Call of Duty Online míří do Číny
Multiplayerová akce Call of Duty s přízviskem Online míří na čínský trh. A to výhradně na něj, podobně jako akce Warface od Cryteku, která bude taktéž fungovat na bázi mikrotransakcí. Call of Duty má v Číně provozovat společnost Tencent Holdings, která je mimochodem malého podílu v Epic Games. Activision se s Tencent dohodl na dvouleté spolupráci s možným prodloužím na základě budoucích obchodních výsledků.
Hlavním rozdílem od západního Call of Duty, které vydělává především na stahovatelných balíčcích, asijský klon bude živen právě z mikrotransakcí.Krom toho získají Číňané větší možnosti v úpravách zbraní a armádní výbavy. Přísun nových map a klasický západní ranking má být ale samozřejmostí.
Dále se má čínské COD lišit i příběhovým laděním, to bude Číňanům přímo šité na míru a dějové klubko budou rozplétat v módu Special Operations. Na druhou stranu po technické stránce se bude podobat tomu v sérii Modern Warfare.
Activision a Tencent Holdings věří, že na Call of Duty Online nalákají až desítky milionů hráčů. Hru vyvíjí activisionovská pobočka v Šanghaji a pomáhá jí také známé studio Raven Software. Přesné datum spuštění hry ještě není známo.