Autoři poukazují na upravené animace, prostory, umělou inteligenci a další prvky v The Last of Us Part I
i Zdroj: Naughty Dog / Sony Interactive Entertainment
The Last of Us Novinka Autoři poukazují na upravené animace, prostory, umělou inteligenci a další prvky v The Last of Us Part I

Autoři poukazují na upravené animace, prostory, umělou inteligenci a další prvky v The Last of Us Part I

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

30. 8. 2022 09:08

Už v pátek se naskytne šance zavzpomínat na první The Last of Us, které tvůrci z Naughty Dog navlékli do líbivějšího kabátku. V nové ukázce podtrhují ty nejdůležitější prvky blížícího se remaku.

Reklama

  • Tvůrci z Naughty Dog upozorňují na nejzásadnější změny v remaku prvního The Last of Us
  • Velkou váhu přikládají k postavám a obličejovým animacím
  • Generické místnosti byly lépe vybaveny
  • Vylepšená umělá inteligence zajišťuje méně předvídatelné potyčky

Launch trailer už autoři odbavili koncem minulého týdne, to ale neznamená, že by vystříleli veškerou munici. Nedávno kupříkladu představili široké možnosti v nastavení přístupnosti, v dnešní ukázce zase promluvili o základních pilířích, na nichž předělávka stojí.

Eric Baldwin dohlížející na animace v cutscénách hned na začátku správně podotknul, že hráči nebudou remake srovnávat s originálem, nýbrž s vlastní vzpomínkou, která po těch letech může být značně zkreslená. I z toho důvodu se autoři snažili pozdvihnout zážitek na zcela novou úroveň.

Za týden vyjde The Last of Us Part I. Launch trailer zachycuje klíčové momenty prvního dílu
i Zdroj: Naughty Dog / Sony Interactive Entertainment

Za týden vyjde The Last of Us Part I. Launch trailer zachycuje klíčové momenty prvního dílu

Remake prvního The Last of Us dorazí už za týden, je tedy nejvyšší čas na launch trailer. Ukázka zachycuje některé z…

25. 8. 2022 07:41

Vývojáři tedy zahodili staré modely postav a vytvořili úplně nové. Zaměřili se na drobné detaily, pohlídat museli třeba fyziku oblečení, největší skok kupředu však zajišťují animace obličejů, díky nimž působí postavy mnohem živějším dojmem. 

Dodatečnou péči však dostaly i okolní prostory, některé generické místnosti byly vystěhovány a upraveny tak, aby lépe odpovídaly budově, ve které se nachází. Jako příklad je uvedena obyčejná kancelář v muzeu, tu nahradila restaurátorská dílna plná zajímavých detailů a předmětů.

Jako poslední věc je zmíněna umělá inteligence nepřátel. I ta se značně posunula, což ve výsledku znamená, že se potyčky mohou odehrát v několika různých scénářích.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama