Cliffy B nepatří k příznivcům Scorpio
I letití příznivci Microsoftu přistupují k připravované konzoli s kódovým názvem Project Scorpio s výhradami. Cliff Bleszinski, muž stojící za trilogií Gears of War nebo Unreal Tournament, nepovažuje připravovaný projekt za moudrý. Nikdy nepatřil k lidem, kteří se k tématům vyjadřují zdrženlivě, jeho vyjádření je tedy všeříkající.
“Přijde mi, že (Scorpio) funguje jako omluva za to, že (Xbox One) konzole nebyla tak výkonná jak měla být, kvůli nutnosti přibalit k ní Kinect. Tím pádem teď musí dohánět konkurenci,” tvrdí známý designér s polskými kořeny.
“Směr, kterým se značka ubírá připomíná Mercedes ve Spojených státech, znáte to. S Class! SOK! SK! Který je k**** který? Konzumenti nemají na podobné věci čas. Snaží se snad přeměnit Xbox v PC? Co se to sakra děje?” dodává.
“Pokud uděláte hru na levnější konzoli a běží na 30 snímků za sekundu a na druhé na 60, ovlivníte tím například multiplayer stříleček. Je to stejný případ jako cross play akčních her, u něhož nechápu proč jej hráči žádají. U co-opu to ještě pochopím, ale pokud si vezmete střílečku a jeden hráč drží gamepad a druhý klávesnici s myší, přičemž hráč na gamepadu hraje v 30 snímcích za sekundu a protivník na 60, hráč s gamepadem pravděpodobně nebude mít šanci. No, hodně štěstí s matchmakingem,” vyjádřil se na adresu fungování multiplayeru v případě implementace nového systému Microsoftu.
Bleszinski strávil spoluprací s Microsoftem dlouhá léta a pravděpodobně i jedno z nejúspěšnějších období svého života. Aktuálně vyvíjí své vlastní, PC exkluzivní kompetetivní FPS LawBreakers. A z jeho názorů je zřejmé, že se k žádnému návratu k americké společnosti neschyluje.