Brněnští Madfinger Games vyvíjejí realistickou střílečku na Unreal Engine 5, vyjde exkluzivně na PC
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Brněnští Madfinger Games vyvíjejí realistickou střílečku na Unreal Engine 5, vyjde exkluzivně na PC

Brněnští Madfinger Games vyvíjejí realistickou střílečku na Unreal Engine 5, vyjde exkluzivně na PC

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

17. 1. 2022 13:15

České studio Madfinger Games odhalilo, že pracuje na realistické hardcore FPS vyvíjené exkluzivně pro počítače. Tým původně specializovaný na mobilní hry se prý nechce dále omezovat hardwarovými limity mobilních telefonů a jeho projekt je velmi ambiciózní a rozsáhlý. Tomu má pomoct i přechod z problematického enginu Unity na moderní Unreal Engine 5.

Reklama

  • České studio Madfinger Games vyvíjí realistickou střílečku pro PC
  • Tým také přechází z Unity na Unreal Engine 5
  • V souvislosti s tím shání nové zaměstnance

Brněnské studio označuje přechod na počítače jako logický krok v dalším vývoji. Připomíná, že se vývojem klasických her dříve živili všichni zakladatelé a v kancelářích v současnosti sedí zkušení autoři podílející se na třetím Zaklínači, Quantum Breaku, Mafii nebo Vietcongu. Nový projekt je tak svým způsobem “návratem ke kořenům”.

Zajímavý je i přechod na nový engine. Studio po letech opustilo svůj oblíbený Unity, v rámci vývoje bude nyní používat Unreal Engine páté generace, který v čerstvě oznámených projektech pomalu nahrazuje svého předchůdce. „To studiu umožní vytvořit svoji dosud největší hru se zaměřením na realismus a hardcore zážitky,“ tvrdí tvůrci.

Studio si v uplynulých deseti letech vybudovalo silnou pozici na mobilním trhu díky velmi úspěšným titulům Dead Trigger, Unkilled nebo Shadowgun Legends. I proto je zajímavé sledovat přechod k výrazně realističtějším zážitkům, aktuální projekt má totiž být skutečně realistickou hardcore střílečkou. Madfinger tím přicházejí k odkazu brněnských kolegů z Bohemia Interactive. „Vždycky jsem chtěl vytvářet online světy a konečně nastal ten správný čas. Bude to ultrarealistická hardcore FPS, a to my tady máme rádi!“ okomentoval rozhodnutí šéf studia Marek Rabas.

S rozsahem projektu souvisí i větší personální nároky, Madfinger Games tedy nabírají nové zaměstnance.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama