Barlog: Při vývoji GoW 2 jsem byl úplně mimo
Před neuvěřitelnými čtrnácti lety vyšel druhý díl populární série God of War. Brutální hack’n’slash řežba se od té doby dočkala řady pokračování, v současnosti vzniká další pro konzoli PlayStation 5. Současný kreativní ředitel studia Santa Monica Cory Barlog ale kolem roku 2007 měl jen zlomek zkušeností, které užívá dnes. Sám při vzpomínce na vývoj God of War 2 tvrdí, že vlastně vůbec netušil, co dělá.
„Neměl jsem vůbec ŽÁDNÉ TUŠENÍ co jsem to sakra dělal, prakticky POŘÁD. Každý den to bylo jako kdyby mě vystrčili na pódium v den premiéry muzikálu o kterém jsem nikdy neslyšel, natožpak abych ho nějak trénoval,“ sdílel po letech své pocity. V zápětí poděkoval celému týmu vývojářů, který byl dle něj naprosto skvělý a jen díky němu vznikla tak dobrá a úspěšná hra.
Také dodal, že i po vydání hry měl jen mlhavou představu o tom, co vlastně obnáší práce kreativního ředitele. Později své zkušenosti zužitkoval v handheldovém spin-offu Chains of Olympus na PSP a následně ve veleúspěšném rebootu z roku 2018. Za něj získal mimo jiné ocenění pro nejlepší režii na Game Awards 2018.