritizovat? Nesmysl

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a nebo Battleborn

noxuss
noxuss
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage: Suhlas

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage: Cliffa spíš považuji, za takovou komickou postavičku, ale jinak souhlas

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cliff byl vždycky namyšlený hovado, dal bych ho do řady s velmistrem Vávrou.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: No a o tom to je! :). Vezmi si, že Wildlands je od stejné značky a horší než její starší hry.
Tak degeneraci hodnotit vyšším číslem než předchůdce určitě nebudu :). Jsem rád že má někdo podobný názor.
Je to prostě odfláknutá hra, která by si zasloužila alespoň rok vývoje před vydáním.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Pokud nechápeš ironii, tak jsi měl asi zůstat u těch výtahů.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Cliffy B je populista.Udělal blbost a pak chodí dělat výroky, kterýma se snaží uspokojit většinu, aby si lidi uchlácholil.
Nikomu do úst nic nevkládám, jen reaguji na tvoji větu, že mám prý debilní argumenty.
V čem má pravdu, vždyť jste tu skoro ani nemluvili o hrách. :D
Já nepopírám, že napsal v diskuzi něco chytrého, ale moralizování okolo Blechy to rozhodně nebude.Napsal jsem, že oceňuji jeho práci kolem výtahů, protože nesnáším schody.
Takhle to dopadá, když někdo něco kritizuje, lidi jsou pak naštvaní. :D
Samozřejmě, že Blecha má taky pár dobrých komentářů k věci, ale často jsou to jen proslovy k hráčům, jak je nestranný a jaký je chudák.Vávra je zase arogantní človíček, i když se na KC Deliverance těším.Od Skyrimu už se při kritice ani nesnaží položit argument.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: To je právě to, že kvůli těm všem výtahům už schody neznám :-D Já bolehlav nemám, ale jsem ještě na nemocenský tak snad je to dostatečná omluva pro mojí skvělá čeština :-)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Ale schody napsat spravne nedokazes :D (pokus o vtip, abych i ja nebyl oznacen za nekoho, kdo tu vsechny jen shazuje. Ikdyz kdo vi, treba tu uz ten cejch mam :D).

@Wumitai: To byla samozrejme legrace Wumi, respektive takova nadsazka v reakci na Bouncovo "a co si dokazal ty, ze si troufnes kritizovat" :) Promin, dneska mam strasnej bolehlav, takze jsem jeste min vtipny nez normalne :)

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Jako v pohodě :-) Ten chlap si zaslouží nějakou kritiku. Moje pointa byla to, že tu jsou tací co mají potřebu věčně něco shazovat a kritizovat. Není to prostě jen o dnešku, spíš už mi to dneska hnulo žlučí. U tebe vidím že jsi normální chlap, se kterým se dá rozumě domluvit, dokážeš se nad tím zamyslet a normálně o tom pokecat a nemáš potřebu nahánět ego. Omlouvám se, že jsem tě špatně zaškatulkoval :-)

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Děkuji za odpoveď. A díky ze to bylo bez zbytečných keců okolo. Mě prostě jen zajímalo co za lidi má pořád potřebu kritizovat něco nebo někoho. V podstatě to ani tak nebylo na tebe, jen ses mi tam připletl a já byl zrovna v tu chvíli rozhořčen.
@Strejda Phil: A jsme zase u toho. Odpověď na otázku otázkou. A zase se snažíš vypadat cool a někoho ztrapnit. Ty a Minstriel jste provokáteři. Kvůli lidem jako vy sem spousta lidí nepíše komentáře, protože nemají potřebu nechat na sebe útočit za jejich názory. A tím se nebavím jen o dnešku. A pokud tě zajímá co jsem dokázal já (i když chápu, že to od tebe je spíše řečnická otázka): Díky mým projektům nemusí dohromady cca 25000krát za den lidé chodit do shodů a ze shodů ale můžou jet výtahy, které jsem navrhl.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Sakra, no tak to by se mohlo po těch deseti letech něco změnit. Zatím se změnilo to, že od tý menšiny to okoukali i ostatní. Smutný. A ujišťuju tě, že to není pořád a ten samej. To, že se to jednou objevilo v televizi a víc už ne, neznamená že se to přestalo dít. Přijeď k nám na sever se přesvědčit sám pokud nevěříš. Já takový cikány potkávám denně. Jako nejezdí takhle na sociálku po tom poprasku, ale po městě ano a to běžněji než bys čekal.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Radikální by byl ten koncentrák. A nebo znovu zavést příživnictví jako tresný čin (jenže to by seděla velká část národa). Proč bys v něčem takovém, co jsem nastínil, nechtěl žít? Slušný a pracující člověk by mohl normálně fungovat. Leda že by jsi patřil k té druhé skupině. Proč omezení majetku? Žiji v končinách ČR kde je možné, že nepracující člověk jisté menšinové skupiny si přijede pro dávky svým vozem (často starší vůz značky Mercedes) a ověnčen zlatými řetězy. Tak to se na mě nezlob, co to jako má znamenat? A jak by jsi vyřešil nemakačenka ty, když je podle tebe mé řešení radikální?

Flois
Flois
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: povinost hlasit se několikrát týdně pro lidi kteří sou na pracáku tu byla. Jenže se ukázalo že je to nehumalni či protiústavní, už si nepamatuju přesně, tak se to zrušilo.
Nehodnotim jestli je to dobře nebo špatně. Jen říkám že tohle už někdo zkoušel a nedopadl dobře (dodnes neprokazany obvinění z korupce namestka a naslednej mediální tlak až do odstoupení).

A ještě jedna pro pobavení: asi bych bral spis ten koncentrák než tvojí vládu ;-)

Reklama
Reklama