
CD Projekt čekají změny, Kicinski chce více nabírat a změnit vývoj her
CD Projekt čekají změny. Ať jste či nejste fanouškem Cyberpunku, jedno je jasné – vydání se i přes několik odkladů zkrátka nepovedlo a zejména na staré generaci konzolí se hra moc dobře nehrála. Stav byl dokonce tak špatný, že Sony Cyberpunk stáhlo ze svého obchodu, a to do doby, než se s polským studiem alespoň trochu neurovnaly vztahy.
- Adam Kicinski předesílá změny pro CD Projekt
- Chce zvýšit nábory vývojářů a změnit vývojářský model
- Zatím se ale nedaří nahnat zaměstnance do kanceláří
Adam Kicinski, ředitel CD Projektu, nyní předesílá velké změny, které mají svůj původ právě ve fiasku okolo kyberpunkového titulu. Hlavní změny budou dvě – už nyní Kicinski zavelel k angažování výrazně většího množství vývojářů a chce se dostat až na 20% nárůst zaměstnanců za rok. Právě nedostatek personálu prý stál za tím, že se několik měsíců muselo crunchovat.
Další změnou je „agilní workflow“. Ten spočívá v rozdělení vývoje hry na menší a mnohem flexibilnější cykly, které zároveň mohou implementovat zpětnou vazbu od zákazníků. Tento model zatím používá 10 % zaměstnanců, výsledky se mají projevit na konci roku.
CD Projekt se pak snaží nahnat vývojáře zpět do kanceláří, což prý umožní mnohem lepší a plynulejší vývoj – zatím se ale pro návrat rozhodla pouze třetina zaměstnanců. Spousta autorů chce stále pracovat z domova a nedávno naverbovaní tvůrci ze zahraničí se zase nechtějí stěhovat do Polska.