Capcom slaví rekordní rok, díky Steamu vydělal přes 360 milionů dolarů
Capcom zažívá zlaté časy – Steam se stal jeho největším zdrojem příjmů, překonal konzole a pomohl firmě k rekordnímu zisku už osmý rok v řadě.
- Steam tvoří 31 % celkových tržeb Capcomu
- Monster Hunter série překonala 100 milionů prodaných kusů
- PlayStation spadl pod 10 % digitálních prodejů
Capcom vydal finanční zprávu za období duben 2024 až březen 2025 a má důvod k oslavám. Steam se stal jeho nejsilnějším zdrojem příjmů, když firma vydělala na platformě 52,7 miliardy jenů, tedy zhruba 363 milionů dolarů. To je meziroční nárůst o 61 % a zároveň potvrzení, že PC je pro Capcom nyní důležitější než konzole – konkrétně PlayStation spadl pod hranici 10 % celkových prodejů digitálního obsahu.
Mezi tahouny patřily tituly jako Monster Hunter Wilds, který prodal přes 10 milionů kopií napříč platformami, zatímco série jako Resident Evil nebo Street Fighter nadále drží solidní čísla. Z celkových 28 milionů prodaných kopií na PC připadá 5,5 milionu jen na dvojici Monster Hunter World a Rise. Capcom tak zažil už osmý rekordní rok v řadě a potvrzuje, že strategie "vše vydat i na PC" prostě funguje.