Zpět na článek

Diskuze: Black

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

1.2
1.2
Level 1 Level 1
13. 5. 2006 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ahoj tahle hra je super

Barys:
Barys:
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslíte že tahle hra výjde na PC ?: kupovat PS2 se mi fakt nechce ale hra vypadá super ještě když doslala 10/10 !! :)

Mysak
Mysak
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barys: No uz to tady zaznelo nekolikrat...Criterion veci na PC nedelaj...sam kreativni reditel Criterionu rekl ze povazuje hrani na PC za trapas(viz.OPS2 cislo 39-clanek BLACK).....a prece je ta mala cerna masinka ps2 v posledni dobe nejak oblibena......RE4,BLACK,Burnout,Spartan,Shadow of the Colossus....spousta dobrejch her ktery Vam na tom PC chybi co?..........;-)

Clank.
Clank.
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barys: Viz muj prispevek nize... port podle me delat nebudou. Ale tohle rozhodne neni hra kvuli ktere se PCckarovi vyplati kupovat PS2... spis bych to byt tebou koupil kvuli dalsim naprosto genialnim titulum, jejiz obdobu si - narozdil od FPS - na PC nezahrajes.

storm2
storm2
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 03:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak mam po precteni recenze dojem, ze od dob SoF si zase budeme moct zahrat nejakou poradnou rezanici. uz aby to vyslo na PC, preci jen mys + klavesnice neni zadnej dual shock :)

Clank.
Clank.
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@storm2 No jestli se nepletu, tak Criterion nikdy zadny port na PC neudelal, tak nevim, nevim. Ostatne si myslim, ze na PC je kvalitnich FPS celkem dost, tak by se jim to ani nijak nevyplacelo pri tech prodejich.

Alianna
Alianna
Level 1 Level 1
24. 2. 2006 03:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj,, tahle hra je super ,, ano je to arkada ale silene zabavna arkada,, problem mi jen delalo ovladani na gamepadu ale uz jsem si zvykla a jedu jednu misi za druhou (teprv prvni 4 mise ode dneska a uz jdu radsi spat :) ) grafika je super a zatim nejlepsi vybuchy co kde byly ,, cele to hodne pripomina film a to je na tom to skvele,, co se mi hodne libilo ze jak vas partak kryje sniperkou sem tam se netrefi a je to hodne o nahode,, schvalne jsem to zkousela zajet vicekrat,, byt tahle hra na pc tak po halfovi ani nevzdechnu a unreal tournament 2004 na chvili i prestanu hrat,, tuhle hru doporucuji ,, krome pro pcckare nezvykle ovladani nema moc chyb ,, jestli je kratka nevim ale mam za ty 4 mise najeto 3,5 hodiny (i kdyz me vsechno trva vecnost),, graicky je skvela i kdyz se par bugu najde ( rozplizle textury sem tam a trochu to doskakuje hlavne pri zoomu to jde videt,, hudba a zvuky super s 5.1 bez chyby ,,, 10/10 :)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 06:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdy ma nekdy pravo na ulet ze ano:) Ja osobne shledavam po zahrani a dohrani Black velmi dobrou FPS (hlavne co se technicke stranky, ovladani a struktury tyce) ktera je zhruba 70% herni doby docela zabavna. BOhuzel trpi nekolika docela neprijemnymi chybami (nebo spis jde o rozhodnuti tvurcu), ktere dle meho osobniho nazoru berou hre samy o sobe veskere sance na to, aby byla nejlepsi FPS na PS2/Xboxu, nedej boze v globale. To fakticky ne :)

ales.bartos.fu
ales.bartos.fu
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra! Proč nemám PS2?! Právě jsem viděl záběry ze hry v LEVEL TV a teď ještě takováhle recenze :)

Doufám, že kluci vydělají dost peněz a nakonec to portnou i na PC :)

montana
montana
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ales.bartos.fu Podle toho videa v Level TV to vypadalo že je tam pěkně tupá AI. Opravdu jsou nepřátelé tak hloupý? Ale graficky je fakt dobrá, i když na TV v tom malým rozlišení vypadá dobře každá druhá hra.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana Ber to takhle..je to opravdu cista arkada..AI neni treba, protoze ji vynahrazuje pocet. Tohle je skutecne zcela jiny druh FPS nez rekneme treba Far Cry..vetsinu herni doby je to vylozene simulace zbesile strelby do vseho co se hne..coz je na jednu stranu supr, protoze to krasne vypada, ale na druhou stranu to cloveka az moc rychle omrzi bez ohledu jaky ma pred sebou cil, nebo v jakem prostredi se to odehrava..

montana
montana
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Sorry tak to jo. Já totiž nečetl recenzi jsem na to moc línej:-)

1.2
1.2
Level 1 Level 1
13. 5. 2006 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

black máte někdo návod podrobný na tuhle hru

tom7504
tom7504
Level 1 Level 1
3. 3. 2006 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co nikoho uz nezajima tato super parba?

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
3. 3. 2006 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tom7504 Takovy je osud prehodnocenych rychlokvasek jako Black :)

TonyHazard
TonyHazard
Level 1 Level 1
29. 4. 2007 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Nesmysl,BLACK je nejlepsi,kam se hrabe MoH,CoD!

storm2
storm2
Level 1 Level 1
28. 2. 2006 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no ja si uz pul roku kupuju ps2, a pomalu se k tomu dopracovavam. zatim sem mel 1x pucenej xbox, kde me totalne zklamal ninja gaiden a zahral sem si halo2, pak 2x gamecube, kde sem byl unesenej z residenta4 a este zahral nakou prumernou akci geist, a ted uz mam asi dva tejdny u kamose ps2 ktera ceka jen na prevzeti :) a az si ji prinesu, tak mi tu bude lezet ve skrini dokud si koupim tv kartu, protoze nemam televizi. takze asi dlouho, ale hlavne ze vyuziju vyhodnou nabidku na ps2 :)) a pak si ten black taky zahraju, jestli ho do ty doby nahodou neudelaj na pc...

1.2
1.2
Level 1 Level 1
13. 5. 2006 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mate nekdo navod na tuhle hru

tom7504
tom7504
Level 1 Level 1
28. 2. 2006 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to samozrejme tvuj nazor.Hral si tu hru?A k tomu Fearu:Nehrajes to znovu proto,ze to neni zdaleka tak zabavne jako Black.Uz ho mam dohrany ale hraju ho porad dokola.A opakuji,ze Black stavi na zabave a ne na pribehu.K poradne zabave nemusi byt totiz promyslenej pribeh.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
28. 2. 2006 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tom7504 V tom mas naprostou pravdu. Black si na nic nehraje..je to arkada jako ze zurnalu..jen si nejsem jistej jestli to clovek muze hrat vic nez jednou..maximalne podruhe na vyssi obtiznost..zrovna Black je dosti linearni zalezitost, takze znovuhratelnost se pohybuje pod bodem mrazu. Kdyby hra obsahovala jakousi variantu skirmish souboju, kdy by byla schopna vygenerovat samostatny level s jinymi situacemi, tak by to bylo super..ale to bohuzel Black neumi. Je to porad ten stejny naskriptovany sled encounteru..

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
28. 2. 2006 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já dle zákona nemůžu moc tuhle hru obdivovat.
Jako skalního fandu FEAR mě poslala ze židle Věta v LEVEL TV: Kdyby se Black oběvil na PC, tak by se FEAR mohl jít bodnou.
Ale taku se nemůže zapřít že FEAR má alespoň příběh. Kdo z vás už Black hrál???
Stejně je to zkorumpované: 10/10 si ta hra nezaslouží (sice jo, ale jsem přece fanda konkurence). A kdyby se ta hra přece jenom dostala na pc tak si ji stejně nezahraji (zahraji i na PS2, ale jako fanda to nesmím přiznat).
Ale chci se jen zeptat, proč jsem vlastně fanda FEAR když se mi do opětovného dohrání nechce ani trochu vracet???

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
28. 2. 2006 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kane" Muzes byt v klidu. Pokud te Black mine, tak prijdes jen o par hodin hezke, ale ponekud bezduche (a to i na arkadovou FPS) podivane.

tom7504
tom7504
Level 1 Level 1
23. 2. 2006 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netvrdim ze je Black lepsi jak half life 2 ale pokud myslim ve strileckach na opravdovou zabavu,tak Black nema konkurenci.A taky me stve to,ze nekdo tvrdi,ze kidyz to nema poradnej pribeh tak je to blbost.half life 2 se delal pokud vim nejak 5 let a taky neni bez chyby .Tak laskave neodsuzujte Black

storm2
storm2
Level 1 Level 1
23. 2. 2006 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tom7504 black nikdo neodsuzuje. ja sem jen reagoval na tvoji nemistnou poznamku o "priblblem HL2" a pretlumocil kamosovy dojmy z hrani blacku, jenz netvrdej ze je to spatna hra, jen ze to neni takovej megahit jak tady tvrdej, a ze misto nadsenejch 10/10 si zaslouzi treba jen 7/10, coz ostatne potvrdili na gamespot.com, kde to dostalo 7.4. jinak este zpatky k hl2 - urcite ma chyby, napriklad je moc kratkej, i kdyz na dnesni pomery slusnej, ale ktera hra je naprosto dokonala a nema zadny chyby? jestli se neco takovymu stavu aspon priblizuje, pak je to pro me, a zduraznuji ze pro me, tedy je to ciste muj subjektivni nazor, Doom, Duke3D, HL1, Unreal a Quake 2 & 3, u nichz sem se pri hrani vysostne bavil, hral je vsechny xkrat a NIC mi na nich nevadilo.

Liger
Liger
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PlayStation
23. 2. 2006 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je lepší si hru zkusit na vlastní kůži a pak ji odsuzovat.
A vykašlete si už na dohady, která platforma je lepší a která horší, tím nikdo ničeho nedocílí, hrajme zkrátka skvělé hry, které nás baví.

tom7504
tom7504
Level 1 Level 1
22. 2. 2006 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hosi na pc tohle nevinde.Radsi se vratte ke svymu priblblymu half lifu 2 a dejte prosim vas pokoj

storm2
storm2
Level 1 Level 1
23. 2. 2006 03:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja to sice nehral, ale kamos mi zrovna sdelil svoje dojmy - krome totalni destrukce ta hra prej nenabizi nic. zadnej poradnej pribeh, vypilovanej design a grafika sou prej pekny, na ps2 vyborny, nicmene se to v tech nelepsich momentech prej podoba Halfovi dvojce s detailama na minimum, a nemoznost ukladani v prubehu hoodne dlouhejch misi je dost na nervy, zvlast kdyz clovek 7x chcipne na stejnym miste, rikal u nakyho neprustrelnyho chlapa co de sejmout jen granatama, ktery tam ale nikde nejsou... takze to asi zas tak skvely nebude... jo jo, radsi se vratim k priblblymu Halfovi dvojce...

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
23. 2. 2006 06:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@storm2 Poslenich par slova radsi necham byt, protoze se drzim uslovi "kazdem co jeho jest" a navic bytostne nemam rad nejake zbytecne prenice typu "na me platforme je neco lepsi a ty se bez vycpat"....ale jinak s tebou v zasade souhlasim a zopakuju to co jsem psal nekde dole...je to arkadova strilecka se vsim vsudy a hlavne spoustou neceho k zastreleni, nebo k rozstrileni..kdyby si s tim jeste par mesicu pohrali tak by to mohlo byt super..takhle je to jen solidni arkadova FPS...pri zpetnem pohledu si radsi znovu zahraju Project Snowblind (vyslo i na PC, Xboxu), jehoz zpracovani se nemuze s Black rovnat, ale ma to nejaky pribeh,par skutecnych postav, zajimave zbrane, radu spec schopnosti, mise s odlisnou naplni a docela vyhovujici styl..taky to neni zadny zazrak, ale neni to jen krasna krabice s mene nez zadoucim mnozstvim obsahu jako BLack

storm2
storm2
Level 1 Level 1
21. 2. 2006 03:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja budu mit ps2 od dnesniho odpoledne, ale z prvopocatku si na ni moc nezahraju, ponevadz nemam televizi a televizni kartu sem si taky este nekoupil. ale co, je to vyhodna koupe tak bych byl blbej abych do toho nesel :)

Reklama
Reklama