Capcom chce „vysoce originální hry"
V tiskové zprávě, kterou dnes zveřejnil japonský Capcom, zmiňuje jedno z největších vývojářských studií, že se do budoucnosti chce zaměřit na tvorbu „vysoce originálních her". Součástí nové strategie je také vybudování dvou nových středisek zaměřených výhradně na výzkum a vývoj, které do dvou let vyrostou v Osace nedaleko sídla firmy.
„Tyto dvě nové R&D budovy umožní efektivnější vývoj her centralizací nutných operací a vylepšením rychlosti vývoje a jeho kontroly. Dalším cílem je zvýšit kvalitu a snížit náklady shromážděním vývojářských techologií a dalších znalostí," odůvodňuje tisková zpráva stavbu nových budov, které budou obsahovat například vlastní motion capture studio, vlastní studio na nahrávání zvuku nebo víceúčelovou halu až pro 100 lidí.
„Nová generace konzolí posouvá zaměření prodejů z tradičních softwarových balíčků na digitálně distribuovaný obsah. Výnosnost a obchodní model se tímto posunem mění čím dál rychleji. Navíc se nyní hry dotýkají mnohem šiřšího segmentu uživatelů díky popularitě sociálních her a mobilních zařízení," vysvětluje se ve zprávě rozšíření obchodních plánů společnosti i na mobilní a PC online hraní.
Capcom chce každým rokem najmout zhruba 100 nových vývojářů především z řad čerstvých absolventů, čímž by posunul vývoj her více do interního vývoje. Do roku 2022 chce Capcom zaměstnat 2500 vývojářů.