Assassin’s Creed je plytké, svět kolem vás nežije, říká producent Kingdom Come: Deliverance 2
Martin Klíma nastínil, v čem spočívá rozdíl mezi Kingdom Come: Deliverance a hrami série Assassin’s Creed.
- Martin Klíma se vyjádřil k sérii Assassin’s Creed
- Kingdom Come: Deliverance podle něj nabízí pokročilejší simulaci herního světa
Dlouho se zdálo, že se Kingdom Come: Deliverance 2 bude muset přetahovat o pozornost hráčů s Assassin’s Creed Shadows, Ubisoft ale nakonec zařadil zpátečku a vydání hry posunul až na březen. Jak ve studiu Warhorse vnímají konkurenční značku?
K tématu se vyjádřil producent Martin Klíma v rozhovoru pro Seznam Zprávy. Zavedenou sérii zmínil, když se snažil vysvětlit, jak fungují virtuální světy. „Myslím si, že opravdu dobrý příklad je Assassin’s Creed. Je tam spousta lidí, odehrává se to ve městech, můžete nějakým způsobem vylepšovat svoji postavu a město. Ale na konci dne je to vlastně hrozně plytké. Svět kolem vás nežije, očividně je to počítačová simulace.”
Když se pak hráč dostane do světa Kingdom Come: Deliverance 2, je podle Klímy mile překvapen. „Svět doopravdy žije, doopravdy existuje, simulace jde mnohem hloub. Pak mu to přijde jako úžasná nová věc, kterou v ostatních hrách vlastně neviděl. Nějakým způsobem to umocňuje herní zážitek a lidi to hrozně baví,” řekl s tím, že fanoušci rádi testují možnosti, které herní svět nabízí, a oceňují, že se dostávají do unikátních situací. „Myslím si, že lidi fascinuje ta věrohodnost, uvěřitelnost.”
Jak v tomto směru obstojí Assassin’s Creed Shadows, to se dozvíme 20. března, kdy hra dorazí na PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series.