Burden bude obří tower defense
Pokud se řadíte mezi fanoušky tower defense žánru, jistě máte z čeho vybírat. Nové stavitelské hry, ve kterých chráníte svoji základnu před vlnami nájezdníků, vykukují na indie scéně každou chvíli a vývojáři se předhánějí ve způsobech, jak svoji hru od těch ostatních odlišit.
Burden, čerstvě ohlášená hra od PixelPickle Games, se bude odehrávat v zemi Mhoroa, která je sužována pohromami, záplavami a zemětřesením a hrozí, že zanikne. Jediné, co ji může zachránit, jsou obří kolosové, mechanické obludy nesmírných rozměrů. Jenže ne všichni ve vysokých strojích vidí spásu a ve strachu z vysokých oblud se rozhodnou na kolosy zaútočit.
Souboje se budou odehrávat rovnou na několika místech na těle kráčejících kolosů, kde budete stavět obranné věže, bariéry a jiné různé budovy před invazí ze země i ze vzduchu.
PixelPickle slibuje, že každý mechanický obr bude jiný - někteří budou létat, jiní plavat, další kráčet po zemi. Hráčovým úkolem bude obránit kolosy před vystrašenými útočníky a zajistit, že se v pořádku dostanou až na místo určení.
Jelikož bude ve hře pod útokem najednou několik míst na kolosově těle, bude nutné mezi jednotlivými arénami přelétat, přibližovat se, stavět nové prvky a kontrolovat celkový stav kráčejícího obra. Obranné věže by měly mít vývojové stromy, které zajistí dostatečnou možnost variability při nečekaných útocích.
Hra by se měla na Steamu objevit již v květnu v předběžném přístupu za $15, zatímco plná verze by později tento rok měla vyjít na $20.