Zpět na článek

Diskuze: Autoři S.T.A.L.K.E.R. 2 vysvětlují, jak zacházet se střelnou zbraní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Venca Vajsochr
Venca Vajsochr
Level 1 Level 1
23. 11. 2024 13:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak nechápu jak mam střílet na bezpečnou vzdálenost, když se npc spawnujou/renderujou na 50m 😂 To pak není divu že nějakej A-Life nefunguje. To mi řekněte, jak to zvládl jednotlivec v modu pro předchozí díly. Kde A-Life fungoval, NPCčka žili dál a pohybují se mezi lokacemi kam se hráč musí běžně načítat např. jako přechod mezi bažinami a kordonem. Tady to nedá celý studio s budgetem. Z tý hry doslova stříká "jsem jen převlečený metro". Když si to tak vemu, celej movement je skoro stejně otupělý jak v Metru. No a když se podívám na některé modely obličejů Stalkerů - METRO.

GoodGirl A3
GoodGirl A3
Level 8 Level 8
1. 1. 2025 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Venca Vajsochr @Venca Vajsochr A copak jsi hochu vyvinul ty ? Hm? zvladl jsi nainstalovat hru a podivat se na model obličeje? Btw. podivej se do obličeje nekolika ukrajinců, oni jsou si mezi sebou dost podobní, takze to ze maji dve ukrajinske hry podobne modely , obzvlaste kdyz metro delala cast týmu CSG.

Reklama
Reklama